Elektrycznie zamykana tablica

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

Postby szczupakq » 01 February 2009, 15:33

Jeżeli za dobre pieniądze byś coś takiego był w stanie zrobić to się skuszę :D
User avatar
szczupakq
 
Posts: 36
Joined: 13 January 2009, 15:12
Location: Lubin
Motocykl: CBR 954 :D
Year production: 0

Postby crazyduck » 01 February 2009, 15:45

Witam a dobre pieniadze to ile dla ciebie ? :mrgreen:
crazyduck
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Postby szczupakq » 01 February 2009, 15:51

To zależy ile kosztują materiały :P
User avatar
szczupakq
 
Posts: 36
Joined: 13 January 2009, 15:12
Location: Lubin
Motocykl: CBR 954 :D
Year production: 0

Postby crazyduck » 01 February 2009, 17:17

powiem tak pracuje w firmie gdzie wiecej liczy sie za robote niz material :mrgreen:,oczywiscie nie za wszystko co robie
crazyduck
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Postby RudiszRR » 02 February 2009, 11:27

Koszt zrobienia takiej tablicy samemu to max 50zl wiec wysil sie troche i zrobisz to sam w koncu masz jeszcze pol zimy. Silownik mimo malego skoku zamontuj jak najwyzej gornej krawedzi tablicy i podniesie sie blacha o 90stopni
User avatar
RudiszRR
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Postby crazyduck » 02 February 2009, 18:33

moze kolego woli pojsc na latwizne i zaplacic za to bo nie ma czasu,jest zbyt zapracowany :mrgreen:
crazyduck
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Postby Martin.B.M. » 02 February 2009, 18:48

Też się tacy zdarzają ;) Ale szczegóły co do zapłaty można sobie ustalić prywatnie (na gg ,tel itp) dużo szybciej i prościej...Pozdro..:)
User avatar
Martin.B.M.
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Postby krolik » 02 February 2009, 19:20

ja w tym miesiącu bede kombinował coś u siebie. Jak zrobie to dam znac jak wyszlo. Oczywiscie robie to na potrzeby zlotów zeby był bajer :P
User avatar
krolik
Moderator
Moderator
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Postby Exza » 16 April 2009, 00:17

Panowie, pomysł jak to zrobić od strony mechanicznej mam,
chcę użyć :
http://motoallegro.pl/item607984030_sil ... lidny.html
http://motoallegro.pl/item610809767_wla ... p_gun.html
i mam taką prośbę czy ktoś obeznany w elektryce mógłby mi wytłumaczyć jak kompletnemu laikowi jak połączyć kabelki żeby działało ?
Exza
 
Posts: 1
Joined: 16 April 2009, 00:14
Location: Cz-wa
Motocykl: R1RN12
Year production: 0

Postby Hoffman » 15 July 2009, 01:56

Nie da się tego zrobić w taki sposób - nie przy użyciu siłownika do centralnego. Musiałbyś użyć przełącznika, który wraca do pionu po krótkim przytrzymaniu go w dół lub w górę. Można byłoby to zrobić na przycisk typu mikrostyk, ale wymagałoby to odpowiedniego przekaźnika, który włączałby odpowiedni obieg w zależności od położenia siłownika (wsunięty lub wysunięty). Pracuję teraz nad czymś takim, zbieram materiały i jeśli coś spłodzę to na pewno się podzielę.
Problem polega raczej z doborem odpowiedniego przełącznika. Myślałem, żeby w tym celu wykorzystać włącznik świateł a instalację zlutować tak, aby światła uruchamiały się automatycznie po przekręceniu kluczyka. Miałem tak w Hornecie '03i chyba wszystkie nowe moto tak mają. Jeszcze jedna opcja to wykorzystanie przełącznika świateł drogowych/mijania, a jego funkcję przenieść obok na włączanie/wyłączanie świateł (w tym przypadku również musiałyby się włączać automatycznie).

Pozdro
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!
Hoffman
 
Posts: 28
Joined: 10 June 2009, 23:49
Location: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Year production: 2003

Postby motobandyta » 15 July 2009, 08:47

chyba kolego nie wiesz o czym piszesz. siłownik miał służyć do podnoszenia i opuszczania tablicy i nie miał to nic wspólnego z włącznikiem o który tu piszesz bo to najmniejszy problem. przeczytaj najpierw uważnie temat a potem potem odpisuj.
co do tematu to jak miałbym coś takiego robić to użyłbym jako "elementu wykonawczego" elektromagnesów + włącznik dwukierunkowy żeby można było zmieniać polaryzację.
pozdrawiam.
motobandyta
 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Postby Michaael » 15 July 2009, 11:02

Hmm.. Zrobiłem sobie coś takiego w poprzednim moto... 1-silniczek od wycieraczej, 2-mini wyłaczniki krańcowe, 1-przełacznik dwufazowy, 1-dioda dwukolorowa, pare zawiasów, blacha 1mm na mocowania i obudowe elektryki, troche kabli, duuuuuużo cierpliwości i czasu, odpowiedni pomysł na zamocowanie, i działa.. Tablica chowała się aż miło, szkoda, ze nia nagrałem filmiku przed sprzedażą moto, to bym pokazał jak to działa, w każdym bądź razie, tablica nie dość, ze się obracała, to na wysięgnikach wjeżdżała pod błotnik i nie było śladu po tablicy... Fajny bajer, a jaka satysfakcja jak zrobi się samemu i potem działa :D polecam na zloty ;)
User avatar
Michaael
 
Posts: 541
Joined: 22 June 2009, 22:38
Location: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Year production: 1999

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests