It is currently 16 November 2025, 13:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - 954 SC50

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 252
Joined: 28 January 2009, 15:46
Location: NOS
Motocykl: sc 44
Year production: 2001

Post » 02 January 2010, 14:38

najlepiej napisac PW do towarzysza szczupaq-a. toz to ksywka z tego forum !!!!
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

 
Posts: 20
Joined: 17 December 2009, 13:45
Location: Białystok
Motocykl: supersport
Year production: 0

Post » 03 January 2010, 13:59

gsxrlukasz zadaje takie pytania bo nie miałem doczynienia z takim motorem, a użytkownicy tego forum jak najbrdziej tak. Czasami po fotkach nawet zlej jakosci mozna chociaż cokolwiek poznać, ocenic coś co dla laika 954 jest rzeczą niezauważalną; oprócz oczywiscie rzeczy hamskich widocznych na 1 rzut oka. Lepiej chyba mieć szczątkową wiedzę niż żadnej chcąc jechac 400 czy 500 km.....no chyba, że lubisz przejażdżki......
Jak coś cie rozwala na łopatki to sie połóż bo jeszcze Ci sie przydadzą

User avatar
 
Posts: 25
Joined: 20 January 2010, 23:36
Location: Toruń
Motocykl: CBR 954 RR
Year production: 2003

Post » 22 February 2010, 19:37

Panowie, zna ktoś może? Wizualnie piękna, z opisu słownego również cud miód itd.
http://www.allegro.pl/item932692583_honda_cbr_954.html

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 22 February 2010, 19:51

wersja usa ale to juz pewnie wiesz :P

User avatar
 
Posts: 25
Joined: 20 January 2010, 23:36
Location: Toruń
Motocykl: CBR 954 RR
Year production: 2003

Post » 22 February 2010, 20:05

JUŻ wiem :mrgreen: Ale to ze amerykanska to zle?

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 22 February 2010, 20:34

Różnice między wersjami USA a EUROPA

Różnice pomiędzy wersjami Europejskimi a sprowadzonymi z USA są dosyć małe lecz istotne.

- wersje USA są uboższe o immobilajzer tzw przez Honde HISS

- nie posiada też licznika spalania chwilowego na dole wyświetlacza

- blaszka identyfikacyjna numer ramy znajduje się po lewej stronie na ramie na wysokości baku

- migacze są większe (okrągłe) a przednie lewy i prawy maja żarówki z podwójnym włóknem dlatego zawsze świecą w czasie jazdy.
Przypominam że w Polsce jest obowiązek zlikwidowania takiego oświetlenia!

- w reflektorze nie ma żarówek pozycyjnych w rogach

- tylna zębatka jest większa o jeden ząb , ma 43 a europejska wersja 42!

- malowanie 2003 czarno-czerwone różni się przednim błotnikiem w kolorze czerwonym (w EU jest czarny)

- licznik prędkościomierza można skalować pomiędzy km/h a milami

- przełącznik świateł długie/krótkie jest w formie przełącznika przeskakującego a nie wciskanego jak w Europie

INFO ZE STRONY GŁÓWNEJ

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 22 February 2010, 21:51

Chcesz pewne i zadbane moto? Ja na twoim miejscu kupiłbym europejską wersję od gsxrlukasz. Motocykl naprawdę doinwestowany. Prezentuje się ślicznie na żywo. Widziałem wiele razy. Oczko w głowie Łukasza. Skontaktuj się z nim bo na prawdę warto warto. Drugiej takiej nie znajdziesz. Mówię szczerze. A z gęby szmaty nie robię. Możesz śmiało jechać oglądać. Nie zawiedziesz się.


http://www.allegro.pl/item915727373_srz ... ml#gallery

User avatar
 
Posts: 25
Joined: 20 January 2010, 23:36
Location: Toruń
Motocykl: CBR 954 RR
Year production: 2003

Post » 22 February 2010, 22:05

miazga wrote:- migacze są większe (okrągłe) a przednie lewy i prawy maja żarówki z podwójnym włóknem dlatego zawsze świecą w czasie jazdy.
Przypominam że w Polsce jest obowiązek zlikwidowania takiego oświetlenia!

Na jednym ze zdjec, bodajze ostatnim z aukcji, moto stoi przodem i nie swieca sie kierunki. Mysle ze to, ze jest z juesendej nie dyskwalifikuje go na starcie? Przydalby sie ktos z lodzi cobym nie musial 6 godzin w trasie siedziec. Co do cebry mojego imiennika Łukasza, owszem jest ladna, nie watpie ze zadbana, ale ja szukam czegos w stonowanych kolorach. Wiem ze kierowac sie kolorem na polskim rynku wtornym to grzech, no ale skoro jest, to czemu nie?

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 22 February 2010, 22:13

Wybór należy oczywiście do Ciebie. Gdybym to jednak ja miał wydać ponad 16000 zł to wolałbym jednak kupić motocykl z pewnej ręki. Z potwierdzoną historią od kogoś kogo można polecić. Uwierz mi że czasem warto poświęcić kolor motocykla aby jego stan mechaniczny i wizualny był nienaganny. Ja na przykład chciałem 1000rr w malowaniu niebiesko-żółtym ale w końcu padło na czerwoną bo jednak stan techniczny przeważył szalę na jego stronę. Na twoim miejscu wolałbym pewne moto z pewnej ręki niż później mieć niemiłe niespodzianki i dokładać kolejne pieniądze na naprawy czy części eksploatacyjne. A to wszystko bardzo sporo kosztuje.

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 22 February 2010, 22:41

Gruby wrote:Na jednym ze zdjec, bodajze ostatnim z aukcji, moto stoi przodem i nie swieca sie kierunki.
Bo to nie sa oryginalne kierunki w tym moto :P
Gruby wrote:Mysle ze to, ze jest z juesendej nie dyskwalifikuje go na starcie?
oczywiscie ze nie.

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 27 February 2010, 16:26

Dla mnie bez różnicy usa czy eu - liczy się tylko stan! Mam takie podejście, że chcę mieć igiełkę i takiej szukam wersja rynkowa jest na drugim czy nawet trzecim miejscu. Moim zdaniem usa w niczym nie ustępuje wersji eu (z autopsji - moja 1000rr) a nawet często ma pewne zalety, które dla kogo innego mogą być wadami (brak sondy , immo itd). W przypadku wyboru 954 takiego jaki masz skłaniał bym się ku temu aby obejrzeć moto od lukaszagsxr przed podjęciem decyzji (to drugie także). Osobiście mimo super koloru tej usa byłbym bliższy zakupu 954 lukasza ze względu na to , że kolor nie wpływa na własności jezdne a liczy się przede wszystkim stan. Kolorem kierować się można w salonie a na naszym rynku to najpierw po znajomych patrzeć ;-)

User avatar
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

pomoc w kupnie moto!

Post » 28 February 2010, 13:27

hejka! oglądam to moto
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1556300

i jak dla mnie wszystko z nim ok!(zauważyłem ze napęd do wymiany) Ale może ktoś z wprawnym okiem i znający 954 na wylot wypatrzy cos podejrzanego:)
Daleko nie mam wiec napewno podjade obejrzeć to moto ale zawsze lepiej coś już wiedzieć!

A tutaj druga do ewentualnej oceny (cena troche wysoka ,szczególnie jak na handlrza)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1660195

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests