Moderators: maciekx, Tytus
-
-
- Posts: 6
- Joined: 13 April 2009, 15:31
- Location: Pieszyce
- Motocykl: Honda CBR 1000RR
- Year production: 2004
-
» 13 April 2009, 16:27
witam
czy ktoś jeździł i ma swoja opinię na temat tych opon Avon Viper Sport ?
pozdrawiam
-
marcinSC33Staly Bywalec
-
- Posts: 900
- Joined: 07 September 2007, 23:16
- Location: Rzeszów
- Points: 15
- Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
- Year production: 2007
-
» 13 April 2009, 18:26
Ja miałem na tyle taką oponę i byłem w miarę zadowolony. Na nowej tylnej zrobiłem z 6000km nagrzewała się szybko i w miarę przyczepność zapewniała. Jedynie co mnie zdziwiło to po utracie w cześci środkowej bieżnika na wskutek lekkiego upalania okazała się cieniutka jak kartka papieru (to całe zbrojenie opony prawie nie istaniało co dziwne). Generalnie jak masz w dobrej kasie i nie robisz cudów na moto to będziesz zadowolony , a jak zamiatasz kolanem po winklach to szukaj coś lepszego.
-
-
- Posts: 4
- Joined: 25 February 2009, 19:29
- Location: Kraśnik
- Motocykl: cbr 900 SC33
- Year production: 0
» 13 April 2009, 19:06
Sam jestem ciekaw takich oponek
w sumie cena nieco niższa, ale czy warto ?
-
-
- Posts: 315
- Joined: 10 March 2009, 20:10
- Location: Mogielnic
- Motocykl: Honda CBR 954 RR, Silver Wing, CR250R
- Year production: 2002
-
» 15 April 2009, 09:35
Ja jestem zdania
"Że wszystko co lepsze to jednak kosztuje" i na oponach nie ma co oszczędzać.
Ja na swojej Pirelce Corsa zdarłem nawet druty i jeszcze sporo pośmigałem
-
-
- Posts: 549
- Joined: 19 March 2009, 22:10
- Location: Lublin /
- Points: 6
- Motocykl: była sc50, jest sc57b
- Year production: 2007
-
» 15 April 2009, 10:08
Ja polecam "Michelin Pilot Power 2CT". Są to opony dwuskładnikowe. Po środku twardsza guma a na bokach miększa. Świetnie się trzymają i w trasie i na zakrętach. Dobre na drogę i na tor. Polecam. Na dwóch rzeczach w motocyklu się nie oszczędza. Na oponach (chyba że do palenia gumy) i na hamulcach. W końcu tylko kilka cm łączy nas z asfaltem i tylko przyczepność opony zdecyduje czy wyhamujesz, nie dostaniesz uślizgu przy odkręcaniu (wyprzedzaniu na trasie) czy też nie zaliczysz low side w zakręcie. To sprawa życia i śmierci.
-
-
- Posts: 43
- Joined: 01 February 2008, 11:45
- Location: Warszawa
- Motocykl: sc33 '99
- Year production: 0
-
» 28 April 2009, 08:52
a jeździł ktoś na shinko z przodu??
fire in da hole!
-
marcinSC33Staly Bywalec
-
- Posts: 900
- Joined: 07 September 2007, 23:16
- Location: Rzeszów
- Points: 15
- Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
- Year production: 2007
-
» 28 April 2009, 22:25
Ja nie miałem, ale z tego co słyszałem niejest zła. No i cena jest generalnie dobra rok temu na firmie mieliśmy w granicach 290zł cenę hurtową. A no i z tego co pamiętam ktoś tam do f4i w psie zakładał 17stke shinko i stopale dobre walił - więc może warto zaryzykować.
-
-
- Posts: 175
- Joined: 21 November 2007, 11:58
- Location: NOL
- Motocykl: GSXR 1000 K8
- Year production: 0
» 29 April 2009, 20:19
Miałem AVON z przodu jak moto przypłyneło ze stanów.Rozstałem sie z nią w niesmaku.Moto zachowuje sie jak wąż,często łapało shimmy i masakra w zakrętach.Wymianka na Pirelli SC2 i uwierzyłem ze moto potrafi jeżdzić.NIEPOLECAM.
You can't fuck with
-
-
- Posts: 5
- Joined: 18 August 2008, 19:35
- Location: kedzierzy
- Motocykl: cbr 900 rr sc 33
- Year production: 1998
-
» 04 May 2009, 23:31
nie polecam (opony z szynka) w tamtym sezonie skusilem sie na taka oponke do mojej cebry na tył wczesniej mialem metzelera po parunastu kilometrach jak juz ja przytarlem zaczalem ja testowac w ostrych lukach strasznie uslizgiwala i tak do konca w koncu odsprzedalem ja napalencowi a sam przeszedlem na Bridgestona na dwa koła ,odrazu jak reka odjał niestety na oponach nieda sie zaoszczedzic nie w naszych plastikach szkoda życia jak kolega wyżej wspomniał za duza moc i zbyt mały styk opony z podlozem zeby ryzykowac pozdrawiam
Return to Ogólne (CBR900RR SC33)
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests