Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

To i ja się pochwalę CD.

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 18 września 2010, 11:56

sc-xxx, jeszcze raz dzięki ! założyłem tylko prawą polatałem trochę i nie widzę różnicy pomiędzy starą moją (przed dzwonem) a twoją więc jest ok.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 września 2010, 13:42

Mi się klatka nie widzi przede wszystkim ze względów estetycznych, jeśli chodzi o crashe to w przypadku zwykłego szlifa spełniają swoje zadanie wiem z własnego doświadczenia :P (aczkolwiek szlif był nieco przydługi i jeden pług się przytarł...) nie wiem jak u Ciebie ale stunterska klatka u kumpla dość ograniczała mu możliwość złożenia ale może twoja jest inna. Jest jeszcze jedna rzecz może znacząco na wyrost ale co się stanie gdy w wyniku szlifa twoja noga zostanie przygnieciona ową klatka...
Co do kasku ja bym w tym nie wsiadł nawet na pitorynke :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 18 września 2010, 15:26

czyli tak jak myslałem lewa nadaje sie jako ozdoba naścienna najwyżej :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 września 2010, 15:32

panowie klatka na różnych modelach moto wygląda inaczej i sprawia inne wrażenie,wraz z kolegą "adipaw" znaleźliśmy dobre rozwiązanie,dolne crashe sprawiają ze klata jest szeroka i dobra do latania na kole,a gdy je odkręci (5min roboty)niema takiej opcji żeby klata przy wykładaniu traciła asfaltu,prędzej set dotknie niż klata,co do samych crash-padów to nie widziałem jeszcze takich co by ochroniły dekiel alternatora a co zatym idzie tak jak u mnie karter silnika,wiec chyba lepiej mieć mniej estetyczny moto niż potem spory problem z silnikiem :/
klatki polecam wszystkim do 929/954 i niedługo do sc33 zrobie klatkę z najskrytszych fantazji na miare moich możliwości :)
pozdro

[ Dodano: Sob Wrz 18, 2010 3:43 pm ]
:)

 
Posty: 97
Rejestracja: 22 stycznia 2010, 23:32
Lokalizacja: Konstanty
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 18 września 2010, 17:12

adipaw pisze:accordaccordacc, IvanBRW, czy wy kiedyś widzieliście dobrze skrojoną klatkę!! pogadajcie z max_929 to wam udowodni że prędzej w pampersa na zakręcie zrobicie niż przytrzecie klatką!! to nie jest typowa szeroka klata do stuntu! tylko cywilny odpowiednik ale ciasno skrojony, ma te same funkcję tylko moto niżej gleby na niej leży i nie osłoni wydechu.


spokojnie, bez nerwow. zapytalem zeby powiekszyc swoja wiedze w tym temacie, poniewaz zima mialem zamiar zamontowac crashe mimo ze opinie o ich skutecznosci sa rozne a klatka wydawala mi sie zawsze przeszkoda przy jezdzie w zakretach (szczegolnie na torze). gdybys np dal zdjecie moto centralnie z przodu wtedy latwiej byloby ocenic "dobre skrojenie" tejze klatki.nie mowie ze jest zla stad napisalem "jesli dobrze kombinuje" w poprzednim poscie. czlowiek uczy sie cale zycie wiec chetnie poslucham opinii bardziej doswiadczonych ludzi i obejrze dzielo Max`a 929 pasujace do sc33. a noz sie przekonam :diabel2:

ale litania wyszla.mam nadzieje ze wiadomo o co mi chodzilo. nie linczowac za ewentualne bledy :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 18 września 2010, 17:28

jedynym minusem klatek jest czasem nogi łamią ale jak to w życiu

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 18 września 2010, 21:35

tak jak to Max_929, powiedział prędzej set przy wadzi niż klatka :) widać doskonale na zdjęciu że jak zdejmiemy dolny crasch to pierwszy jest set a potem klatka.

Insaine, ryzyko połamania nogi jest ale jest też druga strona medalu bo klatka może nam ją uratować przed wagą maszyny :)
Załączniki
IMG_4304.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 18 września 2010, 21:59

Max_929 pisze: niedługo do sc33 zrobie klatkę z najskrytszych fantazji na miare moich możliwości :)
pozdro

[ Dodano: Sob Wrz 18, 2010 3:43 pm ]
:)


chętnie to dzieło zobaczę bo też zastanawiam sie nad zabezpieczeniem dla moto. Także powodzenia i chwal sie co tam zrobisz :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 września 2010, 14:57

sc33 jak pójdzie dobrze to bedę miał na początku października i zaczynam robić to co najbardziej lubię robic przy moto (klateczki,stelaż,mocowania HB i wszystko inne co sie da rade zrobic do stuntu i nie tylko. (zrobie klatkę z najskrytszych fantazji) chodziło mi o te fantazje do zrealizowania,jak ktoś bedzie chciał nie wiadomo co,to wiadomo że nie zrobie .
ale zadzwonic i porozmawiać nie zaszkodzi ,na pewno znajdziemy rozwiązanie :) :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 25 marca 2010, 20:31
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 0

Post » 19 września 2010, 18:31

adipaw, klatka spoko, mam dwa pytania.
pyt 1.daj znać czy nie idzie ci rezonans od silnika, który powoduje hałas/odgłosy/rzężenie bo klatka masywna i troche tego żelastwa tam ze sobą wozisz.
i pyt 2. na fotce na dole to liść przypomina szczura czy to szczur przypomina liść ? rotfl2:

aa i jeszcze jak to wygląda w praktyce bo takie wrażenie jest ze punkt ciężkości przy glebie byłby troche w złym miejscu, bo mam wrażenie ze moto nie stykałoby się oponami i klatką z asfaltem tylko klatką /manetkami/ tłumikiem/zadupkiem , wiesz co mam na myslez ze troche impetu i by niefortunnie przekoziołkował.

i daj znać czy użyłeś jakichś gumowych podkładek alias simmering czy jakichkolwiek, bo mi idzie rezonans z silnika i powoduje to mały hałas , jak hamuję trochę silnikiem albo jak zwalniam, ale podkładki załatwią problem wiec na dniach odkrece klatke i dorzuce te podkładki.
a to fotki mojej klatki, fotki z garażu ale klatke widać.
pozdro.

http://img545.imageshack.us/img545/3811/20100908172.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/4152/20100908187.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 19 września 2010, 18:40

borro, fotek nie widać :)
ad 1 nie zauważyłem żeby coś brzęczało! zresztą jak jest skęcone jak należy to nie ma opcji.
ad 2 to liść :)

według moich obserwacji dolny crasch przy ślizgu weźmię max na siebie i powinien ustąpić potem zostaje górny i klatka. Jak się go położy to leży na obu w poziomie, jest to pewna wada bo może się położyć na manetki ale to jest po to żeby nie poszło nic na dole manetki nie są drogie :) a chciałem żeby wąska była.

[ Dodano: Nie Wrz 19, 2010 6:43 pm ]
o już widać sorka

[ Dodano: Nie Wrz 19, 2010 6:46 pm ]
a na wahaczu są podkładki z plastiku a przy silniku nie ma nic i nie wibruje :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 września 2010, 13:23

borro ile dałeś za tą klatkę,a co do przewrotek na manetki to tak jak z zakrętami wykręcamy dolne crashe i po problemie,mozna by było górne dac dłuższe,ale adipaw chciał wąska klate,niestety coś za coś ,ale on ma o tyle dobrze,bo u niego to kwestia odkręcenia dolnych crash-pad'ów ,
a i taki mały szczegół zrobienie dobrej klatki to nie takie chop-siup :|

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości