It is currently 16 November 2025, 16:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Easy pull w SC33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Easy pull w SC33

Post » 06 August 2010, 21:58

Używa ktoś? Po dłuższej trasie boli mnie łapa od sprzęgła. Który lepszy, ten z klamką (krótka) czy ten na linkę? I w ogóle czy jest aż taka różnica z EP a bez?

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 06 August 2010, 22:06

Jak masz "smykałkę" do majsterkowania to możesz zrobić samemu "zmiękczacz" sprzęgła jak stunterzy robią - dorabiając dłuższe ramię przy deklu sprzęgła gdzie wpięta jest linka. Możesz dospawać kawałek metalu do oryginalnego z gniazdem na linkę. No chyba , że wolisz klamkę ze zmiennym mocowaniem linki takie jak robi np ASAP itd (ok200zł). Ciężko mi powiedzieć , która opcja lepsza bo nie praktykowałem w tej dziedzinie - jedynie, która tańsza lżej powiedzieć. PZDR

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 06 August 2010, 22:20

Zacznijcie od dobrego przesmarowania :))

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 06 August 2010, 22:25

Przesmarowane już dawno, sprzęgło lekko chodzi, ale jednak jest trochę niewygodne. Zresztą u mnie pełne rozłączenie jest gdzieś przed połową wciśnięcia, a bez sensu żeby potem dusić same sprężyny. Dospawanie to jest wyjście i nie miałbym z tym problemu tyle że szkoda mi ciąć trochę sprzęta bo z psem to mój ma tyle wspólnego, że kiedyś nasikał mi na oponę :-P

Chociaż z 2 strony... zawsze jakaś alternatywa, a ile najlepiej przedłużyć?
No i kto lata z EP?

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 06 August 2010, 22:43

w sc 33 sprzeglo az tak ciezko nie chodzi a ktos mi kiedys wspominal ze smarowanie linek to zle rozwiazanie poniewaz jezeli smarujesz czyms tlustym olej smar odr5obiny kuzy sie przylepieja i linka sie zaciera :/

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 06 August 2010, 23:30

ja używam takiej klamki w mojej 929 (jedyny minus ze nie podpiętego czujnika sprzęgła) , dla mnie rewelacja

http://moto.allegro.pl/item1166479632_w ... _pull.html

 
Posts: 61
Joined: 03 April 2010, 22:39
Location: Szczecin
Motocykl: sc33
Year production: 0

Post » 16 August 2010, 13:03

crazyduck wrote:w sc 33 sprzeglo az tak ciezko nie chodzi a ktos mi kiedys wspominal ze smarowanie linek to zle rozwiazanie poniewaz jezeli smarujesz czyms tlustym olej smar odr5obiny kuzy sie przylepieja i linka sie zaciera :/


moje doswiadczenia w tym temacie to potwierdzaja... a calkiem solidnie przekonalem sie juz o tym kiedy na rowerze duzo latalem ;)
Jesli juz raz linke przesmarujesz bedziesz musial ja smarowac co jakis czas... wlasnie przez ten syf


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests