It is currently 18 November 2025, 01:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przebita opona

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 12 July 2009, 17:19

Ciotce mojej wypadł kołek z opony (samochodowej) gdzieś przy 90 km/h, nie wiem czy jest sens kołkować skoro i tak może go wyrzucić siła odśrodkowa, łatka lepiej nieważne czy sama czy z kołkiem.

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 12 July 2009, 17:29

właśnie nie potrafie sobie wyobrazić jak kolek moze wypaść, przecież nie mam takiej możliwości bo jest zakończony od wewnętrzne strony popony takim kapeluszem (podobnie jak ten nieszczęsny gwóźdź tylko kapelusz znacznie większy). Jedyne czego się obawiam to ze konstrukcja opony jest osłabiona i może nie wytrzymać :/

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 12 July 2009, 19:11

MMM ja bym się bał na oponie z jakimś kołkiem jeździć :P ewentualnie łatka - z łata nie raz się jeździło wiadomo jak jest kasy nie za wiele :/ Ale wsadzać jakiegoś kołka ? kołki to są na wampiry nie do opony :P Klej łate i śmigaj - jak łata bedzie puszczać trudno kup siakąś używaną gume i już :)

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 12 July 2009, 22:49

jeżeli jest dobrze zakołkowane i użyty dobry klej nie ma bata by nawalił,,kołki i łatka TIP TOPa oznakowane są nawet data klejenia by Niemiec mógł później reklamować...


więc dobre kołkowanie i jest dobrze,,odradzam sznurowanie opony motocyklowej (robi się to Flocie) choć mój kumpel i na sznurowanej oponie napierdalał:):)

 
Posts: 29
Joined: 14 April 2009, 22:28
Location: ask
Motocykl: cbr 954rr
Year production: 2003

Post » 12 July 2009, 22:57

hmm, ja latam aktualnie na zakolkowanej z przodu oponie continental sport attack, kolek gdzies 5-6 mm, balem sie i ciagle mam to w glowie jezdzac, lecz moj kumpel co mi ja zalatwil powiedzial, ze on jezdzi na takiej juz 2giej oponie i jego znajomi tez smigaja plus jest na nia gwarancja;] nie wiem po co bo jak cos sie stanie to mi sie ona chyba za bardzo nie przyda, co prawda gumke cwicze ciagle i zamknalem na niej licznik i mimo ze sprawdzam na oko ten kolek zawsze przed i po jezdzie to psychike to troszke meczy a nawet bardzo, szkoda bo opona w stanie nowym ale z kolkiem, model nie do zdarcia, ale ta meczaca swiadomosc... za tydzien do chorwacji jade i mysle ze po powrocie w sierpniu wymiana na ten sam model, ale nowy.

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 12 July 2009, 22:59

wiele opon ściąganych z Rajchu tzw leżakowanych są kołkowane,, i nawet o tym nie wiemy

 
Posts: 197
Joined: 04 July 2009, 13:30
Location: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Year production: 1998

Post » 12 July 2009, 23:54

ja kupiłem ostatnio oponke za 40 zł własnie taka sciagana na policjanta była dobra, nie miała zadnych kolkow ani latek ale spaliłem ją już troche za mocno :)

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 13 July 2009, 18:42

byłem u wylkanizatora - motocyklisty i mi zakołkował + łatka, powiedział tylko że jak ma być do palenia gumy to nie robi, ale ja do jeżdzenia to ok, takze zobaczymy jak bedzie się spisywała. To juz moja druga przebita opona, wcześniej tez zakołkowałem do F3 i przejeździlem sezon i bylo dobrze, także licze ze teraz też się nie zawiode.
Ale wiadomo jakbym mial kase to pewnie bym sie nie bawił w takie coś

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 14 July 2009, 14:32

Ja raz zakolkowalem opone i tak jezdzilem przez chyba 5 tys km ale po pierwsze to byla nowo kupiona opona i do tego tylnia z malym przebiciem wiec podobno takie mozna bez problemu kolkowac...

PODOBNO NIE MOZNA NAPRAWIAC PRZEDNICH OPONA ANI KOLKOWAC! W sumie tez z tym sie zgadzam bo co jestes w stanie zrobic jak przy np 100km/h z przodu zabraknie powietrza? Z tylem to jakos idzie wyprowadzic i sie bezpiecznie zatrzymac ale przod to poracha

tyle odemnie w temacie :)

Previous

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests