It is currently 16 November 2025, 13:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

panewki wymiana i co dalej? sc44 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001
User avatar
 
Posts: 367
Joined: 25 July 2010, 22:22
Location: Staszów
Points: 1
Motocykl: Honda 929
Year production: 2000

Post » 16 October 2010, 14:45

Bardzo bym był wdzięczny za foto

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 16 October 2010, 15:35

oj p oco Ci foto:) bierzesz kabel masy innaczej minus hehe i patrzysz gdzie leci a jest przykrecony do karteru silnika górnego tam kolo rozrusznika.

Klari powiem Ci szczerze ze silnik to chyba mneijszy wydatek niż alternator regulator i komplet hiss :(

hiss 1000zł
altek jak znajdziesz jakims cudem uzywke to 400 zamiennik 500
regulator 250 uzywka..

i Silnik tyle samo tylko ze z silnika sprzedajesz czesci i wychdozisz na 0 a tu nie :(

U Ciebie bylo kiepsko bo jak odkrecila sie masa (a jak wiemy akumulator gromadzi energie z pradnicy) i jest tez stabilizatorem napiecia.. ) to zbyt wysoki prad spalił modul itp.. mojemu znjaomemu ze 3 lata temu w cbr 600 tak sie stało to az dym poszedł.. spalil sie regulator i własnie modul.

a tobie kamil co sie stąło wcbr?

User avatar
 
Posts: 155
Joined: 22 September 2009, 00:50
Location: Bytom
Points: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Year production: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 16 October 2010, 18:48

sasza_19 : no dokładnie ,masz rację... ehhh
Ale stało się tak ,że udało mi się kupić alternator i regulator oryginalny sprawny za 400zł - komplet + wylicytowałem komputer za 250zł... także nie jest tak źle :)

Moto już złożone ,zalany świeżym motulem ,wyprany K&N ,wyczyściłem też EXUP ale czekam jeszcze na komp ,myślę ,że koło wtorku będzie także wkładać i odpalać... ;) ehh
Może jeszcze załapię się jeszcze na chwilę pogody ,żeby gdzieś polatać w tym sezonie..
Tak na marginesie mój pierwszy pełny sezon i zrobione 6500km także nie jest źle chyba..

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 16 October 2010, 19:03

no tylko kupisz nowego kompa i wiesz że nie zapalisz ?? musialbys do niego miec kluczyk z transp. ...

Jest opcja wywalenia z modulu blokady imobilazjera to kosztuje cos koło 500zł chyba.. no i wtedy jakim chcesz kluczykiem zapalasz:) popatrz po allegro.

User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Post » 16 October 2010, 19:07

no też tak pisałem klari, emu na pw ! ale pisał że się da! więc jak to w końcu jest z ciekawości zapytam!!??
Ja wiedziałem że komp i stacyjka hiss z kluczykiem to komplet!

User avatar
 
Posts: 155
Joined: 22 September 2009, 00:50
Location: Bytom
Points: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Year production: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 17 October 2010, 11:29

Komp ,który kupiłem ma odłączony hiss właśnie :) więc 250zł to super cena ,dla mnie najważniejsze ,żeby go odpalić. Planuję tak zrobić ,żeby do niego wmontować mój immo ;)

 
Posts: 2
Joined: 06 September 2015, 16:34
Motocykl: honda 929 sc44
Year production: 2000

Re: panewki wymiana i co dalej? sc44 929

Post » 07 September 2015, 02:05

Dołączę się do tematu, czy wiecie może gdzie dostanę panewki główne do 929 ? Przeszukalem już sporo i nie mogę ich dostać , z góry dzięki.

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Re: panewki wymiana i co dalej? sc44 929

Post » 07 September 2015, 08:43

Panewki tylko w ASO, nie ma zamiennikow, a ich dorabianie mija sie z celem...

Previous

Return to Ogólne (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests