It is currently 16 November 2025, 13:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - 954 SC50

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003
User avatar
 
Posts: 143
Joined: 20 October 2009, 09:02
Location: zewsząd
Points: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Year production: 0

Post » 16 March 2010, 19:47

Wizualnie ładny. Powodzonka przy ogledzonach, moze okaze sie dobrym strzałem;)
Jak niewiesz na co zwrocić uwage to weż kogoś kto wie, to bedzie najlepsze :one:

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 16 March 2010, 19:51

Pierwsze co sie rzuca w oczy to ze moto strasznie naplakowane i wogole picus glancus.
Druga sprawa dekiel wilgotny od oleju chyba ze przegial z plakiem znowu
Trzecia sprawa robi zdjecie lancucha ktory jest juz na wykonczeniu
czwarta sprawa moim zdaniem stelaz przedni wygiety z lewej strony i czacha nizej jest troche plus lewa dzwignia podgieta
Piata sprawa zdjete koncowki z podnozkow i pozmieniane srubki na bocznych owiewkach oraz mocowaniach silnika do ramy
Fakt ze te rzeczy moga o niczym nie swiadczyc ale tak to wyglada ze zdjec.
Poza tym ja bym bral od Lukasza 954 ale znajac zycie i tak pojedziesz po tamta

User avatar
 
Posts: 143
Joined: 20 October 2009, 09:02
Location: zewsząd
Points: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Year production: 0

Post » 16 March 2010, 20:27

NO SRUBKI TO CIUL ALE FAKTYCZNIE STELAŻ GÓRNY KRZYWY
DLATEGO TEZ 14K A NIE 16 :P

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 16 March 2010, 20:41

gsxrlukasz wrote:jak Cie interesuje dobra sztuka ja taka posiadam, tel: 607 852 066


Łukasz przecież Ty się zapłaczesz jak i 954 sprzedasz. Wyjrzysz wiosną za okno i jak tylko zobaczysz kolegów na motorkach to dół niesamowity.

Ale tak w życiu bywa. U mnie teraz wyszło parę spraw rodzinnych i też nie wiem czy czasem nie będę musiał sprzedać 1000rr ale jeszcze poczekam. Szkoda by było zwłaszcza że nie zdążyłem się nią jeszcze nacieszyć i tyle nowych rzeczy do niej kupiłem na wiosnę :( Oby nie trzeba było. Ale są też w życiu ważniejsze cele dla których trzeba poświęcić swoją pasję.

 
Posts: 375
Joined: 12 January 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Year production: 2003

Post » 16 March 2010, 22:48

Za 14 to ja bym nie liczył na nic dobrego :P

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 17 March 2010, 02:26

Dodam jeszcze, że z lewej strony jest wyrwane z wahacza mocowanie rolki stojaka, a z prawej jest , więc po szlifie lewej strony na bank!! I być może składany na szybko, bo ktoś zapomniał kapturka na przedni lewy zacisk założyć , ale to już drobny szczegół !! Jak nie zobaczysz to się nie dowiesz no chyba, że igły szukasz to ten egzemplarz sobie odpuść!!

 
Posts: 12
Joined: 17 March 2010, 22:54
Location: Warszawa
Motocykl: Honda Fireblade 954
Year production: 2003

Post » 18 March 2010, 07:39

Myślałem tez o tym egzeplarzu.
koleś strasznie wciska opowiada bajki.
poza tym dał nowe ogłoszenie i jest tam zdjęcie uszkodzeń-ja sie nie zdecydowałem.
tu link do otomoto

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 18 March 2010, 10:41

Za taki piniążek znajdziesz 929 igiełeczke, a nie gruz który był wyciorany z każdej możliwej strony i zrobiony na prędkości. Jeśli decydujesz się na moto po szlifie to lepiej wyszukaj sztukę nie zrobioną i sam ją poskładaj - wtedy będziesz wiedział na czym jeździsz. Albo dołóż grosza i kup od Łukasza pewny sprzęt:)

 
Posts: 12
Joined: 17 March 2010, 22:54
Location: Warszawa
Motocykl: Honda Fireblade 954
Year production: 2003

Post » 18 March 2010, 11:07

Ogólnie jakby co to mam wiedzę na temat oferowanych sztuk obecnie na aledrogo.
Ale potwierdza się reguła, że tanie mięso to psy jedzą co nie jest jakoś wyjątkowo odkrywcze:)

 
Posts: 20
Joined: 17 December 2009, 13:45
Location: Białystok
Motocykl: supersport
Year production: 0

Post » 18 March 2010, 12:28

Dobrze tym za 14900 gume jaral, skoro az druty z opon poryły blache. Jakoś ten sprzęt wygląda na zmęczonego życiem

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 18 March 2010, 15:56

Ja nie wiem czego wy oczekujecie niektorzy od moto. Przeciez moto jest od CENZURA po to kupuje sie 170kg motory z 160KM zeby CENZURA a nie do dojazdu do kosciola. Gumy juz spalic nie mozna ? jak przekroczy bieznik 2 mm to trzeba ja zdjac i oddac do skupu. Nie popadajmy w paranoje.... Moto przynajmniej widac jak bylo rozwalone gosc nie ukrywa nic kto chce to niech bierze kto nie to nie.

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 18 March 2010, 16:24

To, że moto ma 160 koni to znaczy że nadaje się do pałowania? Gumę można spalić też choperem ale jakoś mało kto to robi. Ja nie palę gumy, nie stawiam na koło (no chyba, że sam stanie) Nie odkręcam manetki na postoju do odcięcia. Dbam o moto, bo był on moim marzeniem, zapożyczyłem się mocno, żeby go mieć, nie stać mnie na częstsze wymiany opon i napędów. Nie stać mnie na ewentualne gleby, które mogą się zdarzyć przy nauce gumowania. To tyle. :)

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests