It is currently 16 November 2025, 16:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

1000rr zerknijcie okiem

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 39
Joined: 19 May 2009, 16:03
Location: Oberschle
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 2005

1000rr zerknijcie okiem

Post » 15 March 2010, 18:43

niewiem czy to tak ma byc ale chyba jednak nie
kolo wzgledem blotnika i amortyzatora gazowego ucieka troszke na prawo
zauwazylem to dopiero niedawno
dodam ze motocykl nie sciaga i nie zauwazylem nic nie pokojacego wzgledem jazdy,kolo ustawione jest rowno wzgledem podzialki
moze wy tez tak macie
Attachments
dfghjk [MiniFoto].jpg
erdtfyguhj [MiniFoto].jpg

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 03 October 2009, 10:52
Location: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Year production: 2005

Post » 15 March 2010, 19:28

Tak to wygląda u mnie ,wydaje mi się że jest bardziej na środku od twojego ,ale może to tylko inna perspektywa
Attachments
DSC00054  1.jpg
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 15 March 2010, 20:35

pytanie czy ściągą moto podczas jazdy czy łapiesz nie wyjasnionie shimmy lekkie lub mocniejsze . Jak nie po co sobie zawracać głowę lepiej czekaj na wiosnę i pytanie czy felga jest prosta ?

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 15 March 2010, 20:45

nie panikuj może tak ma być. Widać że koło jest prosto tylko przesunięte w całości w prawo. Nie ma co odnosić koła do wahacza czy puszki amortyzatora. W ducatti też byś tak panikował ? ;). Najważniejsze aby oba koła były w osi. Jak bedzie cieplej to wyciagnij moto popros żeby ktoś usiadł i dał go do pionu. Wtedy ewentualnie może coś wypatrzysz z daleka z przodu przy asfalcie patrząc czy jest coś krzywo.

Z ciekawości sprawdzę to u siebie jak bede w garażu.

User avatar
 
Posts: 86
Joined: 11 February 2009, 15:13
Location: Tychy / K
Points: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Year production: 0

Post » 15 March 2010, 21:49

Możliwe ze moto było przewrócone lub po szlifie. Stelaże tylne nie należa do najtwardszych i są bardzo podatne na skrzywienie,

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 15 March 2010, 23:57

Wez 2 dlugie rowne listwy i przyloz do kola tylnego a nawet mozesz lekko przymocowac np. za pomoco sciskow stolarskich i pomiez odleglosci na przednim kole. Powinny byc rowne. Znaki na wahaczu traktoj raczej informacyjnie a nie jako dokladny wyznacznik.

Ps. Jak ci sie sprawuje ta M3 ??

 
Posts: 136
Joined: 08 January 2010, 12:34
Location: Będzin
Points: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Year production: 2014

Post » 16 March 2010, 00:01

Jesli cie to w jakis sposob uspokoji to u mnie tez nie jest rowno :) Nie pamietam w ktora strone ale wiem ze jak zakladalem rej pod dupe to tez sie troche dziwilem ze to jakies niesymetryczne jest z tylu :P

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 16 March 2010, 00:27

Jutro będę w garażu to zrobię fotki :) Zobaczę jak jest u mnie. :)

User avatar
 
Posts: 39
Joined: 19 May 2009, 16:03
Location: Oberschle
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 2005

Post » 16 March 2010, 10:27

moto bylo po szlifie ale raczej nie po konkretnym jest delikatnie zarypana koncówka wachacza ale moze i to tak ma byc
A co do m3 to jeszcze nie testowalem ale w poprzednim mialem m1 zwykle (nie sportec)
i od tej pory przekonalem sie do metzelera

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 16 March 2010, 12:02

Trzeba zacząć od tego, że wahacz nie jest symetryczny. Nabój z amortyzatorem jest mocowany na łożysku wahliwym i można go ręką przesuwać w lewo i w prawo. Zrobiłem fotkę. Nie mogłem zrobić z większej odległości gdyż przeszkadzał mi błotnik z rejestracją. Na fotce widać że nie jest prosto tak więc myślę, że nie musisz się martwić. Po zrobieniu fotki przesunąłem troszkę nabój gazowy i już było troszkę lepiej. :)
Attachments
aaa.JPG

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 16 March 2010, 12:15

moto bylo po szlifie ale raczej nie po konkretnym jest delikatnie zarypana koncówka wachacza ale moze i to tak ma byc
A co do m3 to jeszcze nie testowalem ale w poprzednim mialem m1 zwykle (nie sportec)
i od tej pory przekonalem sie do metzelera


Mysle ze nic sie nie stalo ale dla pewnosci sprawdz tymi listwami jak pisalem. A co do opon to tez mam obecnie M1 na tyle ale juz sie bedzie konczyl i mam juz zakupiony komplet M3 wiec zobaczymy jak sie bedzie spisywac :)


Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 1 guest