It is currently 16 November 2025, 13:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Z jakich moto pasuje mocowanie amortyzatora skrętu do 954rr

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003
User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Z jakich moto pasuje mocowanie amortyzatora skrętu do 954rr

Post » 21 May 2009, 16:30

Wie ktoś może z jakich innych motocykli pasuje mocowanie amortyzatora skrętu? Ewentualnie czy dałoby się je zaadoptować do 954 po małych przeróbkach. Słyszałem że właśnie tak jest z mocowaniem od R1 z 2003r. ale nie wiem na pewno.

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 21 May 2009, 16:35

929 ma takie samo
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 21 May 2009, 16:46

Fabiq to akurat wiem ale z jakich jeszcze innych pasuje?

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 21 May 2009, 17:07

Kolega adaptował mocowania na 100% do 954 z R1 RN09 czyli 02/03rok. Ktoś mu coś tam przerabiał chyba jakąś pierdółkę ale nie było jakieś skomplikowane - nawet teraz zmienił sprzęt na właśnie RN09 i ten sam amor założony ma z mocowaniem. Chodzi o Ohlinsa bodajże 21 stopni reg. mocowanego nad półką.

User avatar
 
Posts: 210
Joined: 23 May 2008, 18:27
Location: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Year production: 2002

Post » 31 May 2009, 09:12

A ja mam pytanie w związku już z samym zamontowaniem.
Czy mocowanie na główce ramy dokręca się na siłę ,czy raczej kluczem dymamometrycznym z odpiwiednią siłą?

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 31 May 2009, 09:33

nie raczej tylko zawsze kluczem dynamometrycznym.... to nie Żuk ;)

User avatar
 
Posts: 210
Joined: 23 May 2008, 18:27
Location: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Year production: 2002

Post » 31 May 2009, 09:43

W każdej instrukcji serwisowej są podawane siły z jaką trzeba dokręcać każdą śrubkę , czy to w aucie czy to w motorze , podejrzewam że w Żuku równierz, ale nie spotkałem sie jeszcze z żadnym serwisem który by to robił. Nawet takie podstawowe jak świeca czy korek spustu oleju każdy na oko dokręca
i nie o taką pomoc mi chodziło.
Chodzi mo o to czy może być tak ze jak ją skręcę za mocno to będzie mi ciężko kierownica chodziła , bądż dokręcając za lekko bedę miał luzy na główce ,czy może to inna śruba za to odpowiada.

User avatar
 
Posts: 46
Joined: 29 March 2009, 20:13
Location: Piastów
Motocykl: 954 RR
Year production: 2002

Post » 06 June 2009, 20:17

wiadomo że teoria wygląda inaczej w praktyce przeważnie na czuja się to robi żeby luzu nie było i w miarę lekko kiera chodziła
yamaha RAPTOR 700 R nieeeezła jazdaaaa


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests