Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 23:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

coraz czesciej FI, czerwona lampka

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 16 marca 2010, 16:10
Lokalizacja: Warszawa/
Motocykl: cbr 954 RR / vf1000F
Rok produkcji: 2002

coraz czesciej FI, czerwona lampka

Post » 10 maja 2010, 22:07

Hej,
sledze juz forum jakis czas, ale jakos nie bylo nigdy odpowiedniego tematu aby napisac.

Ok, ale do problemu, podczas powrotu do wawy.. na trasie 150km jakies 6 razy zaswiecila mi sie czerwona lampka i kontrolka FI, gdy zgasilem silnik i wlaczylem jeszcze raz to znikla i juz przez pewien czas sie nie pojawiala, ostatnio jak jezdze do pracy to coraz czesciej sie pojawia.. na 3 km potrafi 3 razy zaswiecic..

podsumowujac problem

- podczas jazdy bez znaczenia czy szybko czy wolno, bez znaczenia na jakim biegu zapala sie czerwona lampka i kontrolka FI

- silnik raczej nie traci mocy przynajmniej ja nie odczulem

pytanie:
co moze byc przyczyna ? gdzie w wawie mozna oddac moto do naprawy ?:>

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 maja 2010, 22:55

czerwona lampka pewnie mruga ... policz mrugnięcia długie/krótkie ściągnij serwisówkę i odczytaj co za błąd

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 10 maja 2010, 23:03

orzech pisze:policz mrugnięcia długie/krótkie ściągnij serwisówkę i odczytaj co za błąd

i będziesz wszystko wiedział.

 
Posty: 7
Rejestracja: 16 marca 2010, 16:10
Lokalizacja: Warszawa/
Motocykl: cbr 954 RR / vf1000F
Rok produkcji: 2002

Post » 11 maja 2010, 09:15

wlasnie w tym problem ze nie mruga, no chyba, ze mam ją na dluzej zostawic wlaczona?

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 11 maja 2010, 10:05

Jak czytałem wcześniejsze tematy to wywnioskowałem że żeby mrugała to trzeba zewrzeć kostke serwisową przy akumulatorze, i wtedy liczyć ( ale możliwe że cos źle zrozumiałem)

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 maja 2010, 10:14

W serwisówce też jest napisane co oznacza ciągłe świecenie :P
Dla 929 nie są to zbyt optymistyczne prognozy:
• Short circuit in service check connector wire
• Faulty ECM

[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 10:16 am ]
Procedura odczytywania błędów z pamięci też jest opisana w serwisówce, ale z tego co kojarzę migać powinno po pojawieniu się błędu

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 11 maja 2010, 10:33

MaciekM, dobrze zrozumiałeś.
Zakladam, że w 929 jest jak w 954 także : zewrzeć, włączyć zapłon (nie zapalać motka) i liczyć mrugnięcia. Długi te dziesiątki krótkie to jedności.

 
Posty: 7
Rejestracja: 16 marca 2010, 16:10
Lokalizacja: Warszawa/
Motocykl: cbr 954 RR / vf1000F
Rok produkcji: 2002

Post » 11 maja 2010, 18:17

35 - faulty egcv and air intake valve servo motor


co robic ?:)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 maja 2010, 21:30

kupić serwomotor i wymienić
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 7
Rejestracja: 16 marca 2010, 16:10
Lokalizacja: Warszawa/
Motocykl: cbr 954 RR / vf1000F
Rok produkcji: 2002

Post » 11 maja 2010, 21:46

hmm to teraz pytanie, czy jesli bede dalej jezdzil bez wymiany to cos powaznego moze sie stac ?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 maja 2010, 21:58

bedzie ino buczal ale do przodu pojedzie ;)
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 11 maja 2010, 22:12

to jest serwomotor zaworu wydechowego silniczek sterujacy prosciej mówiąc:)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości