It is currently 16 November 2025, 15:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tłumik SC57B

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 26 August 2009, 13:58
Location: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Year production: 2005

Tłumik SC57B

Post » 02 November 2009, 22:46

Panowie, czy tłumik w SC57B różni się czymś od tego z SC57?

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 02 November 2009, 22:48

Witam!!
W środku nie .... ale z wierzchu zakończeniem wylotu i EGCV jest zamontowane jakby odwrotnie .. i linki idą "abarot" ...

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 26 August 2009, 13:58
Location: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Year production: 2005

Post » 02 November 2009, 22:55

Ups. Bo kupiłem wydech od sc57 z taką myślą żeby go przerobić na głośny. Czyli nie będzie pasował?

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 03 November 2009, 00:25

pasowac raczej bedzie (wymiary sa te same) ale linki z egcv moga nie pasowac bo w "a" silniczek sterujacy jest w innym miejscu...

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 03 November 2009, 01:21

Kolego a jak chcesz przerobić ten wydech? Tam masz dwie komory w środku więc musiałbyś go najpierw porozcinać a potem zaspawać żeby był przelot. Pytam bo też mam 2 seryjne i myślałem nad tym samym co Ty. Jest taka firma MG u nas na śląsku która się zajmuje ś. Koszt ok 600zł i mówisz co chcesz (jak dasz serie wydech to spekuluje że z 400zł). Tylko czy to nie wpłynie negatywnie na silnik? Już nie chodzi o osiągi tylko o zdrowie silnika.

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 26 August 2009, 13:58
Location: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Year production: 2005

Post » 03 November 2009, 09:12

Mi to będzie robił koleszka, który w pracy spawa kwasówke i mi to zrobi przy okazji. Generalnie to chcemy zacząć od wylotu bo tam jest komora wyciszająca + przegroda.
Jeżeli chodzi o różnicę w osiągach to chyba nie będzie to miało większego wpływu. Różnica będzie napewno w jeździe w korkach. :diabel2:

Sprawdzone i rzeczywiście trzeba będzie obrócić EGCV o 180st. wokół ośki przesłony.

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 04 November 2009, 00:13

Witam!
Gdzieś pisałem o tym .. ja mam to zrobione .. koszt 20 zł .. plus dwie tarcze do kątówki te jakieś tam super cienkie ... Wystarczy wywalić pierwszą grodź od strony EGCV .... tyle tylko że jakiegoś pięknego basu to nie będzie .. Deczko to potem PIERDZI jak w trabancie :-) .. na wysokich jest super ale po odjęciu gazu porażka :-) ..
Te grodzie są z cholernie twardego metalu ..... ciężko sie to wycina .. ale można .. co do osiągów to stanowczo na PLUS .. no przynajmniej w tym sensie że nie na minus :-) .. a na drodze bezpieczniej ....

Z wierzchu jest blacha ..potem wata szklana i blacha z dziurkami .. pod tym jest grodź która jest tez szkieletem wydechu .....
Image

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 26 August 2009, 13:58
Location: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Year production: 2005

Post » 06 November 2009, 15:33

Gdyby kiedyś ktoś chciał się bawić w przeróbkę seryjnego wydechu to wrzucam fotki, może komuś ułatwią robotę. :okulary:
Attachments
03112009097.jpg
03112009098.jpg

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 06 November 2009, 16:48

Zarzuć jakiś filmik jak brzmiał przed i po operacji:)
Ja swojego czasu tez taki zabieg przeprowadziłem w swojej 954rr.
Rozbebeszyliśmy akcesoryjnego QUILLA bo sie okazalo ze nie byl przelotowy.
Po operacji inne moto. Wkręcało się na obroty znacznie chętniej i brzmiał naprawdę fajnie.
Było głośno ale tak że jak robiłem długą trasę to dźwięk nie był męczący.
Attachments
Zdjęcie(547).jpg
Oto czego pozbyłem się ze środka ;)

User avatar
 
Posts: 104
Joined: 29 September 2008, 09:42
Location: Irlandia
Points: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Year production: 2012

Post » 25 April 2012, 02:08

To w końcu pasuje ten wydech z jednej do drugiej czy nie bo mam Akrapa z mojej 07 a kumpel go chce do 05 a jeżeli chodzi o exupa to tu nie ma problemu bo go nie będzie .
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 25 April 2012, 11:50

Akcesoryjne wydechy na pewno są takie same do "A" i "B".


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest