It is currently 16 November 2025, 18:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wasze ustawienie podwozia (teleskop i amor)

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995
 
Posts: 21
Joined: 20 February 2009, 23:30
Location: Opole
Motocykl: honda fireblade sc 28
Year production: 1996

Wasze ustawienie podwozia (teleskop i amor)

Post » 05 May 2009, 13:08

Hej !!

Ciekawi mnie jak "Macie" ustawione zawieszenie w Waszych fajerach, czy dostosowujecie zawieszenie (resorowanie i tłumienie) do charakteru waszej jazdy czy po prostu jest jak jest :D

Pozdro!

 
Posts: 40
Joined: 25 December 2008, 12:11
Location: opole
Motocykl: sc50
Year production: 2002

Post » 05 May 2009, 14:07

moja 954 jest taka twarda.......... :ups: , a nasze drogi takie ch...owe, ze musialem ja rozmiekczyc , moze nie jest az tak miekka jek sc33 kolegi ale juz tak nie podskakuje :527: no i rece mniej bola :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 05 May 2009, 14:07

Jak dla mnie temat jest dość istotny. Ja też bym chętnie usłyszał. I zaproponował takie rozwiązanie sprawy. Podzielić na modele fajery i do każdego dodać 3 opcje ustawień: Tor, dzida po mieście, długie przeloty (chodzi o podróże dłuższe niż 300km). Chętnie bym coś pomajstrował przy swoim zawieszeniu bo do ideału to trochę brakuje.

 
Posts: 21
Joined: 20 February 2009, 23:30
Location: Opole
Motocykl: honda fireblade sc 28
Year production: 1996

Post » 05 May 2009, 14:33

oj chyba trafiłem na piętę achillesa naszych bikerów :)

 
Posts: 14
Joined: 10 September 2008, 22:58
Location: Bełchatów
Motocykl: SC33
Year production: 1998

Post » 05 May 2009, 22:56

jeśli chodzi o mnie to,
-przód napięcie sprężyn na 7 albo 6 rowku, wiec miękko, tłumienie dobicia najbardziej miękko, odbicia średnio twardo,
- tył: sprężyna na przedostatnim ząbku, a tłumienie średnio twardo.

przód bardzo miękko, ale na naszych drogach nie bylem w stanie jeździć na poprzednim ustawieniu bardzo skręconym, trochę cienko jest przy większych prędkościach, ale niestety coś za coś, a tył skręcony, bo często jeżdżę z plecakiem i powoli próbuje odrywać przednie koło od ziemi=)


Return to Ogólne (CBR900RR SC28)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests