It is currently 16 November 2025, 14:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak dużo zależy od opony

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 49
Joined: 09 June 2009, 11:21
Location: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Year production: 1996

Jak dużo zależy od opony

Post » 21 July 2009, 22:15

Koledzy, dzisiaj zmieniłem gume na dwumiesięcznego dunlopa (idealna), niestety kołkowana. W oryginalnym rozmiarze takim jak fajer powinien mieć czyli 180/55/17 wcześniej miałem średnio zużytą pirelli 170/60/17. Moto ma wyczuwalnie lepsze przyspieszenie, lepiej się prowadzi, duuuużo lepiej idzie na koło z gazu, jednak gorzej przechodzi z zakrętów prawo w lewo lub lewo w prawo. Nie spodziewałem się że aż tak dużo zależy od opony.

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 21 July 2009, 22:32

siemasz....z innej beczki..kto tam i na czym sie CENZURA na moto w Barcinie ostatnio? :/

 
Posts: 49
Joined: 09 June 2009, 11:21
Location: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Year production: 1996

Post » 21 July 2009, 22:51

Nie rozumiem???

User avatar
 
Posts: 60
Joined: 08 March 2009, 01:34
Location: Śląsk
Motocykl: CBR900
Year production: 1999

Post » 21 July 2009, 23:00

Ja powiem tak: wcześniej miałem Kawasaki GPZ500S i tam była z tyłu 130stka. Moto elegancko wpadało w zakręty w porównaniu do CBR900. Rozumiem, że to 2 inne maszyny kompletnie, ale wagowo chyba te motocykle wychodziły podobnie. CBR900 jest za to znowu kupę stabilniejsza jak się dziduje po prostej. Moto leci jak po sznurku... Ale chyba jednak rozmiar oponki ma tutaj duże znaczenie. CBR900 w porównaniu do tej kawy o wiele ciężej złożyć. Trzeba użyć zdecydowanie więcej siły żeby złożyć moto. O wiele łatwiej mi się manewrowało GPZtką.
Last edited by lonewolf on 22 July 2009, 20:19, edited 1 time in total.
Lonewolf

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 22 July 2009, 10:23

180/55/17 to idealny wymiar na składanie w zakręty i lepiej już nie będzie. Jak masz problem z winklami to kłania się szlifowanie techniki.
Dla przykładu parę winkli Hondą GoldWing o wadze czołgu :ooo:
http://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 23 July 2009, 07:47

Dobry jest...... przejscia z lewego w prawy w takim tepie??? Daje rade :)


Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests