It is currently 18 November 2025, 01:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

PROBLEM Z FILREM

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 41
Joined: 30 November 2008, 11:03
Location: Ireland
Motocykl: kiedyś sc33
Year production: 1999

Post » 07 May 2009, 20:08

sam sie dostraja na wtrysku czyli im wiecej powietrza dostaje sygnal do komputera idzie ze wiecej paliwa a wiec wiecej mocy a czy nie dalo by sie go oszukac wpinajac mu np rezystor pod czujnik powietrza?

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 07 May 2009, 21:37

szogun28 wrote:sam sie dostraja na wtrysku czyli im wiecej powietrza dostaje sygnal do komputera idzie ze wiecej paliwa a wiec wiecej mocy a czy nie dalo by sie go oszukac wpinajac mu np rezystor pod czujnik powietrza?


Czy ty wiesz o czym piszesz ? Jedynym sensorem który może skorygować nadmiar powietrza spowodowany filtrem o większej przepustowości jest to szerokopasmowa sonda lambda i w mniejszym stopniu sonda dwustanowa. IAT sensor o którym pewnie piszesz jest sensorem gęstości powietrza wynikającej z analogicznego rozumowania temperatury powietrza i zawartości tlenu jak sama nazwa wskazuje. Prosta rozszerzalność termiczna gazów...a rezystor to se do led-migacza rypnij hihi:
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 70
Joined: 27 May 2008, 10:05
Location: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 07 May 2009, 21:49

to sorki, warto mi jak zakladac filtr tego typu co piszecie czy nieodczuje roznicy jesli mam serie moto poza tym wydechem, ktos wyjasni ? bo wszyscy zakladaja , walkuja temat czyszczenia a w sumie chcialbym wiedziec czy przy seri jest sens

 
Posts: 41
Joined: 30 November 2008, 11:03
Location: Ireland
Motocykl: kiedyś sc33
Year production: 1999

Post » 07 May 2009, 22:21

można włączyć szeregowo z czujnikiem temperatury powietrza IAT tak dobrany rezystor, by ECU widziało temperaturę powietrza o kilkanaście stopni niższą niż jest w rzeczywistości co zaowocuje zwiększeniem dawki paliwa. Jest też drugi wariant, polegający na całkowitym zastąpieniu czujnika temperatury powietrza rezystorem, dobranym tak, aby widziana temperatura wynosiło ok 10*C. Ta metoda działa we wszystkich silnikach z elektronicznym wtryskiem paliwa kierunkow led nie używam bo u nas na wsi Krasnystaw to juz nie modne hehe

Previous

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests