Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 08:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem ze sprzęgłem!!

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 08 kwietnia 2009, 21:35
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 05 maja 2009, 21:00

No i mnie dopadło.Dziś wymieniałem oponkę tył no i żeby było weselej chciałem zobaczyć jakie to druty pakują do Michelinów :diabel2: Popaliłem głupa i przy okazji oponkę-do garażu-moto na bok i wymiana laczka.Po złożeniu na miacho,kilka rond żeby przyczepność zbadać hihi: Ja mu w gaz a on owszem na obrotomierzu śmiało rwie a na kole bez zmian.No i teraz nie wiem czy zjarałem sprzęgło przy paleniu gumy czy nie za dobrze poczuło się sprzęgło po leżakowaniu moto-położyłem go na stronę sprzęgła-dodam,że nie brało jakoś pod koniec-wszystko było w porządku i nic nie zwiastowało końca :< Zastanawiam się czy je rozbierać czy polatać jeszcze-może wróci do normy :/
CBR 929 RR Xenon,Carbon, Akropovic, Stalowe oploty, K&N, D.I.D.,Crash Pady,Michelin Pilot Sport,

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2009, 17:59

koledzy podlacze sie pod temat, od jakiegos czasu mi tez sie zaczelo slizgac tylko na 1 i 2 przy wyzszych obrotach, i to tez nie zawsze wiec kumpel mowil mi ze to te sprezynki moga byc wyrobione,chcialem sprawdzic w serweisowce na naszej stronie ich wymiary oraz tarczek ale jest w jezyku angielskim,pomozcie co zrobic, z gory dzieki

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 08 kwietnia 2009, 21:35
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 06 maja 2009, 21:03

No a ja mam problemy z PDFem więc też nie mogę sprawdzić więc jeżeli ma ktoś chwilę i dane to bez krępacji proszę hihi:
Druga sprawa-może ktoś obali tą teorię ale podobno w większości ślizgających się sprzęgieł w początkowym stadium przyczyną są owe sprężynki które to powodują wibrację w koszu sprzęgłowym :ooo: A to na dłuższą metę prowadzi do zwichrowania kosza sprzęgłowego i w efekcie do tych nieszczęsnych wibracji silnikiem!!! Mówił mi tak pewien szaman ale nie wiem czy jest to teza naukowa ;)
CBR 929 RR Xenon,Carbon, Akropovic, Stalowe oploty, K&N, D.I.D.,Crash Pady,Michelin Pilot Sport,

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 06 maja 2009, 21:41

Nie wiem panowie jaka jest przyczyna ślizgania czy spręzynek czy tarcz . Ja zamówiłem i sprężynki i tarcze koszt ok 280 zł troche jest ale będe miał pewnośc że tarcze nowe i że sprężyny tez nie nawalą. Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 07 maja 2009, 10:02

siema chłopaki,
podaje dane serwisowe dane sprzęgła dla 929:

Clutch spring (Sprężyny)
Measure the clutch spring free length
SERVICE LIMIT : 47.4 mm (1 .87 in)

Clutch disc (Tarcze)
Replace the clutch discs if they show signs of
scoring or discoloration . (Wymienić gdy zjarane czyli przebarwione lub zatarte cokolwiek to znaczy ;P )
Measure the disc thickness of each disc .
SERVICE LIMIT: 2.6 mm (0 .10 in)

Clutch plate (przekładki)
Measure the disc thickness of each disc .
SERVICE LIMIT: 0.30 mm (0 .012 in)

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 07 maja 2009, 17:57

kolego do 954 powinno to samo byc??

[ Dodano: Czw Maj 07, 2009 5:58 pm ]
jeszcze jedno z kad zamawiacie tarcze i sprezyny, macie jakies sprawdzone zrodla??

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 08 kwietnia 2009, 21:35
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 08 maja 2009, 15:45

Myślę,że wartości odpowiadają 929 i 954 ale nie jest to opinia fachowca.tarcze zamówiłem ze sporego sklepu więc mam zaufanie
http://moto.allegro.pl/item626414207_sp ... _fire.html
poza tym rozmowa z nim utwierdziła mnie,że ma pojęcie-odradził sprężyny ponieważ mam początkowe stadium ślizgania-tarcze mają wystarczyć.Póki co zaryzykuję. Pozbierałem już info o wymianie i gdzieś we wtorek przy atakuje Fajera w garażu :diabel2:

[ Dodano: Pią Maj 22, 2009 8:49 am ]
CBR 929 RR Xenon,Carbon, Akropovic, Stalowe oploty, K&N, D.I.D.,Crash Pady,Michelin Pilot Sport,

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości