It is currently 16 November 2025, 18:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Amortyzator skrętu OHLINS

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003
User avatar
 
Posts: 187
Joined: 02 July 2009, 20:25
Location: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Year production: 2002

Amortyzator skrętu OHLINS

Post » 28 June 2010, 00:25

Witam. Czy opłaca sie kupić Amor skretu Ohlins z mocowanie harrisa za 1150zl? Dodam, że amor jest uzywany ale w stanie idealnym bez najmniejszej ryski czy jakiegokolwiek wycieku. Jest on z bieżacego rocznika takze dosyć świezy i nie wiem czy sie opłaca zainwestowac za taka cene.

 
Posts: 491
Joined: 20 February 2010, 20:54
Location: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Year production: 2001

Post » 28 June 2010, 00:41

W amor zawsze warto zainwestować a cena jaką piszesz nie jest jakaś wygórowana jeżeli rzeczywiście jest w stanie idealnym to bierz i się ciesz z jazdy.

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 28 June 2010, 10:27

borek, ma racje.Cena jak za ohlinsa nie jest wygorowana.Masz komplet mocowania i jesli jest w stanie w jakim piszesz to sie wiele nie zastanawiaj tylko bierz

User avatar
 
Posts: 187
Joined: 02 July 2009, 20:25
Location: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Year production: 2002

Post » 07 July 2010, 11:04

Dostałem własnie ten amorek i tu sie pojawia pytanie poniewaz z amortyzatorem skretu mam doczynienia 1-szy raz to chce zapytac czy działa poprawnie poniewaz nawet na 19-tnastym ustawieniu kierownica choc ciezko moge ruszac a jak pocno szarpie to słychac w srodku olej ale kiewownica da sie ruszac. W połowie regulacji kierownica chodzi lekko. Chciałem zapytac jak sprawdzic czy amor działa poprawnie poza testem na drogach ? Jeśli pytanie głupie to bądźcie wyrozumiali ;)

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Post » 07 July 2010, 11:30

jeżeli nie ma luzu to jest wszystko ok. ja kupiłem amor i nawet jak był skręcony na maxa to przy szybkich ruchach w prawo w lewo miał delikatny luz i trza było odpowietrzyć no i przy okazji zalałem nowy olej. No i zaletą tego amora jest to że jest rozbieralny

User avatar
 
Posts: 187
Joined: 02 July 2009, 20:25
Location: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Year production: 2002

Post » 07 July 2010, 11:34

nic nie cieknie

User avatar
 
Posts: 255
Joined: 29 December 2007, 03:44
Location: Bełchatów
Points: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Year production: 0

Post » 09 July 2010, 16:56

Jak się lata z amorkiem ??

User avatar
 
Posts: 187
Joined: 02 July 2009, 20:25
Location: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Year production: 2002

Post » 09 July 2010, 16:57

Jeszcze 1 sprawa. Mógłby ktos zerknąc fachowym okiem na ten film: http://www.youtube.com/watch?v=0O-PQ5siOtA i powiedziec czy dobrze jest czy jednak coś jest z tym mocowaniem nie tak że sie tak rusza. Mocowanie jest firmy harris.

 
Posts: 491
Joined: 20 February 2010, 20:54
Location: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Year production: 2001

Post » 09 July 2010, 17:34

musi byś luz żeby się nie blokował amor

 
Posts: 46
Joined: 07 April 2009, 10:07
Location: Krosno Od
Motocykl: Honda CBR 1000RR HRC
Year production: 0

Post » 10 July 2010, 11:39

dokladnie mam tak samo.....amor TOBY....w hyper pro te ruchy sa duzo mniejsze. ale widocznie tak ma byc

User avatar
 
Posts: 121
Joined: 14 September 2009, 14:22
Location: wolin
Motocykl: 1000rr
Year production: 2005

Post » 13 July 2010, 20:20

zeby nie zakladac nowego tematu to przylacze sie tutaj... przy montazu amora ohlinsa do 954 zeby przykrecic go do gornej polki moge go dokrecic orginalna nakretka od gornej polki czy musze miec jakas specja nakretke np Harris (dodam ze mocowanie mam HARRIS ) z gory dzieki

User avatar
 
Posts: 187
Joined: 02 July 2009, 20:25
Location: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Year production: 2002

Post » 13 July 2010, 20:42

obowiązkowo nakretke która powinna byc w zestawie bo jak przykrecisz orginał to CENZURA... urwiesz gwint. Ma byc taka zeby sie wkreciła tyle co orginalna tyle ze orginał na klucz 30 a ta ma byc na klucz 32.

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests