It is currently 16 November 2025, 13:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jaki akumulator do SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 14
Joined: 13 June 2009, 10:35
Location: Lubliniec
Motocykl: Honda CBR
Year production: 1999

Jaki akumulator do SC33

Post » 03 March 2011, 12:13

Witam chciałbym wymienić w swojej CBR-ce z rocznika 98 aku ale nie wiem na jaki się zdecydować. Czy kupić żelowy czy może z elektrolitem i jakiej firmy przede wszystkim, żeby na nim pośmigać ze 3 sezony. Prosze o pomoc, z góry dziekuje za odpowiedzi :)

User avatar
 
Posts: 220
Joined: 11 October 2007, 19:06
Location: Rybnik
Points: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Year production: 0

Post » 03 March 2011, 12:55

Polecam z tanich Landpord, smigam juz 2 sezony i jest OK, wydatek kolo 100-120zl

Z droższych i pewniejszych to VARTA, aku wart swojej ceny 200-230zl

Yausa to orginal ale nie warto przeplacac.

Nie pomacam M-line, beznadziejny szrot.

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 03 March 2011, 13:19

Ceny Yuasy ostatnio troche spadły i teraz mozna je kupic za około 160 pln, wiec według mnie dosc przystępnie, przy dobrej pielegnacji 5 sezonów powinien wytrzymać.

http://allegro.pl/akumulator-yuasa-ytx9 ... 05239.html

Ja mam taki w mojej Hance od dwoch sezonów i jest idealnie.

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 03 March 2011, 17:41

Fabrycznie siedzi tam Yuasa : YTX9-BS , http://store.yuasabatteries.com/product ... 9BS/1717.0

oczywiscie nie jest to akumulator żelowy

mozesz bez problemu zastosowac Vartę, 4 Ride lub Exide
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 05 March 2011, 10:01

Ja mam Exida jeździ w moim fajerze z tego co się dowiedziałem już 3 sezony ,a ten będzie 4 i daje rade.

User avatar
 
Posts: 45
Joined: 03 January 2011, 23:08
Location: Poręba
Points: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Year production: 0

Post » 12 March 2011, 21:14

Polecam Yuase tylko są dwie wersje 120A i 135A za 150 zł kupisz tą mocniejsza i będziesz miał super akumulator . Ja jak kupiłem M-line to po pół sezonu poszedł do kosza ...

 
Posts: 22
Joined: 14 March 2011, 21:55
Location: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Year production: 1996

Post » 16 March 2011, 22:31

ja kupilem unita
spiewam tancze zrywam pomarancze

User avatar
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 25 May 2011, 08:37

Panowie pytanie jest. Do mojego fajera dedykowany jest aku z 8Ah.. Czy włożenie aku z 9Ah może mieć jakieś przykre skutki? Czy nie będzie żadnego problemu?

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 26 October 2010, 13:39
Location: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Year production: 1999

Post » 25 May 2011, 10:49

trauma wrote:Panowie pytanie jest. Do mojego fajera dedykowany jest aku z 8Ah.. Czy włożenie aku z 9Ah może mieć jakieś przykre skutki? Czy nie będzie żadnego problemu?

Nic nie ulegnie zmianie, popatrz tylko na polaryzację (stronę plusa) oraz prąd rozruchowy ewentualnie, może być większy. ;)

User avatar
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 25 May 2011, 12:19

Ok dzięki za info. :) . A jeszcze mam dylemat... Żelowy czy kwasowy? Jest jakaś różnica w działaniu?

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 25 May 2011, 22:04

ja bym nie kombinowal i dal taki jak producent poleca,
mam wlasnie YUASA i jest ok

[ Dodano: Sro Maj 25, 2011 10:17 pm ]
trauma wrote:Ok dzięki za info. :) . A jeszcze mam dylemat... Żelowy czy kwasowy? Jest jakaś różnica w działaniu?

jezeli masz zamiar pojezdzic "jeszcze swoim fajerem " to mozna zainwestowac w zelowy, roznicy w dzialaniu niema ale jest zywotniejszy/trwalszy i powinien wystarczyc na wiecej szonow,

no i musisz niec prostownik/ladowarke do zelowych bo zwyklym prostownikiemm nie mozesz ladowac akumulatorow zelowych

User avatar
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 25 May 2011, 22:33

Dzięki jeszcze raz za podpowiedzi.. Wybór padł na kwasówkę taką jak dedykuje producent...
Czemu nie żel? Trochę się dowiadywałem i wychodzi na to ,ze zelowy jest mniej odporny na ewentualne skoki napięcia i łatwo go uszkodzić. A jak wiadomo w CBR regler lubi płatać figle dlatego szkoda byłoby uszkodzic aku przy okazji.. A fajerką będę jeździł max ten sezon i może następny więc też nie ma co przepłacać.

Next

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests