It is currently 16 November 2025, 13:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

alarm w 929

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 20
Joined: 21 March 2010, 01:28
Location: Chorzów
Motocykl: Honda CBR 929RR FireBlade
Year production: 2001

Post » 21 March 2010, 21:36

borek wrote:
A tak na marginesie nie polecam alarmów firmy STIG.
To nie jest mój wymysł tylko wykwalifikowanego elektryka który mnie CENZURA że takie coś kupiłem...


borek - co mechanik to inna opinia. Nie neguję jej. Ode mnie masz opinię uzytkownika :) Wczoraj zamowiłem alarm STIGA: http://allegro.pl/item964881160_jedyny_ ... _logo.html

W tygodniu będe go montował, wiec dam znać jak wyszło ;)
..:: Lepiej 30 minut później, niż 30 lat za wcześnie ::..

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 21 March 2010, 22:24

Opuszi, nie wiem czy dobrze rozumiem idee tego alarmu? że niby daje się kluczyk-surówkę do szlifu i używa się go w zamian oryginalnego klucza ? Jak tak to co z transponderem HISS? oraz ta surówka wygląda na za krótką jeśli chodzi o Honde ...

 
Posts: 491
Joined: 20 February 2010, 20:54
Location: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Year production: 2001

Post » 21 March 2010, 23:36

orzech wrote:Opuszi, nie wiem czy dobrze rozumiem idee tego alarmu? że niby daje się kluczyk-surówkę do szlifu i używa się go w zamian oryginalnego klucza ? Jak tak to co z transponderem HISS? oraz ta surówka wygląda na za krótką jeśli chodzi o Honde ...


Są wersje takie jak USA lub UK które są uboższe właśnie o tzw. HISS, a co do grota to nie mam pojęcia-bo chyba nie jest wymienny...

User avatar
 
Posts: 20
Joined: 21 March 2010, 01:28
Location: Chorzów
Motocykl: Honda CBR 929RR FireBlade
Year production: 2001

Post » 23 March 2010, 20:58

orzech wrote:Opuszi, nie wiem czy dobrze rozumiem idee tego alarmu? że niby daje się kluczyk-surówkę do szlifu i używa się go w zamian oryginalnego klucza ? Jak tak to co z transponderem HISS? oraz ta surówka wygląda na za krótką jeśli chodzi o Honde ...


Orzech - masz rację, nie pomyslałem o tym... Dzięki Twojemu postowi w porę zdążyłem ze zmianą zamówienia ;) Dzięki !
..:: Lepiej 30 minut później, niż 30 lat za wcześnie ::..

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 24 March 2010, 23:21

noł problem od tego jest forum :D Widzę że jesteś ze chorzowa możemy się kiedyś ustawić na jakieś polatanko - w chorzowie mieści się moja ulubiona miejscówka do ćwiczenia zakrętów :diabel:

User avatar
 
Posts: 20
Joined: 21 March 2010, 01:28
Location: Chorzów
Motocykl: Honda CBR 929RR FireBlade
Year production: 2001

Post » 25 March 2010, 22:20

Nie widzę problemu orzech. Możemy się kiedyś ustawić. A wracając do tematu, to dzisiaj zamontowałem alarm STIGA i póki co działa jak należy. Podłączyłem tylko czujnik ruchu (czerwony i niebieski kabel), diodę (wywierciłem dziiurę w plastiku) no i oczywiście syrenę :) Nie podłączałem kierunkowskazów itp. Dam znać jak zachowuje się akumilator, aczkolwiek z autopsji wiem, że bez zmian :)

[ Dodano: Czw Mar 25, 2010 9:22 pm ]
orzech - a gdzie jest ta Twoja ulubiona miejscówka w Chorzowie ??? ;)
..:: Lepiej 30 minut później, niż 30 lat za wcześnie ::..

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 25 March 2010, 23:05


User avatar
 
Posts: 20
Joined: 21 March 2010, 01:28
Location: Chorzów
Motocykl: Honda CBR 929RR FireBlade
Year production: 2001

Post » 26 March 2010, 15:31

Jeżdżę tamtędy codziennie do pracy :) Możemy się kiedyś ustawić ;) A co do alarmu, to całą noc fajer stał z mrugającą diodą, wsiadłem, przekręciłem i odpalił bez dwóch zdań...
..:: Lepiej 30 minut później, niż 30 lat za wcześnie ::..

User avatar
 
Posts: 115
Joined: 14 April 2010, 01:28
Location: WLKP
Points: 1
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 22 July 2010, 00:52

Odswiezam temat Panowie gdzie najlepiej umiescić syrene z czujnikiem?? chowacie w schowku?
Pozdro i lewa w góre:)

 
Posts: 491
Joined: 20 February 2010, 20:54
Location: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Year production: 2001

Post » 22 July 2010, 09:36

No raczej...u mnie jest jak najbliżej aku pod siedzeniem kierowcy bo chyba nie ma innego miejsca gdzie można to upchać.

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 22 July 2010, 10:09

Nie wiem jak jest w 929 z schowkiem pod siedzeniem pasażera, ale kolega w 954 właśnie tam ma syrenę i jak się włączy alarm to dobrze daje!
Byle do Wiosny :)

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 22 July 2010, 12:17

wy naprawde nie macie na co wydawac kasy tylko na alarm do motocykla ? Przeciez jak kradna to nikt motocykla nie prowadzi tylko wsadzaja w busa i ogien blokada na tarcze tez jest jak dla mnie troche nie za swietna bo mozna motocykl i tak podniesc i wrzucic na pake, a nikt go nie bedzie prowadzic przez miasto zeby sobie go postawic pod blokiem, no i podobne ma działanie blokada kierownicy to po co jeszcze klodka na tarcze? Ja jestem zwolennikiem za porządnym łańcuchem ktory zrobi sporo szumu zeby go przeciąc. Inne zabezpieczenia sa do dupy, Sam mam alarm jednak ju zbyl i zawsze przy wyjeciu kluczyka musze patrzyc w kieszen czymam pilot, dodatkowy stres wrrr
sisi to jest gość

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest