felga 200

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

Postby blazej33 » 27 January 2010, 18:46

motobandyta wrote:krótki rolgaz za kwotę poniżej 100 zł chętnie kupię. tylko oczywiście na 2 linki

Na Alledrogo używka od R6 lub uniewrsalny na 2 linki za około 60 zł

Falpper mod był omawiany na forum a pair mod masz omówiony tutaj http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=35341 i tutaj z fotami http://www.repsolforum.com/forums/showthread.php?t=543
User avatar
blazej33
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Postby crazyduck » 27 January 2010, 19:29

wiem ze post jest o kapciu 200 i o poszeżeniu wachacza ale czy wzioles pod uwage ze przy oponie 200 łancuch nie bedzie o nia ocieral ?(zbyt szeroka) jak byla o tym mowa to moje niedoczytanie ;)
crazyduck
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Postby cerber666 » 27 January 2010, 20:09

tak brałem to pod uwage,to akurat najmniejszy problem.Temat kapcia poruszyłem bo byłem ciekaw czy ktos bawił sie juz w cos takiego i ma jakies doswiadczenia odnośnie takich zmian.Tak jak wspomniał MarcinSC33 motocykl robie pod siebie tak aby mi sie podobał i dawał frajde.I wiem,ze podobałby mi się bardziej z duzym balonem z tyłu a was pytam o stronę techniczna po takim zabiegu.Motocyklem się nie scigam na torze,mam go do uzytku własnego takiego jak dojazd do pracy,poświrowanie troche po mieście z kumplami i tyle.
cerber666
 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Postby LENAR » 27 January 2010, 22:59

crazyduck wrote:czy wzioles pod uwage ze przy oponie 200 łancuch nie bedzie o nia ocieral ?

cerber666 wrote:tak brałem to pod uwage,to akurat najmniejszy problem
i co? za za*ebistą radą motobandyty zetniesz sobie rant? rotfl2: sooorry nie mogłem się powstrzymać
User avatar
LENAR
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Postby cerber666 » 27 January 2010, 23:23

hahahha na to bym akurat w życiu nie wpadł
cerber666
 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Postby spsx » 28 January 2010, 00:38

Mozesz załozyc felge 6 cali pod oryginalny wachacz bez przeróbek( tzn cięcia i poszerzania ) bez znaczenia czy to bedzie opona 190 czy 200. Wachacz jest na tyle szeroki ze toleruje takie przeróbki. O łańcuch sie nie martw jest jeszcze zapas do opony. A jesli zakładacie na felge 5,5 cala opone 190 to krzyz na droge.
PS. Japońców sie nie poprawia rotfl2: . Dajce na luz koledzy.

[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 11:52 pm ]
Felga 6 cali TL 1000 w fireblade sc 28. Na zdjeciu 190 obecenie 200.

[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 11:58 pm ]
6 cali
Attachments
6cali.JPG
User avatar
spsx
 
Posts: 86
Joined: 11 February 2009, 15:13
Location: Tychy / K
Points: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Year production: 0

Postby cerber666 » 28 January 2010, 10:49

O i to jest Konkretna odpowiedz na moje pytanie hihi: A wiesz może od czego najlepiej fele wpakowac do sc28,pod kapcia 200,bo domyslam sie ze do feli musze mieć zębatke ,tarcze,zacisk?
cerber666
 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Postby motobandyta » 28 January 2010, 11:55

spsx wrote:A jesli zakładacie na felge 5,5 cala opone 190 to krzyz na droge.


oprócz szerokości i średnicy opony jest jeszcze profil i im wyższy profil tym mniejsza minimalna szerokość felgi jest wymagana

LENAR wrote:i co? za za*ebistą radą motobandyty zetniesz sobie rant? rotfl2: sooorry nie mogłem się powstrzymać


zaznaczyłem że to rozwiązanie typowe dla supermoto. kiedy już nie możesz przesunąć felgi na szprychach to pozostaje tylko ścięcie rantu. jest jeszcze wiele patentów ale widzę że nie ma co o tym mówić na tym forum.

ja przynajmniej staram się pomóc koledze jak umiem skoro chce budować custom bike'a to musi też się nastawić na nieco nietypowe rozwiązania, jeśli wy tego nie rozumiecie to po co się odzywacie.
motobandyta
 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Postby LENAR » 28 January 2010, 12:34

motobandyta, spoko spoko...tylko po co wkładać szerszą oponę by ją potem ścinać? Dla Ciebie to "patent" a dla mnie śmierdzi druciarstwem na odległość

pozdrawiam :)
User avatar
LENAR
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Postby ARNO » 28 January 2010, 13:29

spsx, oś jest z Tl-a czy Fajera?
User avatar
ARNO
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Postby spsx » 28 January 2010, 13:49

z TL 1000
User avatar
spsx
 
Posts: 86
Joined: 11 February 2009, 15:13
Location: Tychy / K
Points: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Year production: 0

Postby cerber666 » 26 February 2010, 06:09

Tak na marginesie o nieomylności Japończyków:) http://www.psz.pl/tekst-27233/Toyota-wy ... iego-rynku

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 5:11 am ]
http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,754 ... uszki.html

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 5:14 am ]
a wszycy wiemy,że każdy motocykl ma jakąś boloączke,skrzynie biegów,ramy,panewki itd.
cerber666
 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests