It is currently 16 November 2025, 13:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...
User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 11 February 2011, 16:20

jako ze nie mam nagranej predkosci max na gumie i nie moge nijak byc szybszy niz M4NIEK to zmiejszam swoja max predkosc do 190.On to jest naszym najszybszym rajdowcem gumowym :fuckyou:

User avatar
 
Posts: 165
Joined: 23 April 2010, 11:48
Location: okolice M
Motocykl: SC50
Year production: 2003

Post » 11 February 2011, 17:39

DOMEL wrote:jako ze nie mam nagranej predkosci max na gumie i nie moge nijak byc szybszy niz M4NIEK to zmiejszam swoja max predkosc do 190.On to jest naszym najszybszym rajdowcem gumowym :fuckyou:


nie prawda, bez 2 zdań najszybszy jest Daro :diabel2:

ja latam najwolniej, bo się boję

User avatar
 
Posts: 120
Joined: 03 September 2009, 18:35
Location: Okolice s
Motocykl: Honda CBR 954 FireBlade
Year production: 2003

Post » 11 February 2011, 18:49

M4NIEK wrote:ja latam najwolniej, bo się boję
:027: dobre hihi:

 
Posts: 24
Joined: 08 August 2010, 10:25
Location: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Year production: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 11 February 2011, 23:21

ja na kole na 1 biegu ciągnę fajera do odcinki - więc granice 145km/h. W tym sezonie będę próbował na 2 polatać na kole ;)

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 11 February 2011, 23:58

potwierdzam ze vfr lepiej wchodzila na gume niz sc 33 nawet na 2 z gazu

User avatar
 
Posts: 120
Joined: 03 September 2009, 18:35
Location: Okolice s
Motocykl: Honda CBR 954 FireBlade
Year production: 2003

Post » 12 February 2011, 11:54

Drapek wrote:na 1 biegu ciągnę fajera do odcinki - więc granice 145km/h

929? :027:

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 12 February 2011, 12:04

Zawadka929 wrote:
Drapek wrote:na 1 biegu ciągnę fajera do odcinki - więc granice 145km/h

929? :027:


http://www.gearingcommander.com/
przy seryjnych zębach musiałby kręcić do 13600 RPM :diabel:
chyba że ma przełożenie zwiększające Vmax

 
Posts: 24
Joined: 08 August 2010, 10:25
Location: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Year production: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 12 February 2011, 12:49

tak, tak - w mojej 929
na szafie tyle gdzieś mam przy odcince a przełożenia innego nie mam - przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo, a nawet jeśli by było to wskazanie licznika byłoby takie samo bo przecież "prędkościomierz" jest gdzieś w/przy skrzyni.
Na 2 biegu wyświetla przy odcince coś koło 185 (nie pamiętam już dokładnie)
natomiast na 3 biegu przy odcince prędkość wacha się w przedziale 226-228 - to pamiętam dobrze :D

User avatar
 
Posts: 240
Joined: 07 March 2010, 10:10
Location: śląsk
Points: 5
Motocykl: 1000rr
Year production: 0

Post » 12 February 2011, 13:32

Drapek wrote:wskazanie licznika byłoby takie samo bo przecież "prędkościomierz" jest gdzieś w/przy skrzyni

Chyba się mylisz ;)

 
Posts: 24
Joined: 08 August 2010, 10:25
Location: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Year production: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 12 February 2011, 14:17

być może - nie mówię że nie bo nie sprawdzałem gdzie to jest.
A gdzie w takim razie jest "prędkościomierz" w 954? tak samo jak w 929?
kolega ma w 954 jeden ząb z przodu mniej a z tyłu więcej i zakłamanie licznika ma coś koło 10% - więc stąd mój wniosek że przełożenie (ilości zębów) nie wpływa na zmianę wyświetlanej prędkości

User avatar
 
Posts: 240
Joined: 07 March 2010, 10:10
Location: śląsk
Points: 5
Motocykl: 1000rr
Year production: 0

Post » 12 February 2011, 14:50

no właśnie jeśli z tyłu dasz większą zębatkę to przednia będzie się więcej razy obracała w stosunku do tylu dlatego będzie pokazywało więszą prędkość niż jest w rzeczywistości

 
Posts: 24
Joined: 08 August 2010, 10:25
Location: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Year production: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 12 February 2011, 16:52

no wszystko się zgadza. Nie zrozumieliśmy się chyba - chodzi mi o to że czy mamy zębatki 16/42 czy 15/44 to w obu przypadkach przy obrotach np. 5tys/min licznik pokazuje taką samą prędkość. W rzeczywistości jednak 15/44 ma mniejszą prędkość niż ta pokazywana na liczniku.

PreviousNext

Return to Szkoła jazdy, stunt, tricki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests