It is currently 16 November 2025, 13:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

EGCV + przelot

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 09 November 2009, 00:21

P.S. A łańcuch sprawdzałeś? Może jest już do wymiany i jest nierównomiernie rozciągnięty i dlatego szarpie.

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 03 October 2009, 10:52
Location: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Year production: 2005

Post » 09 November 2009, 19:32

OK dzięki za podpowiedzi chłopaki

Guliver ,masz u siebie PC założone w moto?Nie jest to pochodna napędu, sprawdzałem

Synek, jaki masz tłumik fabryczny czy przelot?
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 09 November 2009, 21:26

akrap + flapper mod. tylko ja mam zrobione tak że zawór wydechowy (egcv) mam wspawany w rurę, nie wiem jak by chodził bez tego zaworu ale jakoś wątpię żeby szarpało.

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 03 October 2009, 10:52
Location: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Year production: 2005

Post » 09 November 2009, 22:31

A no właśnie ,no to masz zrobione tak jak ja bym chciał, zrobie to i mam nadzieje problem zniknie
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 09 November 2009, 23:06

CBRŁukasz wrote:Guliver ,masz u siebie PC założone w moto?


miałem w 954rr i dół się znacznie polepszył.

 
Posts: 28
Joined: 09 July 2008, 20:34
Location: Dąbrowa G
Motocykl: cbr 1000 rr
Year production: 0

Post » 09 November 2009, 23:17

siema nie lepiej zostawic sam sterwnik podlaczony do instalcji bez linek nie wspawywac zaworu

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 14 July 2008, 18:36
Location: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 0

Post » 12 November 2009, 12:57

wlodek23cbr wrote:siema nie lepiej zostawic sam sterwnik podlaczony do instalcji bez linek nie wspawywac zaworu


Ja tak mam zrobione u siebie i nic nie szarpie. to nie wina zaworu.

User avatar
 
Posts: 39
Joined: 19 May 2009, 16:03
Location: Oberschle
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 2005

Post » 25 April 2010, 18:10

CBRŁukasz
znalazles rozwiazanie na to szarpanie bo mam dokladnie to samo

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 03 October 2009, 10:52
Location: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Year production: 2005

Post » 25 April 2010, 19:58

Zostawiłem tłumik LASERA,w moim przypadku pomogła synchronizacja przepustnic i założenie PCIII
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests