It is currently 16 November 2025, 13:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

nie "idzie" od samego dołu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 10 February 2010, 23:40

banshee wrote:
crazyduck wrote:mialem u siebie k&n i sie dlawila krecenie sruba skladu nic nie dalo,teraz mam nowy hiflo i jest wszystko dobrze,jeszcze bym sprawdzil czy sa na wszystkich dolotach zaslepki do podloczenia wakuometrow,moze mechanik slabo wpychnął :D i jakas wypadla i łapie fałszywe powietrze


Zaślepki w sc33 są wkręcane, także nie ma prawa coś wypaść.

u mnie jest gumowa zaslepka moze u ciebie w 97 sa wkrecane,generanie chodziło mi o to, :!: ze wlanie tego elementu moglo nie byc i nie wazne czy gumowy czy wkrecany.Tyle w temacie

 
Posts: 29
Joined: 24 December 2008, 10:31
Location: Dąbrowa G
Motocykl: Sc33
Year production: 98

Post » 01 April 2010, 20:40

Panowie...

Zalozylem do fajerki K&N...
doł jak chu.j ...
mowie zrobie regulacje gaznikow ok.
zrobilem regulacje,wakuometry rowniutenko i dalej dół...:(

czy do kn musza byc dynojety zeby nie bylo doła???

na starym filtrze bylo wszystko ok ...
;/

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 01 April 2010, 21:03

dokladnie jak piszesz na k&n nie chodzi wiec kup zwykly albo dynojet i krecenie srobkami skladu mieszanki nic nie da poprostu za duzo powietrzea za malo paliwa

 
Posts: 29
Joined: 24 December 2008, 10:31
Location: Dąbrowa G
Motocykl: Sc33
Year production: 98

Post » 01 April 2010, 21:26

aham...
ok wiec dzieki ;)
jutro go wywale i zaloze zwykly

User avatar
 
Posts: 65
Joined: 07 March 2008, 13:31
Location: czuć swąd
Motocykl: SC33
Year production: 1996

Post » 09 April 2010, 11:51

niekoniecznie...

robiłeś tylko synchro? czy skład mieszanki też zmieniałeś?
ja mam założony K&N, przelot, DJ nie mam a chodzi...

pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 10 April 2010, 20:11

tja synchro dobre na wszystko jest rotfl2: Synchro to ostatni szlif!!! Ważna jak kolega pisał regulacja składu mieszanki hihi:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 65
Joined: 07 March 2008, 13:31
Location: czuć swąd
Motocykl: SC33
Year production: 1996

Post » 11 April 2010, 22:18

miki1406, do tego samego dążyłem...
pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

User avatar
 
Posts: 63
Joined: 17 February 2008, 23:58
Location: Rybnik
Motocykl: SC 33
Year production: 99

Post » 07 June 2010, 00:34

Witam ! tak się podpiąłem pod temat bo jest zbliżony do problemu. Jest to mój drugi sc 33 99 i tak podejrzewałem że motorek nie oddaje całej mocy jak to było w poprzedniku. Pomyślałem sobie ze synchronizacja rozwiąże problem. Straszny chaos był na wakuometrach:) poprawiło sie oczywiscie po serwisie ale raczej tylko na wolnych obrotach wskazówka już nie drga i przy żwawszym odkreceniu manetki silnik sie nie dławi. Zauważyłem że jadąc na szóstym biegu autostradą przy obrotach 4000 prędkościomierz wskazuje 110 km/h co jest za mało ponieważ przy sprawniuchnym fajerku predkość powinna wynosic 120 km//h. Hondzia też ma problemy podczas przyspieszania na wyższych biegach tj 3, 4 z 3500 tys. najpierw się zamuli i dopiero po 4500 sie zacznie rozkręcac co tez myślę nie jest normalne. Pamietam że SC 33 juz od 3000 juz fajnie zabierała a szczególnie w rocznikach 98-99 gdzie zakres dolnych obrotów był poprawiony. Co o tym sądzicie ? Myślałem ze mam pokombinowane z napędem ale zębata tylnia ma standardowo 42 zeby takze naped odpada. Sprawdze jeszcze filtr powietrza. Ostatnio go sprawdzałem i nie był w najgorszym stanie ale przyjżę się jeszcze jakiej jest marki bo może być made in no name co może skutkować w słabszej przepustowości powietrza. Jak go kupiłem wracałem na nim 200 km i okazało sie że termostat jest walnięty. Nie wiem ile na takim termostacie jezdził poprzednik ale czy to mogło jakoś wpłynąć na silnik?? pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 166
Joined: 02 September 2008, 09:11
Location: Świdnica
Points: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Year production: 1999

Post » 12 June 2010, 07:24

banshee wrote:Kocur
Ja mam Pipercross o przelotowości chyba większej niż K&N, lecz gąbkowy i moto chodzi płynnie.


Banshee mozesz napisac czy jest zauwazalna roznica pomiedzy standardowym filtrem a Pipercrossem?

Fabiq opisywal w dziale "modyfikacje/garaż" wymiane filtra i mial napisac jaka roznica, ale sie doczekac nie mozna.

User avatar
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 12 June 2010, 16:23

makanaky wrote:Witam ! tak się podpiąłem pod temat bo jest zbliżony do problemu. Jest to mój drugi sc 33 99 i tak podejrzewałem że motorek nie oddaje całej mocy jak to było w poprzedniku. Zauważyłem że jadąc na szóstym biegu autostradą przy obrotach 4000 prędkościomierz wskazuje 110 km/h co jest za mało ponieważ przy sprawniuchnym fajerku predkość powinna wynosic 120 km//h.


:ooo: Posłuchaj nie wiem jak u innych fajerów, ale ja mając tak jak mówisz(dzisiaj testowane) na 6 biegu 4000 obrotów to mam dokładnie 11okm/h a motorek oddaje pełną moc, nie ma problemów z płynnością itp. Myślę, ze u Ciebie akurat w tym temacie jest oki, lecz gdzie indziej leży problem :mrgreen:

 
Posts: 10
Joined: 29 April 2009, 07:43
Location: Żnin
Motocykl: sc33
Year production: 1999

Post » 28 August 2010, 23:27

wracając do tematu K&N - zamiast kupować drogie markowe dysze można przekalibrować oryginalne na większy wymiar.
Ja śmigam na K&N, wydechu przelodowym i dyszach powiększonych o 15% i jest power.

Jak by ktoś chciał zrobić taką operację to pisać na PRV.
"lewy pas, gaz i płynę.."

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests