It is currently 16 November 2025, 16:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

odpalanie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 25
Joined: 01 January 2008, 19:46
Location: Marklowic
Points: 1
Motocykl: sc33 96r
Year production: 0

odpalanie

Post » 28 April 2008, 22:17

--------------------------------------------------------------------------------

Doradżcie co może byc, odpalam bez problemu robie kilka km silnik rozgrzany po wyłączeniu odpalam kolejny raz i trzeba pokręcic kilka sekund i odpali, zaznaczam że nie robi tak za kazdym razem zdarzyło mi się tak DWA RAZY W TYM SEZONIE.Następnie specjalnie prubuje kilka razy odpalac i pali na dotyk za każdym razem. Nigdy wcześniej tak nierobił. Czy może to byc akumulator? Bo nic innego nieprzychodzi mi na myśl.[/code]
_________________
marblade

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 07 July 2008, 23:03

Jesli jest bardzo rozgrzany motocykl to trzeba delikatnie z gazem odpalac, u mnie jesli temp silnika jest ok 85C to bez gazu pali jesli wyzsza to z gazem. A komara jak odpalales??? Tylko z gazem hehe :mrgreen:

[ Dodano: Pon Lip 07, 2008 11:11 pm ]
i uwazam ze to przez ten akumulator, takim od STARA jakbys zakrecil to palil by zawsze na dotyk nawet na przy -35C :mrgreen:

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 07 July 2008, 23:44

wina akumulatora

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 08 July 2008, 07:12

To jest urok rozgrzanego gaznikowca.Normalny objaw,lekko gaz odkrec i pal go.
You can't fuck with

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 08 July 2008, 07:12

a czy odpalenie z dodaniem gazu to grzech?
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 08 July 2008, 07:16

fabiq wrote:a czy odpalenie z dodaniem gazu to grzech?

No na tzw. dotyk nie pali i lipa:P:P.WSTYD.
You can't fuck with

 
Posts: 131
Joined: 21 February 2008, 16:10
Location: krasnysta
Points: 4
Motocykl: cbr929
Year production: 0

Post » 08 July 2008, 09:04

Jeśli faktycznie masz leciwą baterię, to będzie problem z odpaleniem gorącego silnika, który ma większe ciśnienie sprężania po rozgrzaniu. Drugą przyczyną mogą być zbyt małe luzy zaworowe, które podpierają lekko zawory i zmieniają wartości ciśnień pomiędzy cylindrami. Jeśli te wartości wychylą się ponad 2kPa to właśnie trzeba otworzyć przepustnicę przy kręceniu, żeby napełnianie cylindrów było lżejsze i bez oporów podciśnienia. Ja stawiam na serwis gaźników. Sprawdzenie poziomu paliwa w komorach pływakowych, regulację składu mieszanki (ma ogromny wpływ na odpalanie silnika w całym zakresie temperatur) oraz synchronizację wartości podciśnień. Zmierzyć ciśnienie sprężania i być musi :wink:
kogut

 
Posts: 25
Joined: 01 January 2008, 19:46
Location: Marklowic
Points: 1
Motocykl: sc33 96r
Year production: 0

Post » 08 July 2008, 15:29

Mam zawory wyregulowane, rozrząd nowy, gaźniki zrobione, tydzień temu nanowo zrobiłem gaźniki zmniejszyłem dawke paliwa i jest poprawa! W trasie na Kraków spalanie teraz 4,6l. Akum mam faktycznie stary bo oryginał Japan Yuasa z 96roku.
marblade

 
Posts: 131
Joined: 21 February 2008, 16:10
Location: krasnysta
Points: 4
Motocykl: cbr929
Year production: 0

Post » 09 July 2008, 00:54

Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie dlaczego źle pali :wink:
kogut

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 20 May 2008, 23:24
Location: Leżajsk/Wiedeń
Points: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Year production: 2012
Samochód: A5

Post » 13 July 2008, 00:18

u mnie to samo, tez sie zastanawialem co jest grane ze czasem jak silnik łapie 80-90 stopni i probuje go odpalic nie moze załapac. ale widze po opiniach ze to normalne, mam nową baterią.
pzdr.

 
Posts: 26
Joined: 04 December 2008, 13:37
Location: Katowice-
Motocykl: Honda CBR 900 RR FIREBLADE
Year production: 1999

Post » 29 January 2009, 20:04

Ja dzisiaj odpalałem franka i na ssaniu odpalił za pierwszym razem czyli mam dobry aku, bo już go nie odpalałem 2 miesiące.
Fakt, że stoi w garażu przy grzejniku :mrgreen:


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests