It is currently 16 November 2025, 13:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ciekawostka :)

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 14 January 2010, 22:49

pewnie juz do niczego nie nadfawal sie silnik ,
ale i tak rzeznicy z nich

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 15 January 2010, 10:17

Szybki serwis to fakt.
Najlepszy ten żółty klucz pneumatyczny! hihi:

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 15 January 2010, 10:57

Nie wiem czy rozbieracie trochę moto, ale wyciąganie pieca w SC28/33 to bajka...5 śrub 5 kostek i silnik na glebie... A jak będziecie mieli przyjemność wyciągać piec w F3ce to zobaczycie... Normalnie "Lord wężyk"... Masakra hihi:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 15 January 2010, 11:18

ale troche dziwne, zauważcie że jak bak ściągał zadnych wężyków nie odłączał.

[ Dodano: Pią Sty 15, 2010 10:28 am ]
ale i tak spoko. A to moto nie jest z allegro?

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 15 January 2010, 11:29

ARNO wrote:ale troche dziwne, zauważcie że jak bak ściągał zadnych wężyków nie odłączał.


Wężyki u niego same się rozłączają, tak samo jak i olej - wyparował :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 15 January 2010, 11:56

Cris83cbr900 wrote:prawie 8min i panewa w dłoni :P



to jest przyspieszone ze 2-3 razy tak na oko


wiec nie 8 min ....


niech sie czikas wypowie

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 15 January 2010, 13:25

heh no zajelo mu to godzine dwie.. to szybko.. .. heh ciekawi mnie jedno ile razy na sezon te panewki koleś robi skoro taką wprawe ma hehehehe

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 15 January 2010, 13:42

sasza_19 wrote:zajelo mu to godzine dwie.. to szybko.. .. heh ciekawi mnie jedno ile razy na sezon te panewki koleś robi skoro taką wprawe ma

Jak w 2 godzinki jest w stanie panewki wymienic :ooo: to raczej nie martwi sie o koniecznosc nostepnej rozbiorki silnika i podmiany zniszczonych czesci ;) np robi to pomiedzy przerwa sniadaniowa w pracy hehe :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 15 January 2010, 16:42

Nie żebym się czepiał ale wydaje mi sie że najpierw wszystko przygotował sobie ładnie (poodkręcał śruby m.in.) a potem nakręcił movie.

Ale i tak szacun za umiejętności! ;)

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 15 January 2010, 20:55

ARNO wrote:Nie żebym się czepiał ale wydaje mi sie że najpierw wszystko przygotował sobie ładnie (poodkręcał śruby m.in.) a potem nakręcił movie.

Ale i tak szacun za umiejętności! ;)

nie inaczej

User avatar
 
Posts: 126
Joined: 27 July 2009, 16:37
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: CBR 900 RR SC33
Year production: 1998

Post » 20 January 2010, 20:54

Dobry gość jest, nie ma co.
A jak pokazał tą panewę do kamery to tak mi się właśnie wydawało, że ona już zdrowo trafiona jest. Taki sam temat przerabiałem w Zygzaku to wiem ;) Hehe, do dzisiaj se jedną na pamiątkę zostawiłem :D
Franek '98

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 21 January 2010, 10:04

Tytus wrote:
sasza_19 wrote:zajelo mu to godzine dwie.. to szybko.. .. heh ciekawi mnie jedno ile razy na sezon te panewki koleś robi skoro taką wprawe ma

Jak w 2 godzinki jest w stanie panewki wymienic :ooo: to raczej nie martwi sie o koniecznosc nostepnej rozbiorki silnika i podmiany zniszczonych czesci ;) np robi to pomiedzy przerwa sniadaniowa w pracy hehe :mrgreen:


Bo w SC28/33 wyjęcie silnika to bajka... Jak by wyjmował silnik z F3 to miałby momenty załamania i szału...

Generalnie jakbym miał 3 razy na rok rozbierać silnik to nie martwiłbym się samą robotą, ale zniszczeniami spowodowanymi rozbieraniem... Śruby silnika, jakieś obtarcia, ukręcenia etc... Przy takiej zabawie zawsze muszę coś odwalić...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Previous

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests