Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 18:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tuning/modyfikacja SC33 wyniki

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 32
Rejestracja: 01 lutego 2010, 18:24
Lokalizacja: Nysa
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Rok produkcji: 1998

Tuning/modyfikacja SC33 wyniki

Post » 10 marca 2010, 23:06

W którymś poście pisałem o przeróbkach w moim fajerze, wygląda na to że chłopaki z Dynotechu wykonali niezłą robotę, nawiasem mówiąc sami byli zaskoczeni.
Poniżej wykres z hamowni:
Załączniki
test sc33.jpg
Ostatnio zmieniony 16 marca 2010, 14:30 przez Simon, łącznie zmieniany 2 razy
Jestem nowy, jak się coś zmieni dam znać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2010, 12:54

Przyrost 8 koni? Moglbys wkleic jaki zakres przerobek obejmowala modyfikacja...

 
Posty: 32
Rejestracja: 01 lutego 2010, 18:24
Lokalizacja: Nysa
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 11 marca 2010, 13:09

Zakres przeróbek to tzw standard, czyli montaż dynojetów i sportowy filtr powietrza w kicie dedykowanym do modelu sc33 firmy Factory-pro. Trzeba wybebeszyć airbox i zamontować dwa stożki na wlotach wewnątrz niego. Dodatkowo montaż dysz, iglic itp. które znajdują się w zestawie. Ale tak duży przyrost mocy na pewno pomógł osiągnąć kompletny układ wydechowy Yoshimura zamontowany w moim moto.

Tak jak pisałem chłopaki sami byli zaskoczeni, teraz pozostaje mi przeprowadzić test drogowy. Mam nadzieję że moc i moment obrotowy będą równo oddawane... Wykres wygląda obiecująco :ooo:
Jestem nowy, jak się coś zmieni dam znać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 11 marca 2010, 16:52

Nieźle, nieźle tzn że airboxa dalej masz tyle tylko że zmodyfikowanego aby stożki weszły tak?

 
Posty: 32
Rejestracja: 01 lutego 2010, 18:24
Lokalizacja: Nysa
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 11 marca 2010, 16:59

Dokładnie tak jak na zdjęciu:
Załączniki
Kit factory pro.JPG
Jestem nowy, jak się coś zmieni dam znać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2010, 20:50

tee ile taka przyjemnosc??

 
Posty: 32
Rejestracja: 01 lutego 2010, 18:24
Lokalizacja: Nysa
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 12 marca 2010, 13:21

Najtańszy w tym wszystkim był... układ wydechowy, trafiłem okazję na ebay-u, używka całe 60 EUR :) , ale przeróbka to już większy wydatek, aha nie wspomniałem wcześniej o mechanicznym przyspieszaczu zapłonu, napiszę jak się rozliczę ostatecznie.
Nie jest tanio, sam mam wyrzuty sumienia że taka kasa pójdzie, a można było mocniejsze moto kupić.
Ech co tam polatamy zobaczymy.
Jestem nowy, jak się coś zmieni dam znać.


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości