It is currently 16 November 2025, 15:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - 954 SC50

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 18 December 2009, 12:24

tomo21kawa wrote:Ja bym sie nie łudził ze za 15tys dostaniesz dobra 954

To ile trzeba dać za "dobra" 954 ? 17? 20 tys? a i jeszcze jedno co to znaczy "dobra"? stan salonowy z przebiegiem >10t km? (takiej rzeczywiście się nie znajdzie w tej cenie o ile w ogóle się znajdzie) czy może sprzęt bez dzwona w dobrym stanie wizualnym jak i technicznym - w tym wypadku bym się spierał co do przedziału cenowego

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 18 December 2009, 12:33

orzech wrote:
tomo21kawa wrote:Ja bym sie nie łudził ze za 15tys dostaniesz dobra 954

To ile trzeba dać za "dobra" 954 ? 17? 20 tys? a i jeszcze jedno co to znaczy "dobra"? stan salonowy z przebiegiem >10t km? (takiej rzeczywiście się nie znajdzie w tej cenie o ile w ogóle się znajdzie) czy może sprzęt bez dzwona w dobrym stanie wizualnym jak i technicznym - w tym wypadku bym się spierał co do przedziału cenowego


Ja kupiłem moją 954rr z 2003r gdzie pierwsza rejestracja za granicą miała miejsce w 2004r. naprawdę w idealnym stanie z faktycznym przebiegiem 9400km. Zatem można kupić w dobrej cenie moto w extra stanie. Jedyne co w niej zmieniłem to akumulator i olej z filtrem a pod koniec sezonu przed wywrotką również cały napęd ale wtedy miała już na liczniku prawie 18000km. Nawet miała prawie nówki opony Michelin Power 2Ct. Jakoś tak się składa że jeszcze nie kupiłem ani razu egzemplarz który by mnie rozczarował. No ale głupi ma zawsze szczęście hihi:

Husar ja bym się na twoim miejscu nawet nie zastanawiał tylko jechał obejrzeć tą drugą 954rr: http://www.allegro.pl/item850416639_spr ... r_954.html

Jest na forum chłopak z przemyśla gustlik1000rr może on będzie coś wiedział:
http://forum.fireblade.pl/profiles/621.htm

Pozdro.

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 18 December 2009, 13:33

mozna oj mozna kupic moto tanio - i to zajebiste


moj kolega kupil w zeszla zime r6tke i sprzedal we wrzesniu.


zmieniajac olej i opony i klocki caly sezon nie mial zadnego wydatku i we wrzesniu sprzedal zyskujac uwaga : 2800 (o ile dobrze pamietam ale ten rzad wielkosci) odjac tylko te wczesniej wspomniane wydatki.

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 18 December 2009, 20:57

Mozna kupic lalke za dobre pieniadze ale trzeba byc cierpliwym i miec szczescie.
Ostatnio tak trafilem moja RR i to nawet dlugo nie szukajac a stan Guliver potwierdzic moze :)

A wczesniej mialem R6 w idealnym stanie technicznym po slizgu ale i bez robienia wygladala dobrze a miala nalatane 46tys jak bralem. Przez dwa sezony wumienilem olej opony i naped i sprzedalem za 300 wiecej niz dalem po 2 sezonach. Daloby rade wiecej wyrwac ale nie zalezalo mi juz tak bo mialem juz RR :D

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 18 December 2009, 21:41

Jak ktoś jest zainteresowany dobrą 954 to pisać na PW,,, Guliver i babyy82 mogą potwierdzić stan,,,chyba !? :)

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 19 December 2009, 14:34

Noooo jak na poskladany z pieciu sztuk i kawalka przystanku to calkiem niezle wyszedl :P rotfl2:

A na powaznie to naprawde zacna sztuka i jak ktos chce pewny sprzet do jazdy a nie do roboty to naprawde polecam.

Ps. A co Lukasz z wycieczka wakacyjna ?? Tylko nie mow ze na nowym sie wybieracie bo to juz naprade byloby wyzwanie :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 21 December 2009, 09:15

Zycie,,, muszę spieniężyć coś i auto następne kupić :) jak znajdzie się kupiec w Niemczech to i sc59 sprzedam,,,

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 21 December 2009, 11:09

gsxrlukasz wrote:Jak ktoś jest zainteresowany dobrą 954 to pisać na PW,,, Guliver i babyy82 mogą potwierdzić stan,,,chyba !? :)


Potwierdzam :) Moto naprawdę bardzo zadbane. Jak ktoś przyjedzie oglądać to na pewno od razu weźmie. Oczywiście jak ktoś chce mieć moto w idealnym stanie. Bo są i tacy co wolą połąmane i porysowane itp. a potem sami chcą sobie małym kosztem pomalować i takie tam. Ale oryginał to oryginał :)
P.S.
Łukasz kto za Ciebie teraz w Lbn. robi w Castrolu? Może jakieś namiary na priv bo będę musiał oliwę kupić. Jeździłęm do tej pory na 300V ale wydatków sporo i trzeba szukać oszczędności zatem chyba zmieniam na Castrol Power 1 Racing 10W50.

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 21 December 2009, 12:39

Guliver pisz do mnie na koma,, ja Ci załatwię, mam cały asortyment,,

 
Posts: 20
Joined: 17 December 2009, 13:45
Location: Białystok
Motocykl: supersport
Year production: 0

Post » 31 December 2009, 15:55

sylwester sylwestrem ale szukacj trzeba dalej:)

Obserwowałem motor na allegro, ktory stal stal i stał, pozniej zniknął i ostatnio pojawił się ponownie :
http://www.allegro.pl/item867190536_pie ... r_954.html
Cena jest dość atrakcyjna jeśli chodzi o "stan zdjęciowy" który jest chyba dobry.....coś możecie powiedzieć po zdjeciach? mi sie wydaje ze naped do wymiany bo nie prezentuje się ciekawie...

Pozatym mam drugie pytanie, ogądałem jeden motorek, 954 oczywiście, gość próbował go odpalić ale cos nie za bardzo mu to szło, mówił ze akumulator słaby do wymiany...ALe jak włączył światła to świećiły mocno, nie widać było żeby żółkły, kierunki też mrygały ok, nie były zamulone nie spowalniały, alarm piszczał strasznie głośno.....to może być wina akumulatora? Pozatym motor sprowadzany z anglii. Po sprawdzeniu tablic w Anglii okazuje się, że moto było tak bite, że ubezpieczyciel zabrał papiery bo koszt naprawy przekraczał wartość motocykla......jak pojawi się ponownie na allegro to wrzuce linka bo aktualnie nie jest wystawiony.

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 31 December 2009, 16:27

Nie wiem jak ten sprzedawca rozumie stan bardzo dobry...Ale z tych złej jakości fotek za dużo nie wywnioskujesz (nie dość,że robione z paru metrów to jeszcze nie wyraźne).A porysowana pokrywa naklejka na dole owiewki malowany błotnik ogon jak nie cały moto to dla mnie nie jest stan idealny czy bardzo dobry. :P
Nie ma co wróżyć z takich fotek,najlepiej jechać osobiście zobaczyć bo fotki wszystkiego nie pokażą..A kupowanie moto bez jego odpalenia czy ostrzejszej przejażdżki nie ma sensu...Dziwne kolo moto sprzedaje a nie stać go nawet na jakiś akuś za 100zł ?? Albo naładować stary.. :piwo:

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 31 December 2009, 17:03

rozwalają mnie pytania .. "co sądzicie o tym sprzęcie bla bla ?" <patrz złej jakości foty>
i wniosek stan dobry ale napęd kiepski,,, rozwala mnie to na łopatki,,

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests