It is currently 16 November 2025, 13:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

FILTR POWIETRZA

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

FILTR POWIETRZA

Post » 03 January 2010, 17:19

MAM PYTANKO W MOJEJ HONDZIE MAM SPORTOWY FILTR POWIETRZA FIRMY BMC JUZ BYL JAK KUPILEM I ZASTANAWIAM SIE CZY NIE ZALOZYC ORGINALU BO SLYSZALEM ZEBY LEPIEJ CHODZIL A MAM TYLKO PRZELOTOWY WYDECH I CZY WYSTARCZY TYLKO REGULACJA NA WAKUOMETRACH CZY COS JESZCZE

/ duzych liter uzywamy do podkreslenia waznosci wypowiedzi, piszac duzymi literami zachowujesz sie jakbys krzyczal/ Fabiq
Last edited by przemo on 05 January 2010, 14:09, edited 1 time in total.
przemo

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 03 January 2010, 17:31

W Twojej Hondzie? To znaczy w jakim modelu? Bo tu raczej nikt Ci rzeczowo nie odpowie bez podstawowych informacji... Jeśli chodzi o modele gaznikowe to podobno są czułe na montowanie sportowych filtrów i wiele osób aby to wszystko chodziło jak należy zakłada sportowe dysze.

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 4:34 pm ]
Oczywiście wtedy fajnie mieć przelotowy lub wogóle jakiś sportowy wydech, żeby miało wszystko sens.

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Post » 03 January 2010, 23:43

to jest gaznik sc 28

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 11:03 pm ]
a jak bym zalozyl dysze to czy duzo wiecej by spalil
przemo

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 05 January 2010, 14:07

imho..jesli masz sportowy filtr to musisz miec zestaw dyszdo tego w gazniku inaczej sprzet nie bedzie chcial jezdzic

teraz jak zalozysz zwykly filtr to tez nie bedzie chodzic jak trzeba bo pewnie masz inne dysze ;)

regulacja podcisniena ma sie nijak do tego aby ustawic odpowiedni sklad mieszanki, wakuometry nic tu nie zdzialaja
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 05 January 2010, 15:10

jeżeli masz sportowe dysze to zakładaj sportowy filtr.

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Post » 09 January 2010, 23:13

filtr mam sportowy ale dysze raczej nie bo czyscilem gaznik i jak wykrecilem je to patrzalem na oznaczenia i sa takie jak w serwisowce ale motocykl niema problemow z chodzeniem tylko mysle moze by chodzil lepiej bo z dwojki niechce isc na kolo a jak by mnial dysze sportowe to raczej by szedl
przemo

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 09 January 2010, 23:32

ja nie mam dysz i idzie :D zaloz dysze napewno pojdzie rotfl2:

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Post » 10 January 2010, 13:10

jeszcze sie zasztanawiam czy nie zalozyc zwyklego filtra jak nie mam dysz sportowych moze by bylo lepiej

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 12:11 pm ]
niz jest teraz i mniejszy wydatek
przemo

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 10 January 2010, 13:23

no to podusne Tobie jeszcze lapesze rozwiazanie (tansze)zwylky filtr powietrza i i zebatka z przodu o ząb mniejsza napewno poszujesz roznice i ile kasy masz w kieszeni a jak malo mocy odkladaj kase i kup cos mocniejszego :one:

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Post » 10 January 2010, 21:09

juz zalozylem jeden zab mniej z przodu ale chyba zaloze jeszcze jeden i zaloze zwykly filtr nad dyno jeszcze pomysle szkoda mi tego sportowego filtra aile wiecej spali

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 8:13 pm ]
a zmieniac za bardzo niechce
przemo

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 10 January 2010, 22:38

Dwa zęby z przodu mniej to zajebista różnica (sam testowałem), ale tylko chwilowo, bo prędkość maxymalna jest wiele mniejsza i czasem brakuje. Pamiętaj, że skracasz żywotność łańcucha i ślizgu!!! Na dłuższą mete lepiej założyć większą z tyłu mimo ,że trzeba przedłużyć łańcuch!!!

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 10 January 2010, 22:44

mialem kiedys k&n u siebie w sc33 i nie chciala na nim chodzic wiec go pogonilem kupilem zwykly znow wszystko wrocilo do normy..

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests