It is currently 16 November 2025, 13:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak powinien reagować moto na maxymalne odkręcenie manetki

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999
 
Posts: 49
Joined: 09 June 2009, 11:21
Location: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Year production: 1996

Jak powinien reagować moto na maxymalne odkręcenie manetki

Post » 19 June 2009, 21:59

Jak powinien rareagować sc33 na gwałtowne odkręcenie manetki na 1 biegu tak przy 1100rpm. Mnie rozpędza on się dobrze ale z samego dołu nie idzie aż tak jak otwieram manetke stopniowo do maxa.

Kolejna sprawa jadąc 60-70 na 6 biegu i otwierając manetkę na maxa wydaje mi się jak by się lekko dusił, gdy trochę odpuszcze przyspiesza lepiej.

Dodam że na jałowym reaguje błyskawicznie, jak miałem fzr 600 to jak dałem na maxa i zaraz zamknąłem to obroty tylko lekko podskoczyły a fireblade od razu ryczy :diabel2:

Jeszcze jadno żeby nie zakłądać kolejnego topica, czy wam fajer też strzela w wydech jak schodzi z obrotów (wydech mam przelot) fzra nie strzelała ;)

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 19 June 2009, 23:56

strzela........ ma strzelac!!! Nie wiem bo nigdy nie odkrecalem przy 1100RPM.... bo to są obroty biegu jałowego........a 60-70 na 6 biegu............. Stary kup sobie 1100XX.......To jest wiertarka i na takich obrotach ma chodzic!!!!!!!! No chyba że sie myle....

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 20 June 2009, 00:00

mi reaguje dobrze zawsze mozesz wrociec do yamahy :one:

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 20 June 2009, 03:26

hehe... u mnie w okolicy się mówi "suzuki same stuki a yamaha g**no i blacha" :rofl:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 20 June 2009, 09:22

Co do reakcji na biegu jałowym CBR a FZR 600 to powinieneś wiedzieć dlaczego jamaszke muliło no . Pojemność a co za tym idzie mniejszy moment obrotowy. A przy 60 na 6 biegu to przyznam się że troche ja zamulasz bo mało które moto będzie szło jak rakieta na 6 biegu przy 60. Choć nie powiem w 1000 rr na 6 przy 60 moto dość żwawo przyśpiesza no ale masz moment 110NM i o 50 KM więcej więc raczej wszystko w porządku z twoim Bladym.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Re: Jak powinien reagować moto na maxymalne odkręcenie manet

Post » 20 June 2009, 11:28

wirus1 wrote:Jak powinien rareagować sc33 na gwałtowne odkręcenie manetki na 1 biegu tak przy 1100rpm. Mnie rozpędza on się dobrze ale z samego dołu nie idzie aż tak jak otwieram manetke stopniowo do maxa.

Kolejna sprawa jadąc 60-70 na 6 biegu i otwierając manetkę na maxa wydaje mi się jak by się lekko dusił, gdy trochę odpuszcze przyspiesza lepiej.

Jeszcze jadno żeby nie zakłądać kolejnego topica, czy wam fajer też strzela w wydech jak schodzi z obrotów (wydech mam przelot) fzra nie strzelała ;)


To nie jest Opel Corsa, wybij sobie z glowy wbijanie 6 przy 60km/h, chyba, ze jedziesz jak moja babcia. Zacznij zmieniac biegi powyzej 5 tys obr co najmniej. Czego Ty sie spodziewasz po sporcie, ktory generuje wiekszosc monemtu obrotowego powyzej 7 tys obr, ze bedzie wyrywal jak V z dolu?
A co do strzelania z wydechu, to nie wiem na co tu narzekac... Ale jesli masz wydech pusty, to dysze w gaznikach i filtr powietrza tez powinienes wymienic.

User avatar
 
Posts: 60
Joined: 08 March 2009, 01:34
Location: Śląsk
Motocykl: CBR900
Year production: 1999

Post » 20 June 2009, 11:32

U mnie chyba też tak jest, że jak odkręce na maxa to leci ciut gorzej, aniżeli jak stopniowo odkręcam manetę. Zastanawiałem się nad tym kiedyś czy to nie "złudzenie", ale chyba jednak nie. Szóstka i 60-70km/h to niskie obroty. Do tego fireblade ma długie przełożenia, także musi zamulić ;P A tak pozatym to myślę, że to zamulanie nagłe przy odkręcaniu na maxa to chyba urok gaźnikowców. Czy ktoś się ze mną zgodzi? Jak dziduję np. na maxa przez chwilkę, potem odpuszczam gaz i znowu dodaję (ale już nie na maxa), to też odczuwam jakby moto się dławił albo ciut zwolnił przez sekundkę. Na GSX-R 1000 k2 od kumpla takie rzeczy się nie dzieją (to już jest na wtrysku).
Lonewolf

 
Posts: 204
Joined: 21 September 2008, 10:30
Location: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Year production: 0

Post » 20 June 2009, 17:35

miki1406 wrote:hehe... u mnie w okolicy się mówi "suzuki same stuki a yamaha g**no i blacha" :rofl:

bo to jest PRAWDA :P

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 20 June 2009, 18:14

lonewolf wrote:U mnie chyba też tak jest, że jak odkręce na maxa to leci ciut gorzej, aniżeli jak stopniowo odkręcam manetę

bo jak odkręcasz na maksa to piec nie nadąża przepalić całej beny jaką mu zapodajesz i w efekcie nie uzyskujesz optymalnego spalania jakie można uzyskać odkręcając płynnie manetke. Przy wtrysku nie jestem pewien ale chyba zależnie od kładu wtryskowego też może się podobnie dziać - w moto nie zaobserwowałem, natomiast w furaczu mimo, że na wtrysku zdecydowanie lepiej przyspiesza, gdy płynnie przyspieszam niż zbutuje pedał gazu na hama...

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 20 June 2009, 19:31

ja mam erłana i u mnie odrazu CENZURA do odcinki zadnego zmulenia no ale moze to dlatego ze to yamaha, dlatego zbytnio wam nie pomoge :mrgreen: :mrgreen: :diabel2: :diabel2:
sisi to jest gość

 
Posts: 204
Joined: 21 September 2008, 10:30
Location: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Year production: 0

Post » 20 June 2009, 20:25

goOly19, tak to jest Yamaha a je powinni zagazowac ;p :diabel2:

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 02 February 2009, 13:30
Location: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Year production: 2004

Post » 20 June 2009, 22:24

goOly19 wrote:ja mam erłana i u mnie odrazu CENZURA do odcinki zadnego zmulenia no ale moze to dlatego ze to yamaha, dlatego zbytnio wam nie pomoge :mrgreen: :mrgreen: :diabel2: :diabel2:



a idź pan...








stąd :D

Next

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests