It is currently 16 November 2025, 13:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jak ominąć czujnik pochyłu??????

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
User avatar
 
Posts: 164
Joined: 27 January 2010, 23:34
Location: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Year production: 2012

jak ominąć czujnik pochyłu??????

Post » 20 July 2010, 00:10

Witam,mam taki problem,mianowicie potrzebuje wyrzucic czujnik pochyłu motocykla,ale niebardzo wiem jak to zrobić,w kostce prowadzacej do czujnika sa 3 przewody,może ktoś już robił takie żeczy u siebie,lub orietujecie sie jak można go ominąć??? dodam tylko tyle że jest mi to pilnie potrzebne,za wszystkie wskazówki i posty bede bardzo wdzięczny...

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 20 July 2010, 00:14

w 929/954 zwierałeś w wtyce zewnętrzne piny ,zostawiając środkowy luzem i zdawało egzamin myślę ze w 1000rr to samo bo taki sam czujnik (a i pamiętaj dolewce oleju :mrgreen: bo w poziomie pewnie to moto nie będzie fruwać)

User avatar
 
Posts: 164
Joined: 27 January 2010, 23:34
Location: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Year production: 2012

Post » 20 July 2010, 00:29

Wielkie dzięki,jutro je zepne,i zobacze czy hula,a oleju mam jakieś 6 ,7 setek ponad stan,chodzi o to że ostatnio przy pełnym złożeniu w winklu,gdy czulem jak przedni set sie składa moto poprostu mi zgasło i koziołkowałem :( .....,na początku myslalem że opona mi sie slizgła na jakis kamyczkach,ale dzisiaj jak zakładalem owiewki torowe,pomyslalem ze sprawdze przy jakim nachyleniu moto zadziala czujnik,na biegu jalowym nachylilem go do pozycji nieco wiekszej jak przedni set zaczyna dotykac asfaltu,i zgadnij co....moto zgasło!!!! ,w piątek jade do Belgii na tor w Zolder,i niechce aby sytuacja sie powtórzyła,niewiem,może mam jakiś trefny ten czujnik,albo poprostu ten typ tak ma....przy 954 niemialem tego problemu,choc winkle byly podobne.......

 
Posts: 59
Joined: 01 March 2009, 19:52
Location: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Year production: 0

Post » 25 July 2010, 11:12

Witam..
Jestes pewny ze to od czujnika przechylu?? Szukalem troszke informacji na necie o tym i nic nie znalazlem dlatego jezeli ktos ma troszke wiedzy w tym temacie to chetnie poslucham..

Z wlasnego doswiadczenia to moge powiedziec tylko jak to u mnie wyglada:
- latam troszke po torze - 2 razy w tyg i w najwiekszym przechyle nic takiego sie nie zdarzylo..na winklu przetarlem podnozki, hamulec nozny i owiewke w najbardziej wystawionym miejscu..temat mnie interesuje poniewaz zmienilem sety na lucasy zeby spokojnie schodzic jak najnizej i nie wyobrazam sobie sytuacji zeby mi moto na winklu zgasl;)


Moze dodam tylko ze latam na wersji Europejskiej HRC z 2007 roku..
Pozdrawiam

--------
chodzi mi o wiedze praktyczna, poniewaz gdzie sie znajduje jak wyglada to jest jasna sprawa..zastanawia mnie z czego moze wynikac roznica tego ze u mnie nie gasnie...

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 25 July 2010, 18:14

czujnik czujnikowi nie równy(bo i tak cały świat jest chiński )i składanie składniowy też nie są równe :/ . Jeżeli pomogło

 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Post » 12 November 2010, 18:18

insaine czyli mówisz ze w 954 da sie ominąc czujnik przechyłu?

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 23 January 2011, 23:46

ja u siebie też zrobiłem obejście ale dlatego że sie zepsuł a chciałem sobie pojeździć ,ale to nie był dobry pomysł bo jak sie wywalę to moto nadal chodzi w kazdej pozycji

 
Posts: 11
Joined: 29 November 2008, 19:39
Location: Włocławek
Motocykl: CBR 954
Year production: 2003

Post » 24 January 2011, 00:04

Witam. Wystarczy na 100% dwa skrajne kable w kostce złączyć i będzie git . Mam tak u siebie w 954 i w F4i to w litrze też tak bedzie.
Sitek

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 24 January 2011, 00:20

Wybaczcie ale śmiać mi się chce jak czytam te dyrdymały o sprawdzaniu czujnika na postoju. Oczywistym jest, że przy pewnym nachyleniu gdy moto stoi w miejscu czujnik zadziała. Kiedy moto jest w ruchu pochylone w zakręcie działają siły odśrodkowe i na bank nie zadziała czujnik.

Troszkę wyobraźni panowie. Jak można sprawdzać czujnik przechyłu stojąc w miejscu? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 24 January 2011, 14:25

Max_929, mam do sprzedania czujnik przechyłu do 929 za 40zl jakbys chciał

 
Posts: 6
Joined: 24 January 2014, 15:56
Location: Chudów
Motocykl:

Post » 20 March 2014, 17:09

czesc..wiem ze to nie pytanie do tego dzialu ale mam nadzieje ze krzyczec po mnie nie bedziecie...gdzie jest dokladnie czujnik pochylu w 954??

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Post » 20 March 2014, 21:02

jak ściągniesz czachę to go zobaczysz.

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest