It is currently 16 November 2025, 13:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

panewkowy hardkor

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)
 
Posts: 27
Joined: 01 September 2010, 19:13
Location: Andrychów
Motocykl: szybki
Year production: 95

panewkowy hardkor

Post » 01 September 2010, 20:03

Witajcie!
Po glowie chodzi mi pomysl aby zakupic bladego przez okres zimowy i wypucowac go niczym armature na przyszly sezon :P

929 podobno ciezko wyrwac w dobrym stanie... Do tego wtrysk, ktory mnie nie przekonuje (Konio wie dlaczego :diabel2: ) wiec pomyslalem o sc33, od razu pojechalem do pobliskiego komisu sie przymierzyc :mrgreen:
Nasuwa mi sie pewne pytanie... Siedzialem dzis troche na forum bladego i przeraza mnie ta 3 panewka... Problem ten wystepowal w kazdym motocyklu czy tylko w danym roczniku? Przerazil mnie Miki swoim artykulem gdzie napisal, ze handlarze wrzucaja panewki, ktorych nie slychac przez 300km.

Powaznie tak ciezko wyrwac 919/929?
Someday, somehow my bike will beat me

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 01 September 2010, 20:16

moze wyjscie bedzie kupic rower tam nie ma panewek i po problemie rotfl2: a tak na serio to jak ze wszystkim jak trafisz cos dobrego to jezdzisz jak szrot to wkladasz i :placze:

User avatar
 
Posts: 146
Joined: 14 May 2010, 18:25
Location: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Year production: 2004

Post » 15 September 2010, 14:34

A propos panewek, takie pytanko mam.
Ogólnie mało śmigam na gumie, z tego względu, że szkoda maszyny.
Ale zakładamy, stawiam na gumę i zaświeci się oliwiarka. Nie na długo bo np stawiam na pierwszym biegu do odcinki i koniec, trwa to kilka sekund.
Czy może to uszkodzić panewki zakładamy, że zaświeciła się nie więcej niż 2 - 3 razy ? w tych wszystkich próbach jazdy na gumie...

 
Posts: 190
Joined: 20 August 2008, 14:15
Location: wawa
Points: 2
Motocykl: sc50
Year production: 0

Post » 15 September 2010, 15:31

kazde zapalenie sie oliwiary znacznie skraca zywotność silnika.

Ale nie rozumie jak Ci sie wogóle moze oliwiara zapalać skoro tylko power gumy walisz.

Katowałem sc44 przez 3 sezony, przeżyła kilka szlifów, 15 tys km zrobione głównie w pionie i z silnikiem NIC sie nie działo. Oliwiara nigdy mi sie nie zapaliła a i nawet oleju specjalnie nie brała.

Z tym że pół litra ponad stan miałem zalane i nie waliłem gum do odcinki, tylko balans.

SC33 też katowałem swego czasu przez 2 sezony i oliwiara mi sie nie zapalała na gumie.

User avatar
 
Posts: 146
Joined: 14 May 2010, 18:25
Location: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Year production: 2004

Post » 15 September 2010, 17:26

Nie jestem pewny na 100% że mi sie zapaliła, mam nadzieje, że nie. Jak jeżdziłem na drugim biegu to nic nie swieciło ale oleju było na max.
Oleju troszke wzieła, jest nad minimum ale 6000km zrobiłem wiec normalka nie??
Teraz już wiem o co kaman , doleje oliwy i na gumie mozna jezdzic ;d

User avatar
 
Posts: 124
Joined: 08 March 2009, 22:46
Location: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Year production: 2009

Post » 15 September 2010, 22:26

latałem sc33 dwa sezony i uważam maszyne za niezniszczalną , a oleju ani kropli nie wzieła , a jakoś zbytnio jej nie oszczędzałem(zaliczyła 3 ostre treningii w kownie, codzienna jazda do odciny, w weekendy dalekie wypady itd itp.) wiec brać i zapieeerdalać :D

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 16 September 2010, 23:47

emiel3 wrote:Oleju troszke wzieła, jest nad minimum ale 6000km zrobiłem wiec normalka nie??
Nie do końca normalka, bo to nie sc59 :D , ale tragedii nie ma!!

User avatar
 
Posts: 146
Joined: 14 May 2010, 18:25
Location: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Year production: 2004

Post » 17 September 2010, 00:06

gadałem dzisiaj z mechanikiem i tez go zadziwiło... ale dostawała w pi zdeee dość dobrze może dlatego ;//

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 17 September 2010, 10:16

Moja rada jak chcesz utrzymać ten piec w przyzwoitym stanie ( o ile nie jest za pózno) to sprawdzaj częsciej olej. A jak już latasz na kole to sprawdzaj po każdej takiej akcji...To, że wzięła mogło się zdarzyć moto ma już swój wiek , pewnie i przebieg. Tym bardziej jak sam piszesz , że jej nie oszczędzasz to możliwe.

User avatar
 
Posts: 146
Joined: 14 May 2010, 18:25
Location: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Year production: 2004

Post » 17 September 2010, 11:03

przebieg 47000tys. ma, wymienię olej i będę pilnował ale w tym sezonie to juz nie najeździmy :(

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 17 September 2010, 11:22

tym sezonie to juz nie najeździmy
a tak glupoty gadasz jeszcze hiszpanie mozna zaliczyc;)
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 146
Joined: 14 May 2010, 18:25
Location: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Year production: 2004

Post » 17 September 2010, 12:06

Myślisz ? :mrgreen:

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 9 guests