It is currently 16 November 2025, 13:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Olej do hondy fireblade 929rr

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 01 June 2009, 12:30

ja śmigam na Castrolu od kilku lat i nie narzekam,,,SKORPION jak będziesz chciał Castrol to odezwij sie do DZiamy:)

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 01 June 2009, 13:59

Smigam na Castrolu GPS - 1 zazwyczaj wskakuje cicho ale pomiędzy 1 a 2 prawie zawsze sobie stuknie :P wniosek jeździć tak, aby nie redukować niżej niż dwa <lol> :diabel2:

User avatar
 
Posts: 8
Joined: 30 May 2009, 15:04
Location: Kwidzyn/G
Motocykl: SC33
Year production: 97

Post » 01 June 2009, 15:17

ja też zawszę zalewałem Castrola GPS i polecam (szczególnie widać różnicę, jak się pojeździ chwilę na zeszłosezonowym i później nowego zaleje :P )
dzień bez wyprzedzenia jest dniem straconym

 
Posts: 62
Joined: 18 September 2008, 22:34
Location: chelmiec
Motocykl: sc59 sc44 track bike
Year production: 2009

Post » 02 June 2009, 00:58

dobry olej nie jest zly he he he :wnerwiony: :wnerwiony: :wnerwiony: :wnerwiony:
mario

 
Posts: 45
Joined: 05 May 2009, 18:23
Location: Katowice
Points: 1
Motocykl: R1 Rn19
Year production: 2008

Post » 03 June 2009, 18:10

Gdy kupowalem swoja niunie to miala zalany motula i wydawalo mi sie ze glosno chodzi skrzynia(1,2) ale myslalem ze tak ma byc ale gdy zalalem Castrola GPS to zauwazylem znaczna roznice, sprawdzony, b dobry Polecam!!!

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 03 June 2009, 20:00

no ja mam tez juz olej do wymiany,wczesniej byl motul 1ow40,teraz sprobuje tego castrola ;)

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 03 June 2009, 20:29

Daj do laboratorium niech zbadaja jaki to moze byc, temat 100razy omawiany masz samochod to wiesz jaki zalac a do motocykla juz problem? nie wiesz jaki to lej polsyntetyka albo mineralny, a jakiej firmy? na jaka Cie stac. Motul Castrol Valvoline Mobil Elf albo Lotos. O filtr nie pytaj obojetnie jaki wystarczy byle pasowal na gwint. Powodzonka.

 
Posts: 23
Joined: 25 May 2009, 08:50
Location: Żarki
Motocykl: SC 44
Year production: 2000

Post » 29 June 2009, 18:48

moja 929 ma juz 50 tys na liczniku, czy to prawdziwy przebieg, tego nie wiem. zbliza mi sie okress wymiany oleju i teraz nie wiem czy przy takim przebiegu dalej mozna lac np castrola gps? to polsyntety wiec poinno byc ok ale ine mam pewnosci

 
Posts: 63
Joined: 24 August 2008, 19:59
Location: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Year production: 2003

Post » 29 June 2009, 19:20

Jeśli silnik jest w dobrym stanie, nie bierze oleju, to nie ma się czym stresować. 50kkm to raczej normalny przebieg. Ja bym lał.

 
Posts: 23
Joined: 25 May 2009, 08:50
Location: Żarki
Motocykl: SC 44
Year production: 2000

Post » 29 June 2009, 20:57

nie bierze, jest wszytko ok. tak myslalem, ale wole sie dowiedziec co sadza inni.
pzdr

 
Posts: 45
Joined: 05 May 2009, 18:23
Location: Katowice
Points: 1
Motocykl: R1 Rn19
Year production: 2008

Post » 29 June 2009, 22:14

Sluchaj jak nie wiesz jaki olej miales to lej polsyntetyk najlepiej ale znam takiego mechanika co w swojej yamaszce ma 90tys nakulane i leje pelen syntetyk z taka roznica ze robil silnik od podstaw, wszystko regulowane na czas i dlatego mozna lac taki olej ale jak twoj poprzednik nie dbal o silnik, nie wymianial na czas oleju to proponuje polsyntetyk , nigdy nie lej mineralnego >> proponuje Castrola GPS

 
Posts: 190
Joined: 20 August 2008, 14:15
Location: wawa
Points: 2
Motocykl: sc50
Year production: 0

Post » 30 June 2009, 12:19

w sumie troche sie Wam dziwie z tym castrolem GPS-em, do supersporta półsyntetyk? No chyba że do turystyki

Moja ma 35 tys nakulane i lekko nie ma, a jezdze na Castrolu Power 1 Racing i przynajmniej nie boje sie mu wpie..dalać gdy temp silnika przekracza 100 stopni.

Oleju nie bierze i mocy nie brakuje.

Choć z drugiej strony któs mógłby powiedzieć że wszelkie 'racingowe' rozwiązania mają za główne zadanie maksymalizować moc, często kosztem trwałości.... więc to chyba nie jest taka prosta sprawa.... :/

Ciekaw jestem ilu z Was jezdzi na GPS-ie i nie oszczędza sprzeta (czytaj - spalanie powyzej 10/100 :diabel2: )

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests