It is currently 16 November 2025, 13:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pulsowanie klamki przy hamowaniu - krzywe tarcze???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999
 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 01 August 2008, 15:21

Dobra spoko:D
You can't fuck with

User avatar
 
Posts: 232
Joined: 17 July 2008, 16:35
Location: Józefosła
Points: 4
Motocykl: Tuono
Year production: 0

Post » 01 August 2008, 15:27

dzięki za odpowiedzi,
zacznę od sprawdzenia tarcz- tzn. zobaczę, która mi bije,
mam juz kupiony kpl. tarcz - czekam na dostawę,

jeśli chodzi o opone to jest to nowy laczek, Metzeler M3 założony jeszcze przez poprzedniego właściciela,

ogólnie jest tak, że podczas hamowania pulsuje mi klamka (bardzo mocno), do tego stopnia, że jak się rozpędziłem do około 120 km/h i nacisnąłem klamkę to myślałem, ze się zabiję, :evil:

"na oko" kręcąc kołem nie widać żadnej krzywizny tarczy - ale w weekend sprawdzę dokładniej czy naprawdę są one proste - jeszcze nie wiem jak ale sprawdzę.

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 01 August 2008, 18:27

Ile za stare chcesz??Pisz na adamfey@wp.pl.
You can't fuck with

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 01 August 2008, 21:20

to już wiem od kogo nie kupować na allegro :twisted:

User avatar
 
Posts: 232
Joined: 17 July 2008, 16:35
Location: Józefosła
Points: 4
Motocykl: Tuono
Year production: 0

Post » 05 August 2008, 16:30

Tarcze odebrałem z prostowania, po założeniu koła nic się nie zmieniło - bije dalej i klamka pulsuje jak przed prostowaniem.
Koleś co prostował podchodzi do tego po raz drugi - zobaczymy z jakim rezultatem.
Coś mi się wydaje, że prostowanie to można sobie …

aha, kolega ma w VFR też krzywe tarcze, ale ma również pływające zaciski i tego nie czuje,
czyli do CBR 900 to muszą być proste jak ... nie wiem co :P

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 05 August 2008, 18:07

rommi, tak jak mowilem nie wyprostuje, tarcze nalezy prostowac na kole!
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 05 August 2008, 19:24

witam moje nie byly prostowane na kole,byly sciagniete z kola i nic nie byija po prostowaniu, nic sie nie dzieje :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 232
Joined: 17 July 2008, 16:35
Location: Józefosła
Points: 4
Motocykl: Tuono
Year production: 0

Post » 05 August 2008, 23:57

ale on cały czas próbuje wyprostować na kole :wink:
sorry pisząc odebrałem tarcze miałem na myśłi odebrałem koło z tarczami :D trochę nie precyzyjnie się wyraziłem
jutro mają być gotowe - zobaczymy :?:

 
Posts: 43
Joined: 01 February 2008, 11:45
Location: Warszawa
Motocykl: sc33 '99
Year production: 0

Post » 06 August 2008, 14:21

panowie/ u mnie też klama pulsuje, ale już jakiś czas tak latam. NIe jest to tak ostre jak u kolegi, bo z każdej prędkości ham€je bez strachu. Tyle, że u mnie jak puszczę kiere to widać, że kiera troche chodzi mimo amora skrętu. Coś z tym robić czy olaqć?
fire in da hole!

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 07 August 2008, 07:45

pezik wrote:Coś z tym robić czy olaqć?

W najmniej oczekiwanym momencie kiera zadrży.A wtedy może być nieciekawie.Też to olewałem i dobrze że winkiel w który poszłem nie kończył sie lasem,ani barierką.Lepiej to doprowadzić do porządku.
You can't fuck with

User avatar
 
Posts: 232
Joined: 17 July 2008, 16:35
Location: Józefosła
Points: 4
Motocykl: Tuono
Year production: 0

Post » 07 August 2008, 14:47

Jeszcze jedno pytanie, czy tarcze od VTR pasuja do CBR?
Gdzieś się spotkałem z taką opinią, podobno także od XX'a.

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 08 August 2008, 08:52

Pasują od XX ale dopiero po dorobieniu specjalnych podkładek pod zaciski.Patent taki zrobilem i u kumpla heble sa ze 2 razy lepsze.
You can't fuck with

PreviousNext

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests