It is currently 16 November 2025, 14:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - CBR 929 SC44

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 255
Joined: 29 December 2007, 03:44
Location: Bełchatów
Points: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Year production: 0

Post » 24 November 2009, 23:40

Według mnie ta z drugiego linku tez jest z UK a gość pisze że ma 24800 km przebiegu a jeśli ja mam racje to jest 24800 ale mil.

User avatar
 
Posts: 241
Joined: 04 May 2009, 20:36
Location: Okolice K
Points: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

Post » 24 November 2009, 23:57

To nie ma znaczenia bo w Hondzie przebieg zmienia się na mile i na km, a że przy zerze jest km/h więc na pewno jest w km :P

 
Posts: 190
Joined: 20 August 2008, 14:15
Location: wawa
Points: 2
Motocykl: sc50
Year production: 0

Post » 25 November 2009, 02:20

Bartek_929 wrote:To nie ma znaczenia bo w Hondzie przebieg zmienia się na mile i na km, a że przy zerze jest km/h więc na pewno jest w km :P


no w 929 raczej nie. Moja jest z anglii i na kmh przełącza sie tylko prędkośc. Przebieg zawsze zostaje w milach....

User avatar
 
Posts: 255
Joined: 29 December 2007, 03:44
Location: Bełchatów
Points: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Year production: 0

Post » 25 November 2009, 06:55

Dokładnie w mojej 954 jest tak samo zmienić możesz prędkość a przebieg dalej jest w milach z tym nic się nie da zrobić !

User avatar
 
Posts: 232
Joined: 17 July 2008, 16:35
Location: Józefosła
Points: 4
Motocykl: Tuono
Year production: 0

Post » 25 November 2009, 10:55

Nowy wrote:... , mam jeszcze drugą na oku z wawy, jezeli ktos zna przypadkiem wlascicieli to dajcie znac czy warto sie fatygowac.

http://allegro.pl/item818355866_honda_c ... _2000.html


widziałem tą z W-wy,
trochę zaniedbana przez obecnego właściciale, nic z nią nie robił, żadnych wymian serwisowych itp, nie wie czy i kiedy było coś robione,
z tego co pamiętam:
- opony do wymiany, napęd chyba też,
- pęknięty przedni błotnik - podobno od blokady na tarcze, której zapomniał ściągnąć,
- wydaje mi się, że było coś robione z czachą, lampa nie jest idealnie spasowana z czachą (nie jest to szpara 1 cm ale można to zobaczyć - nie na zdjęciach)
- cieknąca laga (pewnie od gumowania)
- malowanie zadupka i dolnej części owiewek na mat - nie wiem czy tak ma być w oryginale, może inny się wypowiedzą

Nie chcę nikogo zniechęcać do sprzęta, może komuś się spodoba.
Ja jestem pier..ty na punkcie detali a sprzęt nie wzbudził mojego zaufania dlatego wybrałem innego bladego.

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 25 November 2009, 12:55

rommi wrote:widziałem tą z W-wy,
trochę zaniedbana przez obecnego właściciale, nic z nią nie robił, żadnych wymian serwisowych itp, nie wie czy i kiedy było coś robione,(...)

Za sprzet w takim stanie 13 800 WTF ?!? ja bym się nie fatygował no chyba, że 20km w celu zrobienia jazdy testowej :D

 
Posts: 190
Joined: 20 August 2008, 14:15
Location: wawa
Points: 2
Motocykl: sc50
Year production: 0

Post » 25 November 2009, 13:01

rommi wrote:- malowanie zadupka i dolnej części owiewek na mat - nie wiem czy tak ma być w oryginale, może inny się wypowiedzą


tak ma być

 
Posts: 162
Joined: 22 November 2009, 02:25
Location: ze wsi
Points: 1
Motocykl: 1100XX
Year production: 2004

Post » 25 November 2009, 16:25

A kiedy oglądałeś moto, bo ja dzisiaj dzwonilem do niego, do oddania jest za 13k, naped podobno wymieniony, przednia opona też, zapytalem o te lagi i podobno nic nie cieknie (moze nic tam już niema :mrgreen: ). Srwierdził że jakiś niby fachowiec ją oglądał i było wszystko ok, ale jednak z jakiegoś wzgledu jej nie kupił. Mam calkiem niedaleko to mimo wszystko podjade ją obejrzeć.

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 25 November 2009, 20:38

rommi wrote:
Nowy wrote:... , mam jeszcze drugą na oku z wawy, jezeli ktos zna przypadkiem wlascicieli to dajcie znac czy warto sie fatygowac.

http://allegro.pl/item818355866_honda_c ... _2000.html


widziałem tą z W-wy,
trochę zaniedbana przez obecnego właściciale, nic z nią nie robił, żadnych wymian serwisowych itp, nie wie czy i kiedy było coś robione,
z tego co pamiętam:
- opony do wymiany, napęd chyba też,
- pęknięty przedni błotnik - podobno od blokady na tarcze, której zapomniał ściągnąć,
- wydaje mi się, że było coś robione z czachą, lampa nie jest idealnie spasowana z czachą (nie jest to szpara 1 cm ale można to zobaczyć - nie na zdjęciach)
- cieknąca laga (pewnie od gumowania)
- malowanie zadupka i dolnej części owiewek na mat - nie wiem czy tak ma być w oryginale, może inny się wypowiedzą

Nie chcę nikogo zniechęcać do sprzęta, może komuś się spodoba.
Ja jestem pier..ty na punkcie detali a sprzęt nie wzbudził mojego zaufania dlatego wybrałem innego bladego.



przypomne tylko tak niesmialo

ze z roznych powodow ale na sprzedaz jest rowniez moje 929


stoi w komisie teraz : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1587154



na jesien wrzucone:

- klocki nissin przod i tyl
- uszczelniacze i plyn w lagach
- DUNLOP SPORTMAX GP 08' na tyl
- nowy naped xringowy
- plyn hamulcowy


do zrobienia :

opona przednia i exup

 
Posts: 162
Joined: 22 November 2009, 02:25
Location: ze wsi
Points: 1
Motocykl: 1100XX
Year production: 2004

Post » 25 November 2009, 23:24

i jeszcze jedno krotkie pytanie
wie ktoś coś na ten temat?
http://allegro.pl/item823180713_honda_c ... 2000r.html

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 26 November 2009, 00:07

wizualnie ladna ta czarna tylko nie wiem czy brak nakleji na baku oklo polki

 
Posts: 162
Joined: 22 November 2009, 02:25
Location: ze wsi
Points: 1
Motocykl: 1100XX
Year production: 2004

Post » 26 November 2009, 00:14

Wizualnie na zdjeciach to wygląda kozak ciekawe jak w rzeczywistosci, bez zadnych dodatkow, przewody w gumie, nie warta tyle kasy, ale moze cos da sie urwac

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests