It is currently 17 November 2025, 17:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulator napiecia czy cos innego??????

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

regulator napiecia czy cos innego??????

Post » 29 July 2008, 13:06

witam. mam maly problem ze swoja cbrka. zatrzymalem sie swoim motorkiem aby sie zalatwic i slyszalem jakis dzwiek spod siedzenia kierowcy. odkrecilem siedzenie i slyszalem dzwiek gotujacego sie akumulatora. nie wiem co moglo sie stac bo nic nie wyswietlilo mi sie na desce ze mam jakis blad czy tez sinlik zaczol zle pracowac. AKUMULATOR zagotowal mi sie go tej temperatury ze az zaczol piszczec jak alarm taki dzwiek sie wydobywal. rano gdy sprawdzilem motocykl akumulator sie zdeformowal i nie nadawal sie do uzytku. chce sie zapytac reszty czy to jest wina regulatora napiecia ze takie mam obJawy czy moze jakas inna przyczyna??????POMOCY
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

User avatar
 
Posts: 107
Joined: 29 September 2007, 07:27
Location: Kozy
Points: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Year production: 1997

Post » 29 July 2008, 18:58

witam raczej spalil ci sie regulator napiecia ;/ ja mialem to samo ale najlepeij sprawdz sobie ladowanie miernikiem ale na 99% regulator do wymiany ,poszukaj jescze na forum bylo juz pare postow na ten temat :)pozdro

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 29 July 2008, 20:47

sisi no jesli sie zagotowal to regulator :wink:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 101
Joined: 10 March 2007, 19:03
Location: ____
Points: 2
Motocykl:

Post » 29 July 2008, 21:11

a jakie wg was powinno byc ladowanie?

User avatar
 
Posts: 107
Joined: 29 September 2007, 07:27
Location: Kozy
Points: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Year production: 1997

Post » 29 July 2008, 21:49

na wolnych obrotach na aku powinno byc gdzies 13,3 a przy przegazowaniu powyzej 5 ts obrotow nie moze byc wiecej nic 15 v ja mam 14,4 bodajze nawet mniej przy wlaczonych swatlach powinno byc ,jak masz powyzej 5tys obr ponad 15 (ja mialem nawety po 18..) :D to nic dziwnego ze ci gotuje akumulator :) sprwadz ladowanie ale z mojego punktu widzenia ewidentnie regler do wymiany

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 30 July 2008, 05:35

Podopne się pod temat. W F2 mojego brata też chyba padł regulator. Rozładowało mu całkowicie aku, wracał z Niemiec wieczorem bez świateł bo od razu moto gasło. Naładowałem aku, podłączyłem i przy odpalonym silniku na niskich obrotach było 12,8. Chyba troche mało co?? No i jak włączyłem światła to przy przygazowaniu ani deko się nie rozjaśniły a wcześniej się rozjaśniały przy zwiększaniu obrotów. Może to być alternator czy raczej regulator??

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 30 July 2008, 07:02

regulator to bolaczka wielu modeli hondy - niestety
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 101
Joined: 10 March 2007, 19:03
Location: ____
Points: 2
Motocykl:

Post » 30 July 2008, 10:36

uff to u mnie wszystko dobrze.

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

regulator napiecia

Post » 04 August 2008, 12:40

witam. macie racje ze to byla przyczyna regulatora napiecia. wymienilem nowa baterie i regulator napiecia i motorek zaczol znow chodzic tak jak wczeniej. pomogl mi w tym wszystkim najlepszy mechanik w okolicy CZIKEN.....dzieki stary. polecam wszystkim uzytkownikom tego mechanika. bedac w polsce tydzien temu zrobilem wszystko w swoim motocyklu.....koles ma pozadny warsztat i bardzo niskie cenny...polecam szczerze....
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 04 August 2008, 15:47

:oops: thx SISI
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 06 August 2008, 23:40

Kurde jak tu romantycznie.... P.S. U mojego brata w F2 to był regulator....

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

brak ladowania

Post » 11 November 2008, 21:20

witam pojawil sie u mnie znow ten sam problem z ladowanie co wczesniej. dzis wracajac z pray podjechalem na stacje paliw aby zatankowac i nie moglem pozniej odpalic motocykla. padl mi akumulator. zapchalem motocykl do domu i chcialem sprawdzic co jest. 3 miesiace temu mialem ten sam problem i kupilem nowy regulator napiecia i akumulator. takie same mam objawy co wczesniej. czy to znow to samo ze padl mi regulator napiecia czy moze alternator a moze mam zwarcie w instalacji. zalozylem miesiac temu xenona i nie zalutowalem dobrze przewodu,. i po wlaczeniu swiatel czasami slychac takie cos jak by sie przewody palily odglos zwarcia. mam duzy problem poniewaz nie mieszkam teraz w polsce a za granica. nie posiadam tez miernika aby sprawdzic czy mam ladowanie. ale po odpaleniu motocykla odpielem jedna kleme i motocykl zgasl. to tak jak by nie bylo ladowania. potrzebuje koledzy pomocy co jest.....
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Next

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests