It is currently 16 November 2025, 16:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

EGCV + przelot

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 03 October 2009, 10:52
Location: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Year production: 2005

EGCV + przelot

Post » 08 November 2009, 11:34

Witam
Sprawa wygląda tak, trochę mnie już denerwuje brak mocy i szarpanie w moto w zakresie obrotów do 3000(przepustnice są zsynchronizowane, zawory wyregulowane),mam tłumik przelotowy
Pytanie: Czy wspawanie zaworu EGCV coś może pomóc, czy ktoś wykonywał już taką operacje?
Pozdro
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

 
Posts: 96
Joined: 09 February 2008, 21:24
Location: kielce&am
Points: 3
Motocykl: 1000 rr4
Year production: 0

Post » 08 November 2009, 15:28

ooo taki samo malowanie baldego jak moje i to w Kielcach, też mam przelot i nie ma zaworu zrobiłem sobie flapper moda i moto sporo lepiej chodzi na niskich obrotach, polecam modyfikacje jest z tym mniej zachodu niz z wspawywaniem zaworu w wydech...

tu masz opisane jak to zrobić:
http://forum.fireblade.pl/topics25/flap ... vt2234.htm

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 03 October 2009, 10:52
Location: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Year production: 2005

Post » 08 November 2009, 17:43

Kurcze już kiedyś robiłem ten mod ,tylko nie wyjmowałem klapki a odłączyłem sterowanie podciśnieniem, ale nie zauważyłem różnicy to złożyłem z powrotem, no nic spróbuje z tym wydechem
PS. Kevin to co w sezonie trzeba by polatać i porównać maszyny :diabel2:
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

 
Posts: 96
Joined: 09 February 2008, 21:24
Location: kielce&am
Points: 3
Motocykl: 1000 rr4
Year production: 0

Post » 08 November 2009, 20:14

http://forum.fireblade.pl/topics25/spor ... vt2235.htm

tu masz opisane jak Ernest to rozwiązał, wsumie to może faktycznie pokombinuj z tym zaworem przetestujemy w sezonie co bardziej opłaca sie zobić :diabel2:

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 08 November 2009, 21:15

Witam!!
A ja tak troszkę z innej beczki ...
Ten motocykl wolne obroty ma w okolicy 1200 .... po puszczeniu sprzęgła ledwo ruszysz i masz ok. 2500 .. lekko gazu i jest ponad 3000 ... powiedz mi, bo z podpisu wygląda że w ciemię bity NIE JESTEŚ i sporo maszyn miałeś ... JAK TY TO ROBISZ ZE JEŹDZISZ JAPOŃSKIM MOTOCYKLEM SPORTOWYM Z RZĘDOWĄ CZWÓRKĄ NA OBROTACH poniżej 3000 ??? Jak tak czytam te posty że BRAK dołu to się tak zastanawiam ... czy to piszą ludzie co się z Ursusa przesiedli ? Czyli co robisz ?? Jedziesz na 6 biegu przez miasto .. masz 2100 obr. i co odkręcasz manete do końca i co i ci szarpie wtedy ?? Oświeć mnie bardzo cie proszę bo ja chyba z innej bajki jestem :ooo: :-( ...

 
Posts: 36
Joined: 27 March 2009, 00:17
Location: ok.Pszczy
Motocykl: SC57b/600RR/CBF 600S
Year production: 2007

Post » 08 November 2009, 21:46

No wlasnie,terz sie nad tym zastanawialem!!!!
Zgadzam sie z A.S.!

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 26 August 2009, 13:58
Location: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Year production: 2005

Post » 08 November 2009, 21:56

Chłopaki pokupujcie sobie Ducati :diabel2:

 
Posts: 96
Joined: 09 February 2008, 21:24
Location: kielce&am
Points: 3
Motocykl: 1000 rr4
Year production: 0

Post » 08 November 2009, 22:10

A.S. wrote:Witam!!
Ten motocykl wolne obroty ma w okolicy 1200 .... po puszczeniu sprzęgła ledwo ruszysz i masz ok. 2500 .. lekko gazu i jest ponad 3000 ...



no i właśnie o to chodzi zeby był lepszy start, zreszta sytuacja na drodze czasami wymusza jazde na niskich obrotach, a skoro można to w prosty sposób zmienić to czemu nie, sam wsumie nie mam zegarów ale ponoć 1000rr zbiera sie po przejsciu 4000rpm nie wiem od ilu moja sie zbiera ale napewno czułem dziure w mocy która zniwelowała sie po zrobieniu floppre moda

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 08 November 2009, 23:00

mi też zdarza się czasami jeździć poniżej 3 tys (ale to krótkie odcinki) ale nic mi nie szarpie. pewnie dlatego że w takim zakresie obrotów jeżdżę na 2 lub 3 biegu bo na wyższych faktycznie będzie szarpać (za niska moc i za wysoki bieg) i podejrzewam że właśnie ty tak robisz.

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 03 October 2009, 10:52
Location: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Year production: 2005

Post » 08 November 2009, 23:55

Czuje się niezrozumianym
Chodzi mi o sytuacje, kiedy np. jade powoli na 1 czy 2 utrzymując te 3000 obr. występuje u mnie tak jakby "falowanie",szarpanie silnikiem, dlatego pomyślałem że to może być wina braku EGCV czyli zmian przepływu spalin
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 08 November 2009, 23:58

Kup PC. Zwiększ mieszankę w niskim zakresie obrotów i powinno być po sprawie. Ponadto podkręć troszkę obroty i już. Ale może mniej kosztowne byłoby rzeczywiście wspawanie EGCV. To tylko moja sugestia. Nie sprawdzałem i mogę się mylić ale wydaje mi się że rozwiązanie z PC mogłoby trochę pomóc. Jak miałem 954rr i dokupiłem PCIIIr to różnica była znaczna.

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 09 November 2009, 00:06

na 1 przy 3 tys faktycznie nie powinno być żadnego szarpania, nawet na 2 tys. nie wiem dlaczego u ciebie to występuje, może przez brak egcv (ja mam) a może z innego powodu, trudno powiedzieć.

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests