Zmiana zadupka od innego modelu

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

Postby Kecajm69 » 23 October 2010, 22:39

Tłumik sam robił, jest to prostokątna puszka w połowie wypełniona materiałem wygłuszającym od którego odbijają się spaliny i wylatują tą boczna rurą . Z V4 dźwięk jest nieziemski.
User avatar
Kecajm69
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Postby misiopajur » 24 October 2010, 10:45

Siema

Ja moge wstawic ci zadupek od 929 do sc 33 za 500zl
Mam tig itp.zadupek musialbys zalatwic i przyprowadzic moto na warsztat na 2 tygodnie
W grudniu mam troche wolnego- moge cie wcisnac w kolejke..

Aerograf
Na na baku jak w projekcie -600zl
User avatar
misiopajur
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Postby Maciej8891 » 24 October 2010, 11:45

a skąd dokładnie jesteś kolego ?
Maciej8891
 
Posts: 8
Joined: 20 October 2010, 09:59
Location: Stargard
Motocykl: Honda CBR 900RR
Year production: 1999

Postby Max_929 » 11 November 2010, 14:00

jak mój kumplel sie zgodzi to zamieszcze foty sc33 z tyłem od 954 :mrgreen:
zajebiście to wyglada.
User avatar
Max_929
Moderator
Moderator
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Postby Maciejak » 12 November 2010, 21:05

podłącze się do rozmowy - bo tez jestem ciekaw zapodaj fotki mi osobiście podoba się tył od k1
CHWDP zawsze i wszędzie !
Maciejak
 
Posts: 73
Joined: 25 January 2010, 21:33
Location: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Year production: 1998

Postby rbrt10 » 12 November 2010, 21:57

witam serdecznie :) baaardzo fajny temacik tu rozwijacie bo i ja tej zimy przerabiam mojego fajerka:D
no zgadzam sie ze dupa w sc33 to porazka dlatego tez coz innego moglbym przerabiac:D
dzis oddalem stelaz do pospawania pierwsze przymiarki nowej dupki juz byly :D
wyglada swietnie ale dopiero jak wszystko pomaluje i spasuje to bedzie efekt:D
rbrt10
 
Posts: 14
Joined: 24 September 2010, 02:37
Location: Gliwice
Motocykl: honda cbr 900 rr fireblade
Year production: 1999

Postby Maciejak » 12 November 2010, 22:50

zapodaj jakieś foty i napisz coś więcej bo ja się waham miedzy załupkiem od 929 / k1
CHWDP zawsze i wszędzie !
Maciejak
 
Posts: 73
Joined: 25 January 2010, 21:33
Location: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Year production: 1998

Postby walek809 » 12 November 2010, 22:57

rbrt10 ile krzykneli ci za spawanko ?
User avatar
walek809
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Postby cerber666 » 14 November 2010, 11:31

http://www.youtube.com/watch?v=tciT0m2h ... re=related tutaj fajnie koles zrobił sprzęcik

[ Dodano: Nie Lis 14, 2010 10:32 am ]
mój kumpel ma zadupek od k1,nic nie trzeba spawać nawet siedzenia zostały i zamek od cbr,jak chcesz porobie fotki i Ci zapodam.
cerber666
 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Postby emzeta » 14 November 2010, 11:57

Podstawa aby podejsc do tego profesionalnie:D i oby pan Tede w tvn turbo nie pokazal owej przerobki:D
emzeta
 
Posts: 156
Joined: 14 February 2010, 13:59
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: kawasaki zx 10r
Year production: 2006

Postby rbrt10 » 17 November 2010, 06:10

siemka...stelaz musialem poprzerabiac tak ze ucialem go zaraz za siedzeniem kierowcy bo chce zeby zostalo oryginalne siedzenie...odciete profile obrobilem katowka i dalem do spawania..scialem je pod skosem zeby sterczaly w gore..za spawanie gosc krzyknal 80zl...i jeszcze raz bede musial mu ten stelazyk podrzucic bo chce dospawac od dolu po przekatne profil dla wzmocnienia gory(a poza tym fajnie wyglada)...zadupek juz przymierzylem i siedzi super...ale roboty jeszcze przy tym bede mial mnostwo..no ale coz cala zima przede mna wiec nie ma cisnienia :D
rbrt10
 
Posts: 14
Joined: 24 September 2010, 02:37
Location: Gliwice
Motocykl: honda cbr 900 rr fireblade
Year production: 1999

Postby walek809 » 17 November 2010, 10:53

ja właśnie czekam na odbiór stelaża ze spawania ciekawy jestem jak to wyjdzie
User avatar
walek809
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests