It is currently 16 November 2025, 14:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Avon Viper Sport - czy ktoś jeździł?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 6
Joined: 13 April 2009, 15:31
Location: Pieszyce
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Year production: 2004

Avon Viper Sport - czy ktoś jeździł?

Post » 13 April 2009, 16:27

witam
czy ktoś jeździł i ma swoja opinię na temat tych opon Avon Viper Sport ?
pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 13 April 2009, 18:26

Ja miałem na tyle taką oponę i byłem w miarę zadowolony. Na nowej tylnej zrobiłem z 6000km nagrzewała się szybko i w miarę przyczepność zapewniała. Jedynie co mnie zdziwiło to po utracie w cześci środkowej bieżnika na wskutek lekkiego upalania okazała się cieniutka jak kartka papieru (to całe zbrojenie opony prawie nie istaniało co dziwne). Generalnie jak masz w dobrej kasie i nie robisz cudów na moto to będziesz zadowolony , a jak zamiatasz kolanem po winklach to szukaj coś lepszego.

User avatar
 
Posts: 4
Joined: 25 February 2009, 19:29
Location: Kraśnik
Motocykl: cbr 900 SC33
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 19:06

Sam jestem ciekaw takich oponek
w sumie cena nieco niższa, ale czy warto ?

User avatar
 
Posts: 315
Joined: 10 March 2009, 20:10
Location: Mogielnic
Motocykl: Honda CBR 954 RR, Silver Wing, CR250R
Year production: 2002

Post » 15 April 2009, 09:35

Ja jestem zdania

"Że wszystko co lepsze to jednak kosztuje" i na oponach nie ma co oszczędzać.

Ja na swojej Pirelce Corsa zdarłem nawet druty i jeszcze sporo pośmigałem :D :D :D

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 15 April 2009, 10:08

Ja polecam "Michelin Pilot Power 2CT". Są to opony dwuskładnikowe. Po środku twardsza guma a na bokach miększa. Świetnie się trzymają i w trasie i na zakrętach. Dobre na drogę i na tor. Polecam. Na dwóch rzeczach w motocyklu się nie oszczędza. Na oponach (chyba że do palenia gumy) i na hamulcach. W końcu tylko kilka cm łączy nas z asfaltem i tylko przyczepność opony zdecyduje czy wyhamujesz, nie dostaniesz uślizgu przy odkręcaniu (wyprzedzaniu na trasie) czy też nie zaliczysz low side w zakręcie. To sprawa życia i śmierci.

 
Posts: 43
Joined: 01 February 2008, 11:45
Location: Warszawa
Motocykl: sc33 '99
Year production: 0

Post » 28 April 2009, 08:52

a jeździł ktoś na shinko z przodu??
fire in da hole!

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 28 April 2009, 22:25

Ja nie miałem, ale z tego co słyszałem niejest zła. No i cena jest generalnie dobra rok temu na firmie mieliśmy w granicach 290zł cenę hurtową. A no i z tego co pamiętam ktoś tam do f4i w psie zakładał 17stke shinko i stopale dobre walił - więc może warto zaryzykować.

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 29 April 2009, 20:19

Miałem AVON z przodu jak moto przypłyneło ze stanów.Rozstałem sie z nią w niesmaku.Moto zachowuje sie jak wąż,często łapało shimmy i masakra w zakrętach.Wymianka na Pirelli SC2 i uwierzyłem ze moto potrafi jeżdzić.NIEPOLECAM.
You can't fuck with

 
Posts: 5
Joined: 18 August 2008, 19:35
Location: kedzierzy
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Year production: 1998

Post » 04 May 2009, 23:31

nie polecam (opony z szynka) w tamtym sezonie skusilem sie na taka oponke do mojej cebry na tył wczesniej mialem metzelera po parunastu kilometrach jak juz ja przytarlem zaczalem ja testowac w ostrych lukach strasznie uslizgiwala i tak do konca w koncu odsprzedalem ja napalencowi a sam przeszedlem na Bridgestona na dwa koła ,odrazu jak reka odjał niestety na oponach nieda sie zaoszczedzic nie w naszych plastikach szkoda życia jak kolega wyżej wspomniał za duza moc i zbyt mały styk opony z podlozem zeby ryzykowac pozdrawiam


Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests