To zalezy dokladnie na ktory model chesz zmienic, jak na sc57 (znwany wersja "a" ) to rocznik 2004-2005 to rzeczywiscie podobno troche jest mulowaty, podobno od dlugiej jazdy na gumie moga panewki pasc (ale chyba prawdopodobienstwo jest jak w kazdym innym moto

) Dlatego ze jest o wiele ciezszy bo wazy prawie 180 kg w porowaninu do 168 cbr954 to roznicy nie ma duzej na przyspieszenia...
Na plus napewno jest amor skretu elektrohydauliczny, zaciski radialne i wlasnie prowadzenie! Te 3 rzeczy sa w porownaniu do sc50 na najwyzszym poziomie

Hamulce zatrzymuja moto masakrycznie szybko kierownica chodzi leciutko jak w rowerze a amor caly czas czuwa

No i na koniec prowadzenie, moim zdjaniem jest to jeden z lepiej prowadzacych sie moto w swojej klacie, w porowanianu do sc50 to niebo a ziemia! Nie czyc wogole zadnych nierownosci na zakretach idalnie plynniutko/pewnie jedzie.
Co do modelu sc57 "b" to to juz jest prawktycznie nowe moto, wyglada podobnie ale wszystkie niedogodnosci zostaly wyeliminowane, silnik bardziej dopracowany, zawiecha... wiec w porownaniu np sc57b do sc50 to jest bardzo duza roznica.
To tyle mam do powiedzenia

troche duzo ale co sie nie robi dla posiadaczy fajerow
A tak dokladnie to mozesz poczytac tu
http://fireblade.pl/down_prasa.php testy z prasy motocyklowej, masz czarno na bialym w czym jest dany model dobry