
gacekgru pisze:Witam ponownie,
Termostat wymieniony, czas operacyjny 15 minutzero zdejmowania nawet owiewek
Teraz trzyma temperaturę przy normalnej jeździe od 72 do 75 przy ostrzejszej ponad 80, na postoju do 104 i włącza się wentylator...
Czyli wszystko wygląda ok
nie zdejmowałes nawet baku ???
Grzesku pisze:Witam.
Dzisiaj troszkę się zmartwiłem, bo pośmigałem więcej po mieście i przeciskając się przez korek temp. silnika wzrosła mi do 107 stopni i utrzymywała się cały czas podczas jazdy w korku. Skakała od 103-107 stopni. Podczas normalnej jazdy jest około 80 stopni, czyli w normie. Wiem, że sc33 nie lubi korków .... Co będzie gdy temperatura powietrza będzie około 30 stopni i trzeba będzie się przeciskać w korku ? Czy termostat może być walnięty ? Jak jest u Was ? Macie takie wzrosty temperatur w swoich fajerach ? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.
trauma pisze:Odświeżam co by zapytać. Zrobiło sie znacznie chłodniej i jak to jest u was z tem. Np wczoraj w nocy tem na dworze 6-7C fajera w miescie radzi sobie świetnie 80-85C trzyma. Jednakże jak wracam do domu trasa ok 20km przy jeździe do 120km/h na 3 biegu i ok 6tys. obr/min temperatura trzyma sie w przedziale 65-68C. Wystarczy na chwile zejsc do 1 biegu i tem rośnie dosyć szybko. Czy jak stane np przed przejazdem kolejowym po niecałej minucie mam ok 80C. I jak waszym fachowy okiem oceniacie wszystko ok z układem chłodzenia? Dodam ,ze przy jeździe do 80km/h 1-2bieg tem trzyma sie w ok 72C.
Bak i gaźniki do zdjęcia? Czy da się jakoś z boku do niego podejść?t. Będę miał chwilę czasu to go zbadam. Rozumiem ,ze jeśli będzie lekko uchylony na zimnym silniku to klasyfikuje sie do wymiany?
Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość