It is currently 16 November 2025, 13:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Chowana tablica rejestracyjna

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 31 July 2009, 17:28

No to ja już licytuje, bo nie mam czasu akurat na kombinowanie. Już minał mi tydzień urlopu a nawet nie zacząłem odpoczywać...

 
Posts: 5
Joined: 31 July 2009, 17:21
Location: wrocław
Motocykl: thundercat
Year production: 0

Post » 01 August 2009, 13:45

tablica może się również chować pod siedzenie, jeśli się inaczej zamontuje układ, zamieszczę filmik niedługo :)

User avatar
 
Posts: 252
Joined: 28 January 2009, 15:46
Location: NOS
Motocykl: sc 44
Year production: 2001

Post » 02 August 2009, 09:49

koznik, widze że zmieniłeś forum, Kozaku hihi: pozdro z forum thundercata
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 30 January 2010, 20:53

JA się właśnie noszę ze zrobieniem takiego "regulatora położenia tablicy"
Mój projekt uwzględnia zastosowanie zwykłego prostego metalowego uchwytu pod tablicę za 35zł (takie jak ten: http://www.allegro.pl/item904124841_uch ... cykla.html ) w miejscu zgięcia wzbogacony o zawiasy, najprościej będzie taśmowe ale może znajdę coś lepszego. Dobry siłownik do sterowania tym wszystkim znajdziemy tu: http://www.allegro.pl/item890847605_sil ... urtki.html
:) Brakuje mi jeszczę pomysłu na mocowanie wyłączników krańcowych :)

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 30 January 2010, 21:00

ja tam zawsze uwijałem sie w ten sposob ze podczas zauwazenia misiaczkow polujacych na mnie zaczlaem gwaltownie przyspieszac hihi: i jak przeprulem z lekko podgieta blacha ze 240 kmh to nie było szans na spisanie numerów :D

 
Posts: 316
Joined: 15 September 2009, 06:24
Location: Chrzanów
Points: 2
Motocykl: 954rr
Year production: 2002

Post » 30 January 2010, 22:42

Witam
nie wiem czy dobrze mysle ale kombinował bym
http://allegro.pl/item896123826_elektro ... _10kg.html

Po prostu do tablicy przymocowac z tyłu nawet na tasmie metalowa plytke a za tablica elektormagnes i właczac w razie potrzeby ... projekt jest prosty w teorii ... w praktyce trzeba by pomyslec bardziej :)

 
Posts: 73
Joined: 25 January 2010, 21:33
Location: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Year production: 1998

Post » 31 January 2010, 00:34

ja tez nad tym mysle ale na razie skladam swoje moto bo takie puzle kupiłem :) ja bede myslal nad silownikami centralnego tam jest silnik zebatka i taki pasek z zabkami bede kombinowal ad czyms takim inny wariant silniczek od wycieraczek

istota sprawy zeby tablica po zlozeniu blokowala sie i np sama sie nie opuscila od pedu powietrza

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 31 January 2010, 18:24

fesk wrote:Witam
nie wiem czy dobrze mysle ale kombinował bym
http://allegro.pl/item896123826_elektro ... _10kg.html

Po prostu do tablicy przymocowac z tyłu nawet na tasmie metalowa plytke a za tablica elektormagnes i właczac w razie potrzeby ... projekt jest prosty w teorii ... w praktyce trzeba by pomyslec bardziej :)



Coś takiego by kiepsko wyglądało a tablica podczas jazdy z opuszczoną latała by Ci w przód i w tył jak chorągiewka na wietrze ;) Czasem by zapewne uderzała więc ciągle by Ci coś stukało przyprawiając Cię o ból głowy ;P

[ Dodano: Nie Sty 31, 2010 5:30 pm ]
Maciejak wrote:ja tez nad tym mysle ale na razie skladam swoje moto bo takie puzle kupiłem :) ja bede myslal nad silownikami centralnego tam jest silnik zebatka i taki pasek z zabkami bede kombinowal ad czyms takim inny wariant silniczek od wycieraczek

istota sprawy zeby tablica po zlozeniu blokowala sie i np sama sie nie opuscila od pedu powietrza


Siłownik centralnego ma skok 3 cm, to jest zdecydowanie za mało. Możesz go przerobić na większy skok ale wtedy będzie miał zbyt małą siłę żeby utrzymać tablicę mi się wydaje :) weź pod uwagę podmuch powietrza przy 220 :)

Silnik od wycieraczek wymaga dużo dłubaniny żeby zamienić ruch obrotowy na posuwisty ;P chyba że zrobisz wirującą tablicę , która się będzie się kręcić jak wiruwka xD hahah (chciał bym to zobaczyć).

Dalej pozostaje nad swoim wariantem gdzie bez żadnych poważnych przeróbek, wystarczy wszystko złożyć a tablica będzie sama z siebie nieruchomą :)

Tylko czy taka tablica to nie jest wieś tuning ??:))

 
Posts: 20
Joined: 14 September 2009, 13:32
Location: Janikowo
Motocykl: Honda CBR 900 RR sc33
Year production: 1999

Post » 31 January 2010, 18:44

Witam wszystkich. Widzieliście to :-) ? : http://noszkurwa.com/produkty.html cena przyzwoita.Pozdrawiam
Pozdrawiam Marek

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 31 January 2010, 18:49

cos nie teges nie chce sie wyswietlic

User avatar
 
Posts: 84
Joined: 02 December 2009, 22:00
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Homda CBR 900 RR sc33
Year production: 1998

Post » 31 January 2010, 18:51

Tak, jedyne 120 PLN i masz Myk-Blachę ;-D
http://www.allegro.pl/item890295473_cho ... fazer.html

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 31 January 2010, 18:57

juz jest chcialem tylko luknac jak to wyglada ja mam inny patent rotfl2:

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests