It is currently 16 November 2025, 15:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kontrolka F1 w 929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 12
Joined: 05 February 2009, 03:36
Location: Czeladź
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 08 February 2009, 16:55

no mi mruga czerwona kontrolka i FI swieci sie po odpaleniu... a z odpiętym akumulatorkiem próbowałem na całą noc go zostawiłem odpiętego lecz nic to nie dało jedynie za pierwszym zapaleniem czerwona kontrolka cały czas się paliła ale chodził tak czy tak normalnie (stałe obroty) jak go wyłączyłem i po jakimś czasie znów odpaliłem to znów mruga 2długie i 3krótkie

User avatar
 
Posts: 8
Joined: 21 August 2009, 22:06
Location: LUBAŃ
Motocykl: HONDA CBR 929 RR SC44
Year production: 2000

Post » 21 August 2009, 22:53

DZISIAJ W SERWISIE HONDY W GERLIZ DOWIEDZIAŁEM SIE ŻE DWA DŁUGIE I TRZY KRUTKIE MRUGNIĘCIA CZERWONEJ KONTROLKI JEST TO " BŁĄD 23 " I OZNACZA AWARIE SONDY LAMBDA

 
Posts: 21
Joined: 14 October 2009, 15:28
Location: Pszczyna
Points: 1
Motocykl: CBR 929
Year production: 2000

Post » 15 October 2009, 14:59

Jak skasować ten błąd sondy lambda bo tez mi go wyświetla??Mam zmieniony wydech za sportowy czy to może przez to??
"Lewy pas, gaz i płyne..."

 
Posts: 72
Joined: 30 December 2008, 06:04
Location: sroda wlk
Points: 1
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 18 October 2009, 20:12

witam ja mam sonde odlaczonom kabel lezy sobie pod siedzeniem i nawet niewiem gdzie ja podlaczyc bylo juz tak jak ja kupilem i nie mruga mi nic jest wszystko ok tylko jak miesiac temu mylem z weza to zaczela chodzic na dwa gary i mrugala fi i czerwona kontr. po 20 minutach przeschla i bylo wszystko ok

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 18 October 2009, 21:11

Po prostu miałeś zwarcie na jakiejś kostce,jeśli Ci się to powtórzy to zapisz jaki błąd miga i w service manual poszukaj błędu i będziesz wiedział gdzie masz zwarcie :okulary:

User avatar
 
Posts: 12
Joined: 05 February 2009, 03:36
Location: Czeladź
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 09 November 2009, 08:23

Mam dosyć ciekawe pytanie :) a mianowicie z tego co zauważyłem CBR 929 wyszły dwie wersje, jedna ma sonde lambde a druga nie, i tu sie pojawia moje pytanie: czy gdybym zaslepił otwor w kolektorze po sondzie i przełożył komputer z tej drugiej wersji to czy wyszły by jakieś komplikacje??? pytam ponieważ powiedziano mi za lambde 1100zł a komp używka 500zł więc teoretycznie można by było zaoszczędzić :D

User avatar
 
Posts: 143
Joined: 20 October 2009, 09:02
Location: zewsząd
Points: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Year production: 0

Post » 09 November 2009, 09:06

witam
jezeli masz kompa i kolektor przystosowane do sondy to nie widze innego wyjscia jak kupno używki ;) masz wszystko wtedy tak jak byc powinno. lepienie kolektorow i zmiana kompa to nie zbyt dobre rozwiązanie w tym przypadku aczkolwiek możliwe do wykonania :P

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 09 November 2009, 09:33

Na stronie DYNOjet UK znajdziesz tzw O2 eliminator (oxygen sensor), możesz także udać się do elektryka samochodowego, który zastąpi najprawdopodobniej 1V jednostanową sondę cyrkonową na jakikolwiek zamiennik. Może być szerokopasmowa tytanowa 5V z którą też nie będzie problemu
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 12
Joined: 05 February 2009, 03:36
Location: Czeladź
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 09 November 2009, 14:33

aha :) no powiem tak co do odpowiedzi BAX-a: lepić nie mam zamiaru śrube by sie wkręciło :D a co do odpowiedzi kolegi cziken929 to sprawa wygląda następująco nie ma zamiennika sondy o tej średnicy gwintu bo szukałem dosyć sporo lecz bezskutecznie, o oxygen sensor słyszałem ale nie napotkałem sie z nim w polsce a mój angielski kuleje i to bardzo :P

User avatar
 
Posts: 8
Joined: 21 August 2009, 22:06
Location: LUBAŃ
Motocykl: HONDA CBR 929 RR SC44
Year production: 2000

Post » 19 November 2009, 02:16

U MNIE OKAZAŁO SIE ŻE JEDEN Z PRZEWODÓW OD SONDY JEST URWANY POLUTOWAŁEM ,ALE BŁĄD JEST DALEJ, MOŻE KTOŚ WIE JAK ZRESETOWAĆ BŁĘDY BYŁBYM WDZIĘCZNY

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 19 November 2009, 08:17

odłącz minus z klemy i spokojnie idź na kawę i peta. Jak podłączysz spowrotem a błąd po jakimś czasie znów się pojawi to musisz sprawdzić sondę i poprawność sygnałów wchodzących i wychodzących do/od modułu
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 8
Joined: 21 August 2009, 22:06
Location: LUBAŃ
Motocykl: HONDA CBR 929 RR SC44
Year production: 2000

Post » 19 November 2009, 13:12

TAK ZROBIE , MOŻE TO COŚ POMOŻE DZIĘKI ZA RADE POZDRAWIAM

[ Dodano: Sob Lis 21, 2009 12:16 pm ]
NIESTETY NIC TO NIEDAŁO OBAWIAM SIE ŻE BĘDE ZMUSZONY ODWIEDZIĆ SERWIS HONDY BY ZRESETOWAĆ BŁĘDA . POZDRAWIAM

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests