Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 00:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przebieg-co i jak ?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Przebieg-co i jak ?

Post » 27 sierpnia 2010, 01:16

Witam wiecie moze gdzie mozna sprawdzic czy moja Cebra ma faktyczny stan licznika? Pozdrawiam

i jeszcze jedno,mozecie powiedzec mi ile kosztuje napinacz rozrzadu do 929 slizgi i łancuch,i przy jakim przbiegu zaczyna odzywac sie rozrzad?
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

 
Posty: 54
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 20:03
Lokalizacja: *********
Motocykl: rower
Rok produkcji: 0

Re: Przebieg-co i jak ?

Post » 27 sierpnia 2010, 09:41

ZłotyFireBlade pisze:wiecie moze gdzie mozna sprawdzic czy moja Cebra ma faktyczny stan licznika?

Nigdzie tego nie sprawdzisz! Po elektronicznej korekcie licznika, żaden serwisowy komputer nie rozpozna czy to faktyczny stan licznika czy po korekcji. Jedyny sposób to dokumentacja, wywiad środowiskowy itp :)
Tak samo jest z niektórymi autami, jak np ford, opel. Niektóre przebieg zapisują w dwóch różnych pamięciach i wtedy serwisowy komp poda prawdziwy przebieg ale z motocykli to chyba tylko bmw tak ma.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 27 sierpnia 2010, 14:21

jesli masz moto z angli to bezproblemu sprawdzic
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 27 sierpnia 2010, 16:59

jest sporo na forum na co zwrócić uwagę, tak po prostu na wszystko co w innych motorach i dodatkowo czy się olej na rozgrzanym nie pali bo jak się choć zapali na chwilę to uciekaj czym prędzej, co do rozrządu to ten typ tak ma musi trochę dzwonić ! aby nie było panewek słychać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 27 sierpnia 2010, 19:09

co do przebiegu motocykla to rady nie ma, sa stare metody, patrz na tarcze a powiedzą Ci przebieg. A tak pytajac to jaki masz na liczniku teraz?
Pozdro i lewa w góre:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 28 sierpnia 2010, 11:57

Tarcze sa wlasnie adekwante do przebiegu, klocki z przodu jeszcze chyba orginał bo to NISSINY,tylko ten rozrzad,a moze to dzwoni zawór ? mam jeszcze jedno pytanie,dosc głosno zapina mi sie pierwszy bieg,co to moze byc?
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 28 sierpnia 2010, 12:22

ten typ tak ma. Jeden głośno reszta ok.

[ Dodano: Sob Sie 28, 2010 12:23 pm ]
ważne żeby przy ostrym przyśpieszaniu i zapięciu 2 baz sprzęgła bieg nie wypadł!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 28 sierpnia 2010, 15:42

no pierwszym sie nie przejmuj bo zawsze głosno wchodzi za pierwszym razem. Zeby Cie uspokić zrób tak jedynke na dół potem dwójke i z powrtoem na jedynke jesli tutaj nie bedzie zgrzytu to wszystko ok, jesli bedzie to wtedy sie zacznij martwić. Mówisz że klocki sa jeszcze oryginalne?? Nie chce mi sie w to wierzyć chyba ze moto ma jakies 3tys km. Badz wiecej i oryginalne miał kupione, ale na 10 letni motocykl napewno sa juz któres z kolei bo nie chce mi sie w to wierzyć- chyba ze moto stało pół swojego zycia w garazu. i masz chłopie szcescie ze na taki model trafiłes, co do rozrzadu to czesto dzwoni napinacz łancuszek wymieniaja srednio co 50 tys km
Pozdro i lewa w góre:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 29 sierpnia 2010, 02:00

mhm rozumiem :)co do klocków to myslałem ze te NISSINY to jeszcze od nowosci,teraz mam jakies NHC troche hałasują ale fajnie hamują,poczatkowo myslalem ze moto nie ma mocy,i własnie jak to u was jest z jazda na jednym stawia wam sie z gazu na 1 i na 2 czy na 3 jeszcze tez czy trzeba strzelic ze sprzegla ?
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

 
Posty: 198
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:14
Lokalizacja: Miasto An
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929,gsxr 750 k5,iż planeta 56
Rok produkcji: 0

Post » 29 sierpnia 2010, 10:03

Kod: Zaznacz cały
http://www.motinfo.gov.uk/internet/html/home.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 29 sierpnia 2010, 17:23

Co do rozrządu to z tych 929 , które miałem okazję obejrzeć (lub , które były w firmie gdzie pracowałem) to przy około 50000km wydzielał on niepokojące odgłosy :D
Przy mniejszych przebiegach tak powiedzmy do 30000km zazwyczaj słychać exupa(o ile ktoś nie dbał o regulacje) i kosz sprzęgłowy.
Napewno tez zależy jak moto latane itd ale z tego co widziałem to taki standard z tymi odgłosami. Ze sprawdzeniem przebiegu średnia sprawa ale jest jeszcze opcja abyś ogólnie zegar zdemontował i obejrzał czy ktoś go rozbierał - może być coś widać po śrubach...Tak wiem to cyfrowy wyświetlacz ale był taki myk w starszych zegarach jak od SC33 98r(na płaskim zegrze z elektronicznym przebiegiem) , że "cofacze" wylutowywali pamięć i robili jakieś czary. Nie wiem jak 929 gdzie ma pamięć - czy w module czy nie ale jak widać po śrubach od zegara jakieś umęczenie to coś mogło być kombinowane.
Klocki oryginały nissina wytrzymują do 20000km normalnej jazdy (mi w 1000rr oryginały wytrzymały ok16000km).
Jaki tam przebieg widnieje u Ciebie na zegarze?

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 30 sierpnia 2010, 00:59

Prawie 26 tys km,ale z tego co sie dowiadywałem tzn. udało dotrzec mi sie do pierwszego wlasciciela motocykla i potwierdzil ze sprzedwala z przebiegiem 22 tys km wiec raczej to przbieg realny,a własnie nie wiecie kto bedzie potrafil mi wyregulowac EXUPA? Moze Cziken?
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości