Dzisiaj jest 27 czerwca 2025, 00:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

NIE WIEM CO SIE DZIEJE JAKIES SUGESTIE?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

NIE WIEM CO SIE DZIEJE JAKIES SUGESTIE?

Post » 17 września 2009, 19:27

Witam od kilku dni moto zaczelo miec nizsze obroty okolo 900 , troche pojezdzilem bylo juz normalnie 1200 nic nie krecilem z obrotami,i znow 900 co zauwazylem nie chodzi jak powinien podczes gdy trzymam okolo 3000 tys stojac kolo tlumnika slychac,jak strzelal z tlumnikia mysalem,ze to swiece zmienilem i nic przewody tez nie maja przebicia,zauwazylem,ze szybko lapie temperature i pierwszy cylinder nie nagrzewa sie tak szybko jak pozostale tzn chwile pochodzi zgasze i 3 pozostale kolektory sa bardziej gorace niz pierwszy pomocy

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 września 2009, 20:15

Jeśli to stara CBR to układ biegu jałowego w gaźniku czyli dysza wolnych obrotów etc. Brak napełniania cylindra odpowiednią mieszanką. Przy zanieczyszczeniu mieszanka jesb bardzo uboga co implikuje przegrzewanie ;)
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 17 września 2009, 20:30

Gdybyś jeszcze napisał w jakim motocyklu byłoby łatwiej podpowiadać :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 17 września 2009, 21:19

jezeli nie zmienil to SC33 98-99r o ile pamietam :D

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 września 2009, 22:19

no to szafka gaźników do prania ;)
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 17 września 2009, 22:52

tak to sc 33 999r.prod wiec jutro czyszcze gazniki tylko nie wiem ile wykrecic srobe skladu mieszanki mialem wykrecona o 2 obroty ps ,kiedys w profilu mialem jakie mam moto i staly bywalec dzis tego nie mam i nie wiem dlaczego :027: no trudno

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 września 2009, 23:09

wykręć o 2.5 obrotu
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 18 września 2009, 19:58

Witam wywalilem gazniki czyszczenie i po odpaleniu znow to samo(czyli chodzi na swoich obrotach i slychac jak strzela) dopiero jak zaczolem ustawiac wakuometrami troche lepiej,ale chyba to nie jest to co powinno byc , pokazuje temperarure 80 stpni ale jak dam gazu mam wraze ze wkreca sie nadal tak jak by byl nie dogrzany, wkreca sie do konca ale niema tej plynnosci, :(

 
Posty: 49
Rejestracja: 12 lutego 2009, 21:43
Lokalizacja: Nysa
Motocykl: Super Duke
Rok produkcji: 0

Post » 18 września 2009, 22:10

Ja sie tam nie znam, ale tak sobie pomyslalem, ze moze filtr powietrza?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 19 września 2009, 13:09

filtr ale co znim?

[ Dodano: Sob Wrz 19, 2009 3:35 pm ]
dzis sie przejechalem i nie jest to co powinno byc,nie odpalal takjak zawsze musialem dac gaz na ssaniu by odpalil,chodzic chodzi ale to nie jest to co bylo tzn nadal slychac jak trzymam okolo 4 tys jak strzela jak by po chwili dopalal paliwo i nie wiem dlaczego nadal pierwszy kolektor nie jest tak cieply jak pozostale to mnie troche dziwi,albo 3 pozostale gazniki nadal mam zapchane albo pierwszy nie wiem co :okulary2: juz normalnie :wnerwiony: a za oknem piekna pogoda

[ Dodano: Wto Wrz 22, 2009 7:24 pm ]
cziken929
"Jeśli to stara CBR to układ biegu jałowego w gaźniku czyli dysza wolnych obrotów etc. Brak napełniania cylindra odpowiednią mieszanką" gdzie jest ta dysza ?bo rozkracilem cale gazniki 3 razy przeczyscilem i nic lipa juz rece opadaja :wnerwiony:


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości