It is currently 16 November 2025, 13:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

STRACH

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 16
Joined: 28 July 2009, 17:07
Location: OLECKO
Motocykl: sc28
Year production: 1993

STRACH

Post » 30 July 2009, 22:01

witam chodzi o strach z podniesieniem na kolo. przyznam sie szczeze mam bladego sc28 i sie boje nigdy tego nie robilem .znam zasady proboje podrywam na ok 40-50cm na 1ce z gazu i tyle. chodzi o to jakie sa wasze patenty na to by strach przelamac bo napewno kazdy z was zaczynal i sie bal i kazdy mial swoj patent bo mi sie wydaje ze juz moto w kosmos w gorze a ono 40cm nad ziemia. jak narazie slyszalem by na moto nie patrzec tylko w dal i ze po litrze wodeczki to idzie w pion ze hoho

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 30 July 2009, 22:09

Nie pij to nic Ci nie da, a patrzenie w dal, pierwsze slysze.
Po pierwsze wez kogos kto Ci zrobi fotki i zobaczysz po dwoch probach ze podnosisz ledwo od ziemi wtedy strach Ci troche minie.
Po drugie i najwazniejsze naucz sie trzymac noge na tylnym hamulcu i zawsze gdy bedziesz czul strach hebel na maxa w dol i jestes na ziemi.
Twoj strach jest od tego ze boisz sie rozwalic moto.
Ja dlatego sprzedalem 954 i kupilem pieska do stuntu....

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 30 July 2009, 22:55

trenuj trenuj i przelamuj strach,a po za tym organizm ludzki jest przyzwyczajony do naturalnego odchylenia(z tego co pamietam 30 stopni),by przyzwyczajic do mocniejszego trzeba wyrobic nawyk do mocniejszego odchylenia,wiec nie pozostaje nic innego jak trenowac rotfl2:

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 30 July 2009, 23:39

RudiszRR wrote:Twoj strach jest od tego ze boisz sie rozwalic moto.
Ja dlatego sprzedalem 954 i kupilem pieska do stuntu....


Racja :)

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 02 February 2009, 13:30
Location: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Year production: 2004

Post » 30 July 2009, 23:45

dopóki nie musisz się wychylać z boku moto żeby widzieć drogę, jest nisko...
no i po prostu musisz swoje wyjeździć...
btw pamiętaj o OLEJU





*edit:
mówię o gumowaniu na siedząco, w normalnej pozycji, nie leżąc na baku...

User avatar
 
Posts: 16
Joined: 28 July 2009, 17:07
Location: OLECKO
Motocykl: sc28
Year production: 1993

Post » 31 July 2009, 03:33

racja racja bardzo dygam o bladego. oleju mam jak sprawdzam bagnetem ok 1-2mm ponad max aha i zalalem jej texaco vavoline 10w40 w pelnym syntetyku co myslicie o tym oleju??

[ Dodano: Pią Lip 31, 2009 3:38 am ]
a co do fotek to kumpla wzielem bo mam ok 5km od domu fajna rowna prosta ok 2km ma i mlody mi muwil na jaka wysokosc mam kolo

User avatar
 
Posts: 151
Joined: 25 July 2009, 18:44
Location: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Year production: 2004

Post » 01 August 2009, 10:42

Tak jak koledzy mowia trening czyni mistrza ja mam te same obiawy :ooo: i boje sie o motocykl , a propo w CBR 1000 RR z04r jak to wyglada z olejem aby na gumie nie zniszczyc silnika ??

http://482623.spreadshirt.net/pl/PL/Sho ... les/Index/


Return to Szkoła jazdy, stunt, tricki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest