It is currently 16 November 2025, 16:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

felga 200

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 04 March 2010, 21:02

cerber666 wrote:Tak na marginesie o nieomylności Japończyków:) http://www.psz.pl/tekst-27233/Toyota-wy ... iego-rynku

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 5:11 am ]
http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,754 ... uszki.html

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 5:14 am ]
a wszycy wiemy,że każdy motocykl ma jakąś boloączke,skrzynie biegów,ramy,panewki itd.


zdarza się najlepszym :P

 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Post » 04 March 2010, 21:23

Zgadza sie ale pedał gazu to chyba nie jest nic strasznie skomplikowanego hihi: hihi:

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 06 July 2010, 22:19

Koledzy będę ostatecznie kupował opony Dunlopy D211GP. I mam taki problem producent podaje że na tył do motocykli klasy 600cc stosuje się rozmiar 190/55 na felgę o szerokości 5,5" natomiast do motocykli klasy 1000cc stosuje się oponę 200/55 na felgę 6" i tutaj moje pytanie. Jaką szerokość felgi mam w sc57b? Bo nie wiem czy 200 czy 190 kupować :/

Żeby nie kontynuować dyskusji na temat że 200 do lansu to tutaj artykuł na potwierdzenie:

http://www.motoricus.com/view/page/id/2 ... portmax+GP

Jutro zamawiam opony zatem zależy mi na szybkiej ale nie głupiej odpowiedzi jakiej szerokości mam felgę z tyłu.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 06 July 2010, 22:31

proponuje wziac sowmiarke i zmierzyć ;)

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 06 July 2010, 22:31

To moze sobie zmierzysz? W artykule mowia o dobieraniu opon do scigania. Tak jak pisze szerokosc 200 powoduje wieksza powierzchnie styku opony z nawierzchnia w zlozeniu. Zastanow sie czy to ci do czegos potrzebne... Taka opona jest wyzsza od standardowej 190/50 i jak to wplynie na trakcje?

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 06 July 2010, 23:05

OK. Byłem w garażu i sprawdziłem. Na feldze jest jak wół napisane 6". Miazga mi właśnie chodzi o to żeby na torze sobie teraz polatać. Nie jakoś zawodowo ale wolę mieć większy margines bezpieczeństwa. Na BT016 19/50 opony zamykam bez problemu. Sprawdzałem i 200 na szerokość zmieści się bez problemu. Wiem że będzie wyższa. Chyba będę pierwszym który wypróbuje 200/55 na tyle w sc57b. Dam w takim razie znać jak się jeździ. Jak nie spróbujesz to nie przetestujesz i może nie pożałujesz ;)
Co do trakcji to mam nadzieję że inżynierowie z Dunlopa wzieli już to pod uwagę.

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 06 July 2010, 23:20

No to taka opona da ci to ze bedziesz mogl na wyjsciu z winkla mocniej/wczesniej odkrecac... Daj znac jak pojezdzisz jakie wrazenia.

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 07 July 2010, 10:48

OK opony zamówione. Dunlop D211GP 120 i 200 na tył :) Zobaczymy co z tego będzie. Mam nadzieję że śmigać się będzie dobrze bo jak nie to trochę drogo mnie wyjdzie to experymentowanie. W razie czego złożę reklamację do Dunlopa ;)

[ Dodano: Pią Lip 09, 2010 10:25 pm ]
Wczoraj założyłem D211GP. Dzisiaj było testowanie na lubelskim torze. Moje wrażenie?
Woooooow!!!
Jak ja mogłem jeździć na BT016 :-< I mi się wydawało że to były dobre opony.
Jakbym jeździł zupełnie nowym motocyklem. Aż się zdziwiłem ile mogą zmienić opony. Musiałem od początku przyzwyczajać się do jazdy. Motocykl jest niesamowicie zwrotny. Wejście w zakręt jest dziecinnie proste. Musiałem przyzwyczajać się do złożenia jakie zapewniały te opony. Przyczepność niesamowita. tył 200/55 jest rewelacyjny. Odkręcałem manetkę na wyjściu z zakrętu znacznie wcześniej i szybciej niż na BT016 i faktycznie jeszcze daleko do granicy uślizgu. Najlepszym dowodem na to jak dobrze się jeździ na tych oponach jest fakt że dzisiaj poprawiłem swój najlepszy czas na torze o 6 sekund. SHOCK :ooo:

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests