It is currently 16 November 2025, 13:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Plytki zaworowe szlifowac czy nie

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Plytki zaworowe szlifowac czy nie

Post » 13 April 2009, 01:03

Witam tak jak w temacie przyszla pora na zawory i nie wiem czy szlifowac plytki czy kupic nowe musze wymienic wszyskie 8 na zaworach ssacych, czy hotcam sa dobre czy inne polecacie?pozdrawiam

 
Posts: 204
Joined: 21 September 2008, 10:30
Location: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 09:01

jak juz pozamieniałes i tyle ci zostało to ja bym 8 kupił , w moim przypadku po zamianie mi zostało 1 płytka i wziołem papier scierny wodny i na sucho pocierałem na szybie i było gites a niechciało mi sie czekac na ta płytke, ale 8 to jest ich troche tak ze jak wolisz pozdro

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 11:06

Na moje szlifuj.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 13 April 2009, 19:56

temat zakonczony :!:

zawory zrobione :D ile to one daja radosci jak sa dobrze ustawoine :diabel:

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 20:00

szarpalem cala droge--i suki nie wyrwalem na kolo ---sie brak zgadac na instruktaz :diabel2:
pozdrawiam Tomek

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 13 April 2009, 20:28

ja raz szarpnalem i widziales :diabel: zapraszam lekcje gratis :)

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 21 April 2009, 15:20

jakie miałeś luzy przed i na jakie ustawiłeś? Dałeś górne granice, czy po środku?

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 21 April 2009, 20:11

crazyduck wrote:nie wiem czy szlifowac plytki czy kupic nowe
kup nowe, plytka jest utwardzana powierzchniowo, jesli ja zeszlifujesz to i warstwa sie zrypie, plytka straci swoje wlasciwosci za 1000 km bedziesz robic to jeszcze raz
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 21 April 2009, 20:50

fabiq wrote:
crazyduck wrote:nie wiem czy szlifowac plytki czy kupic nowe
kup nowe, plytka jest utwardzana powierzchniowo, jesli ja zeszlifujesz to i warstwa sie zrypie, plytka straci swoje wlasciwosci za 1000 km bedziesz robic to jeszcze raz


róbcie, jak chcecie, każdy ma swoją teorię, ale jak ktoś napisał na innym forum przeprowadził testy twardościowe, które dowodzą, że tak cienka płytka, jakie występują w motocyklach jest utwardzana całościowo, a nie powierzchniowo, więc zeszlifowanie jej nie zmienia twardości.
Koleś napisał na prawdę niezły temat i większość była przeciwna, jednak osobiście szlifowałem płytki w kilku moto i żadnych objawów szybszego zużycia. Również nikogo nie będę przekonywał.
Fakt jest taki, że płytki masz swoje i możesz szybko je zeszlifować, zanim zamówisz, kupisz to minie kilka dni i wydasz kasę.
Jeżeli chcesz, kupuj.

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 22 April 2009, 07:16

sam nie sprawdzalem, mialem to na szkoleniu
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 22 April 2009, 08:29

NIE SZLIFUJE SIE.Ręczne szlifowanie powoduje zmiane równoległości płaszczyzn styku.Płytka miedzy szklanką a trzonkiem zaworu jezeli jest krzywo zeszlifowana powoduje powstanie dodatkowej siły działającej w bok i przyspieszone zużycie prowadnic.
You can't fuck with

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 22 April 2009, 09:07

Z tym BUZKA akurat zgadzam się w 100%.
Równoległość jest tu najważniejszym parametrem, który musi być zachowany.
Pozostaje magnesówka.


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: Google Adsense [Bot] and 6 guests