It is currently 16 November 2025, 13:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zakup 954

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003
 
Posts: 25
Joined: 11 July 2009, 17:51
Location: Mysłowice
Motocykl: CBR 600 F4
Year production: 1999

Zakup 954

Post » 11 July 2009, 18:00

Witam panowie, może jeszcze za wcześnie ale warto zbierać informacje,

Mam zamiar upolować 954, w dobrym stanie nie bita itd. :-) mówione grubym głosem !

Na poważnie, ma działać jak należy i będzie super.

Aktualnie śmigam na cbr 600 f4, na drugi sezon zamierzam spokojnie ja sprzedać dołożyć kasę i właśnie padło na 954, była jeszcze opcja na 600rr lub 1000rr, ale jakoś 954 lepiej mi przypadła do gustu, i myślę ze bardziej się nada na turystyczne wypady.

Tak wiec na co zwrócić uwagę ? sam na codzień zajmuje się mechaniką swój motocykl serwisuje sam wiec laikiem nie jestem.

Przy jakim przebiegu powinno się regulować zawory w tym modelu, nie chce trafić moto z wypalonymi gniazdami bu już miałem z tym do czynienia, wiec jak na to spojrzeć.
Co radzicie ?

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 11 July 2009, 20:39

kiedys juz ktos madrze napisal ,, sprawdz czy da rade na nim jechac " ;)
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 11 July 2009, 21:38

ja swoją sprzedam jeżeli konkretny kupiec sie trafi,, jeszcze nigdzie nie ogłoszałem,,

User avatar
 
Posts: 141
Joined: 14 September 2008, 11:03
Location: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Year production: 2008

Post » 11 July 2009, 22:40

gsxrlukasz wrote:,, jeszcze nigdzie nie ogłoszałem,,


a tu to co hihi: http://forum.fireblade.pl/topics11/sprz ... vt2054.htm

User avatar
 
Posts: 27
Joined: 16 May 2009, 11:17
Location: KRAKÓW/SI
Motocykl: Honda CBR 954
Year production: 2002

Post » 12 July 2009, 00:37

hehe

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 12 July 2009, 07:04

adam76 wrote:
gsxrlukasz wrote:,, jeszcze nigdzie nie ogłoszałem,,


a tu to co hihi: http://forum.fireblade.pl/topics11/sprz ... vt2054.htm


no tak .. na forum rzuciłem:)

 
Posts: 48
Joined: 25 November 2008, 16:55
Location: Białystok
Motocykl: HONDA CBR 954
Year production: 2002

Re: Zakup 954

Post » 12 July 2009, 12:34

Przy jakim przebiegu powinno się regulować zawory w tym modelu, nie chce trafić moto z wypalonymi gniazdami bu już miałem z tym do czynienia, wiec jak na to spojrzeć.
Co radzicie ?[/quote]

musisz sprawdzic czy na dwojce na gumę idzie z gazu i czy przy 10-12 tys w tym czasie dwoja nie wyskoczy - jesli nie to jeszcze do remontu daleko :)

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 15 December 2007, 20:16
Location: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Year production: 2003

Post » 12 July 2009, 14:22

Zawory kolego to co 24tyś regulacja..
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 12 July 2009, 19:25

a przewaznie nikt nie ma moto dluzej jak 24 tys czyli robisz aby raz w zyciu
sisi to jest gość

 
Posts: 25
Joined: 11 July 2009, 17:51
Location: Mysłowice
Motocykl: CBR 600 F4
Year production: 1999

Post » 13 July 2009, 18:49

Ok. fajnie dzięki dobrze wiedzieć, będę szukać jak tylko z początkiem sezonu sprzedam moja f4 :-) dokładam i zapoluje na 954, czy opłaca się z Niemiec moto ścignąć ? mam okazje na 2 lata wujek tam do roboty śmiga wiec można cos pomyśleć :-)

Kurde, miałem wczoraj pecha postawiłem f4 za ojcem za autem, ojciec mówi zobaczy czy jest wolne miejsce aby autem się wrypać no to zostawiłem moto za autem centralnie i podszedłem zobaczyć z nad przeciwka jechał gościu autem ojciec postanowił lekko cofnąć aby się zmieścić, a w freelanderze jest martwy punkt za klapą nie zobaczył moto no i :-(, tylko słyszałem trzask, jeszcze się korek otworzył z chłodnicy i moto w kałuży moment było prawie po całej wodzie z chłodnicy.

Dobrze ze baku nie ruszyło, lusterko połamane, klamka złamana owiewka przerysowana i czacha tez na kancie i teraz napisze w ogłoszeniu ze leżała mogłem jeszcze fotki zrobić nie ? :-) bo teraz będzie no po szlifie :-) no nic trzeba malować :-(

 
Posts: 86
Joined: 06 April 2009, 17:09
Location: Wrocław/s
Points: 2
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 13 July 2009, 19:07

hihih a co ojciec nie ma OC? :)

 
Posts: 25
Joined: 11 July 2009, 17:51
Location: Mysłowice
Motocykl: CBR 600 F4
Year production: 1999

Post » 16 July 2009, 22:24

A więcej tego udowadniania i pierdzielenia się niż samej naprawy moto, jakbym chciał to może i bym cos z tym oc podziałał.

Mniejsza z tym, z tego co sobie ustaliłem, to będę szukać modelu z 2003r, podobno cos z dwójka poprawiali ?

Ważne do przebiegu 24 tyś. I wersja EU. A jak jest z przebiegami oszukują dużo ?

Next

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests