It is currently 16 November 2025, 13:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana felgi z 16 na 17

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 09 January 2009, 17:40

TomoGT ten amorek to lezy w garazu?? i w ktorym miejscu??? bo musze plan przygotowac :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 10 January 2009, 09:58

Ja fabryki nie poprawiałem i moim zdaniem na 16stce ten model ma extra własności jezdne.Jak chodzi o zużycie opon mogę powiedzieć , że też zakładam średnio dwa nowe przody w sezonie.Maksymalnie zrobiłem 8000km na nowym Battlaxie.Zależy od modelu opony niektóre lecą szybciej ale to kazdy zdaje sobie sprawe.Niechcę nikogo w błąd wprowadzać ale z tego co słyszałem to koło pasuje chyba od VFR i F3-niestety niewiem jakie mody trzeba poczynić żeby śmigać na 17.

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 10 January 2009, 12:26

Chyba szybciej od VTR by przypasowala.

User avatar
 
Posts: 44
Joined: 07 April 2008, 18:09
Location: Wołomin
Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
Year production: 0

Post » 10 January 2009, 12:28

Fela do mnie dotarła ale narazie mam rękę w gipsie i się chwile zejdzie zanim prawda wyjdzie na jaw ;) w poniedziałek może uda mi się to zbadać :)

 
Posts: 3
Joined: 24 August 2008, 20:22
Location: RUDA ŚLĄS
Motocykl: sc-28
Year production: 0

Post » 11 January 2009, 14:29

Witam co slyszalem i widzialem to ponoc pasuje tylko ze trzeba zebrac po okolo 3 mm z obu stron tam gdzie sie tarcze ham przykreca bo ci nie bedzie pasowac tarcza do zacisku .
"Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia"

User avatar
 
Posts: 44
Joined: 07 April 2008, 18:09
Location: Wołomin
Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
Year production: 0

Post » 12 January 2009, 22:45

witam ponownie
dziś porównałem te 16 i 17 od f4 z99r
w miejscach gdzie przykręca się tarcze trzeba zdjąć tak jak wcześniej pisali po 3,5mm z obu stron, następnie trzeba wymienić simeringi przy łożyskach i narazie wiem tyle :)
i chyba będę musiał pożegnać się z napędzaniem linki od prędkościomierza :(
ale się jeszcze zobaczy :)
pozdro

[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 2:31 pm ]
Aktualnie odebrałem Fele od ślusarza, zakupiłem nowe łożyska i simeringi.
koszt łożysk z simeringami 40zł obróbka ślusarska 30zł

[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 7:05 pm ]
koło siedzi na moto, ale dodatkowo musiałem dorobić te podkładki dystansowe co koło centrują pomiędzy lagami. na oko wygląda ze niby wszystko ok ale zobaczymy na wiosnę.

User avatar
 
Posts: 9
Joined: 02 November 2009, 19:28
Location: Dreamland
Motocykl: SC28
Year production: 1994

Post » 02 November 2009, 22:40

Czy wiadomo jak sie skonczyła ta przeróbka i czy faktycznie mozna założyc fele 17 bez problemu do sc28?



Spoko Martinez,ze latałaś...tylo nie podałeś jak to zrobiłes i czy wszystko pasuje bez ingerecji tokarza.Mam motor po lekkim szlifie i musze kupic drugie lagi,wiec po co mam kopowac pod sc28 jeśli może pasuja od jakiegoś innego typu Hondy na 17 już.A może ktos wie ,czy wystarczy kupić koło na 17 i bez przeróbek pasuje w lagi od sc28,jeśli tak od którego modelu należy nabyć?-jakos ciężko uzyskać odpowiedż na to pytanie ,nikt jednoznacznie nie potrafi udzielić odpowiedzi,większość postów "krąży" wokół tematu.
Last edited by driverforever on 03 November 2009, 15:48, edited 1 time in total.
~Tomek

User avatar
 
Posts: 44
Joined: 07 April 2008, 18:09
Location: Wołomin
Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
Year production: 0

Post » 03 November 2009, 09:24

Ja latałem cały sezon na 17ce i było super. :) pozdro

 
Posts: 1
Joined: 05 March 2012, 21:43
Location: Tychy
Motocykl:

Post » 26 April 2012, 12:57

jestem wlasnie na etapie przekladania kola z F3 do mojego sc28 92r. I jest problem z predkosciomierzem bo jak wiecie w sc28 jest na lince a kolo z F3 nie jest pod to przystosowane bo tam predkosciomierz jest elektrzyczny. Mam pytaniem jak sobie z tym poradzic? czy da sie przerobic to kolo? czy jest inne kolo 17 z mocowaniem na slimak predkosciomierza? czy jest mozliwosc zmiany zegarów w sc28 na jakies z wyzszego rocznika? jakie przeróbki wtedy sa konieczne? gdzie podlaczyc te zegary? Pozdrawiam i bardzo dziekuje za odpowiedz.

 
Posts: 1
Joined: 10 May 2012, 16:52
Location: Kłodzko
Motocykl:

Post » 10 May 2012, 17:08

od vfr 750 jest na lince i podobno też pasuje.

To mój pierwszy post, więc witam wszystkich :)

Generalnie w temacie się oczytałem na tym forum i nie tylko. Kilka osób pisze, że nowe gumy kupować. Opcja dobra - ale nie dla każdego. Mam dostęp do ładnych używanych opon, na których bym oszczędził dużo kasy - co jest jednym z powodów, aby zmienić koło, lecz raczej tylko z tego powodu by mi się nie chciało raczej bawić w zmianę feli na 17". Problem jest z oponą torową do bladego, którą w tym roku chciałem włożyć. Dostęp ciężki, a konkretnie jego brak ;x. Dlatego wciąż się zastanawiam. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że producent nie dał koła o 16" bez przyczyny...

I tu jest moje pytanie. W tym temacie mało kto pisze, ale słyszałem, że na 17" moto często wpada w shimmy. Jeżeli ktoś jeździł na 16" i na 17" z amorem skrętu i bez to bardzo bym prosił o wypowiedzenie się, bądź napisanie mi na priv/gg - chciałbym się dokładnie w temacie obeznać.

 
Posts: 25
Joined: 21 May 2011, 12:04
Location: Kędzierzy
Motocykl: honda firebalde 900 RR
Year production: 1997

Post » 13 May 2012, 11:42

Martinez tarcze do felgo z f4 pasuja z starej 16 z fire?

 
Posts: 9
Joined: 15 January 2011, 00:03
Location: Sandomier
Motocykl: fajerek:)
Year production: 1999

Post » 20 June 2013, 08:49

Mam podobny problem. Wrzucilem kolo od sc 28 do lag sc 33 i zamiast ślimaka mam dystansik przez ktory "wali" kierownica jak oszalałe ;) jak to obejść panowie?

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests