Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 16:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

coraz czesciej FI, czerwona lampka

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 16 marca 2010, 16:10
Lokalizacja: Warszawa/
Motocykl: cbr 954 RR / vf1000F
Rok produkcji: 2002

Post » 11 maja 2010, 22:18

okey, a do czego dokladnie sluzy ?:) do przodu to ona jedzie hehe i nie zawsze wlacza mi sie ta kontrolka :) wiec czasem jest sprawny wiec chyba mozna to jakos naprawic ?:> oczywiscie o ile to to poszlo :) musze znalezc jakiegos dobrego mechanika w wawie.. aby sprawdzil :) ktos zna dobrego ? drugie pytanie to ile takie cudo moze kosztowac nowe na allegro widzialem za jakies 1,5 tys ;/

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 11 maja 2010, 23:38

A może jakiś kabelek od sterowania tym silniczkiem nie styka? Przed wymianą można po dociskać kostki i zobaczyć co i jak.

 
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:28
Lokalizacja: ask
Motocykl: cbr 954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 12 maja 2010, 19:09

Kolego ja wyhaczyłem ten silniczek za 50 zł, bo też miałem ten błąd, linkę tą dolną za 40 zł bo mi się urwała, wymieniłem wszystko, trzeba dobrze naciągnąć linki łączące ten sliniczek z zaworem wydechowym i będzie smigać, tutaj masz temat o tym jak jeździć bez tego: http://forum.fireblade.pl...blad-vt4082.htm a na forum jest też temat jak ten zawór później wyregulować, żeby było cacy, ktoś to po polsku opisał, natomiast jak znasz angielski to z serwisówką lekko dasz też radę. No chyba, że Ci się nie chce z tym bawić samemu, bo za pierwszym razem robi się to wolno trzeba wiedzieć gdzie śruby zaczepy owiewki się znajdują bak odkręcić, ale nie trzeba zdejmować a można odwrócić go i położyć na tylnym siedzeniu, samo siedzenie też zdjąć i masz już dostęp do silniczka, linek i zaworu na dole, jak mówię jak nie chcesz się z tym bawić to kup używkę silniczek daj mechanikowi, powinni wziąć nie więcej niż 200 zł, tyle w moich okolicach sobie życzą, ja wolałem to przelać do baku :D

 
Posty: 7
Rejestracja: 16 marca 2010, 16:10
Lokalizacja: Warszawa/
Motocykl: cbr 954 RR / vf1000F
Rok produkcji: 2002

Post » 13 maja 2010, 23:47

thx :) dam jednak do mechanika ;) wg mnei robic takie rzeczy powinny osoby co sie na tym znaja, btw jak rpzejade 250km to nic sie nie stanie ;> ?

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości