It is currently 16 November 2025, 13:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem z odpalaniem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

problem z odpalaniem

Post » 01 February 2011, 19:09

witam, ja z kolejnym problemem:). otoz wczoraj dzieciak zgasil motocykl na ssaniu. i juz nie odpalil, czekalem 2 godziny i nic, dzisiaj popoludniu proba i tez nic. rozebralem moto, wyjalem swiece, wypalilem nad gazem (byly mokre od paliwa), wkrecilem, zlozylem wszystko i nadal nic. moto nie odpala. jakies sugestie??? dodam iz wczoraj udalo sie odpalic ale musialem trzymac gaz i moto palilo na jednej swiecy (dotykalem kolektory i jeden goracy reszta zimne). dzisiaj nie udalo sie odpalic z gazem

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 26 October 2010, 13:39
Location: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Year production: 1999

Post » 01 February 2011, 19:47

Może jest zalany mocno, zakręć nim na zamkniętym kraniku trochę, wiem też, że związku nie ma ale zobacz iskrę na poszczególnych garach, może po tym zgaszeniu na ssaniu cudownym sposobem iskry brak. W końcu jeśli jest paliwo i iskra musi chodzić...

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 01 February 2011, 19:51

najpierw sprawdz swiece czy iskra jest w miejscu gdzie powinna byc czy gdzies na boku nie skacze

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 01 February 2011, 20:46

dodam iz nadal moto pali na jedna swiece. jutro pojde do sklepu i kupie komplet swiec bo w sumie to byly raczej do wymiany i po tym zalaniu mozliwe ze dostaly juz konkretnie i dupa.

[ Dodano: Czw Lut 03, 2011 8:02 pm ]
Okazało się iż świece (3 szt) miały przebicie i iskra waliła do gwintu

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 26 October 2010, 13:39
Location: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Year production: 1999

Post » 03 February 2011, 21:20

Pamiętaj, że nowe świece warto pierwszy raz odpalić i dać im pochodzić chwilkę. :)

 
Posts: 261
Joined: 02 April 2008, 16:37
Location: Warmia i
Points: 2
Motocykl: Czarny
Year production: 2008

Post » 04 February 2011, 07:46

Nie tylko chwilkę.Mają się zagrzać do normalnej temp.pracy-tzn,wygrzać.W praktyce ok. 15 min.bez gaszenia moto.15 minut pracy po wkręceniu świec. rotfl2:

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 04 February 2011, 09:18

kocan, wszystko kochany dlatego ze odpalasz motocykl zima a nim nie jezdzisz, w powietrzu jest duzzoooo wody i od tego padaja swiece, nawet jakby dlugo chodzil to i tak pozniej moze miec problemy
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Post » 04 February 2011, 10:42

wkrec nowe swiecie,robilo sie to jakos ze na full ale bez przesady,zeby nie rpzekrecic, i pozniej pol obrotu sie odkrecalo:) jak odpalasz niech sie nagrzejei chociaz malutka rundka po garazu czy cos, bo inaczej takie odpalanie nie ma sensu
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 04 February 2011, 13:22

Yarson 954 wrote: i pozniej pol obrotu sie odkrecalo
nic sie juz nie odkreca ... masakra hihi:

to z jaka sila dokrecic swiece jest napisane w instrukcji obslugi motocykla wiec radze ci do niej zerknij
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 04 February 2011, 16:21

zaopatrz sie w klucz dynamometryczny ,stojak pod tył jedynka i bez dodawania gazu niech pochodzi z 15 min ;]

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Post » 04 February 2011, 16:44

fabiq wrote:
Yarson 954 wrote: i pozniej pol obrotu sie odkrecalo
nic sie juz nie odkreca ... masakra hihi:

...a o co sie zalozysz :one: ?

z tego co mi wiadomo dokreca sie i pozniej leciutko odkreca, niewiem ile cyz pol orou czy 1/2, ale cos sie luzuje...
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 04 February 2011, 18:43

za mocno dokręcisz urwiesz gwint w głowicy :P za słabo wydmucha świcke i też będzie ból dupy :D W serwisówce podane są momenty dokręcenia nowej i już zakładanej świecy

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests